|
Главная \ Методичні вказівки \ Методические указания и информация \ Аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень
Аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішеньДата публикации: 20.05.2020 23:50
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені ВАДИМА ГЕТЬМАНА»
Факультет обліку та податкового менеджменту
Кафедра обліку в кредитних і бюджетних установах та економічного аналізу
Самостійна робота студента в міжсесійний період з дисципліни Аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень
для студентів спеціальності «Облік та оподаткування» освітнього рівня «бакалавр»
заочної форми навчання
Укладач: С В.Калабухова,канд.екон.наук, професор
Київ 2018Під час першого контактного заняття з дисципліни студент отримує обов’язкове домашнє індивідуальне завдання за своїм варіантом. Виконане індивідуальне завдання подається у електронній формі на електронну адресу викладача до 1 червня навчального року. До початку екзаменаційної сесії у зафіксований День заочника студент зобов’язаний захистити домашнє обов’язкове індивідуальне завдання. Індивідуальне завдання включає розрахункове завдання та реферат, які студент повинен виконати та захистити в міжсесійний період у ході співбесіди з викладачем. Студент обирає варіант відповідно до свого номеру у списку групи. Оцінка рівня набутих практичних навичок за результатами виконання і захисту завдань самостійної роботи в міжсесійний період складає максимально 50 балів (по 25 балів максимально за виконане і захищене розрахункове завдання та за реферат). При формуванні оцінки за виконання і захист завдань самостійної роботи (окремо за розрахункове завдання та окремо за реферат), вона поділяється на дві частини: від 0 до 15 балів за виконане завдання та від 0 до 10 балів за захист виконаного завдання.
Розрахункове завдання для індивідуального опрацювання студентами включає 3 задачі та оцінюється максимально у 25 балів (15+10), від 0 до 5 балів за одну виконану, але не захищену, задачу. Увага! Оформлення розрахункового завдання включає: перша сторінка – стандартний титул з номером варіанта, наступні – розв’язання задач за таким зразком (інші оформлення не приймаються): Задача 1. Умова Аналітичне забезпечення прийняття управлінського рішення: 1. Вибір математичної моделі для вирішення управлінської проблеми (вказується економічна формула, за якою буде проводитися розрахунок, наприклад):
Операційний прибуток = Дохід від реалізації – Сукупні змінні виробничі витрати - Сукупні постійні виробничі витрати – Витрати на збут 2. Кількісна визначеність рішення (якщо необхідно, можуть деталізуватись колонки фактичних даних та альтернативи в аналітичній довідці): Аналітична довідка
Задачі для розв’язання: Задача 1. Слюсар Сергій розробив кухонний ніж для нарізки м’яса покращеної конструкції, продавати який він планує по 500 грн. Очікуваний обсяг реалізації в місяць складає (див. таблицю за своїм варіантом). Існує альтернатива: продавати один кухонний ніж за 320 грн., при цьому обсяг реалізації складе в місяць (див. таблицю за своїм варіантом). Але для цього потрібно встановити нове обладнання. Є така інформація про очікувані витрати:
Необхідно: прийняти рішення про кращу ціну реалізації кухонного ножа.
Задача 2. Підприємство виробляє і продає три види продукції. Є така фактична інформація за звітний рік:
Існує альтернатива: витратити на рекламу та просування на ринок продукції А таку суму (див. таблицю за своїм варіантом) грн. При цьому пропонується знизити ціну одиниці продукції А до (див. таблицю за своїм варіантом) грн., що за прогнозами експертів дозволить збільшити обсяг реалізації продукції А до (див. таблицю за своїм варіантом) одиниць. Необхідно: прийняти рішення про доцільність проведення рекламної кампанії продукції А з урахуванням зниження ціни на неї.
Задача 3. Підприємство планує придбати 90800 од. матеріалу на наступний рік. Цей матеріал купується ящиками, у кожному з яких знаходиться по 10 од. матеріалу. Є така фактична інформація щодо заготівельної діяльності:
Існує пропозиція постачальника: для поставок, розмір яких коливається від 3000 до 4999 ящиків з матеріалами, надається знижка на купівельну ціну в розмірі (див. таблицю за своїм варіантом) %, а партіям поставки, розмір яких дорівнює 5000 і більше ящиків матеріалів, надається знижка у (див. таблицю за своїм варіантом) %. Необхідно: розрахувати інтервал поповнення виробничих запасів з урахуванням резервного запасу за кількісним підходом; прийняти рішення про доцільність отримання знижки від постачальника на ціну ящика з матеріалами залежно від обсягів заготівлі.
Реферат виконується на стандартних аркушах паперу А4, подається у електронній формі на електронну адресу викладача до 1 червня навчального року. Студент обирає номер теми реферату відповідно до свого номеру у списку групи (якщо більше 20-го, тоді за другою цифрою у номері). Обсяг реферату: 12-15 сторінок, пронумерованих у правому верхньому кутку сторінки. Текст шрифтом Times New Roman розміщується на одній стандартній сторінці паперу з полями: ліворуч, знизу і зверху – Студент може отримати максимально 25 балів, якщо підготовлений реферат за заданою проблематикою охоплює огляд літературних джерел, має належне оформлення та містить конкретні приклади аналітичного забезпечення прийняття управлінських рішень на підприємстві. Під час ІКР студенти захищають свої реферати у ході обговорення матеріалів з викладачем. Захист матеріалів реферату оцінюється в діапазоні від 0 до 25 балів за шкалою 0, 10, 15, 20, 25 балів, зокрема: 25 балів: Якщо студент оглянув понад 10 літературних джерел за заданою проблематикою, узагальнив можливі види управлінських рішень за об’єктом дослідження, здійснив пошук аналітичних інструментів розв’язання проблем управління, у табличній формі запропонував свій підхід до аналітичного забезпечення розв’язання управлінської проблеми за тематикою реферату на конкретному прикладі; 20 балів: Якщо студент здійснив пошук та оглянув понад 10 літературних джерел за заданою проблематикою, узагальнив можливі види управлінських рішень за об’єктом дослідження, здійснив пошук аналітичних інструментів розв’язання проблем управління, у табличній формі запропонував свій підхід до аналітичного забезпечення розв’язання управлінської проблеми за тематикою реферату без конкретного прикладу; 15 балів: Якщо студент оглянув від 5 до 10 літературних джерел за заданою проблематикою, узагальнив можливі види управлінських рішень за об’єктом дослідження, здійснив пошук аналітичних інструментів розв’язання проблем управління; 10 балів: Якщо студент оглянув менше 5 літературних джерел за заданою проблематикою, узагальнив можливі види управлінських рішень за об’єктом дослідження; 0 балів: якщо студент не написав реферат.
Тематика рефератів:
|