|
Бухгалтерський облікДата публикации: 27.02.2018 10:25
Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»
Кафедра обліку та загальноекономічних дисциплін
“ЗАТВЕРДЖУЮ” Директор Інституту економіки та менеджменту ________________________________
“______”_______________20___ року
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИщодо написання контрольної роботи З дисципліни Бухгалтерський облік спеціальність 071 – Облік і оподаткуванняосвітній ступінь «Бакалавр»
Київ– 2017
Методичні вказівки для виконання контрольної роботи з дисципліни “Бухгалтерський облік” для студентів денної та заочної форм навчання галузі знань 071 “Облік і оподаткування” 2017.
Укладачі:
Нестеренко С.С.. – к.е.н., професор, зав. кафедри обліку та загальноекономічних дисциплін Інституту економіки та менеджменту
Дроб'язко С.І. – к.е.н., професор, зав. кафедри обліку та загальноекономічних дисциплін Інституту економіки та менеджменту
Контрольна робота студента складається з теоретичного питання, яке буде розкрито в рефераті (номер реферату з таблиці 1) та практичного завдання, що наведенно в розподілі табл 2. Реферат виконується на стандартних аркушах паперу, скріплених у папку. Робота може бути написана від руки або надрукована (комп’ютері) через 1,5 інтервали. Обсяг реферату: 15-20 сторінок, пронумерованих. Текст розміщується з одного боку стандартного аркуша паперу з полями: ліворуч – 30 мм, праворуч – 10 мм, знизу і зверху – 20 мм. Титульний аркуш і вся робота оформляється згідно з установленим порядком. На титульному листі слід указати назву університету, факультет, спеціальність, дисципліну, тему, курс, прізвище та ініціали студента (додаток 1). План реферату має складатись із вступу, пунктів основної частини, висновків, списку використаної літератури (не менше 20 джерел). У тексті кожний пункт плану необхідно виділити. Завершений і оформлений реферат студент підписує й проставляє дату виконання. З відома керівника роботи він може виконати реферат за темою, не передбаченою у запропонованому переліку. Розподіл рефератів за студентами проводиться за початковими літерами (однією чи двома) їх прізвищ (див. у наступній таблиці 1): Таблиця 1.
Тематика рефератів для індивідуальної самостійної роботи та вказівки для їх написання
10. Організація документообігу: поняття документообігу, його стадії, графік, зберігання документів,
12. Форми ведення бухгалтерського обліку: поняття та історія виникнення, розвиток форм ведення бухгалтерського обліку. 13. Характеристика меморіально-ордерної форми обліку. 14. Характеристика журнально-ордерної форми обліку. 15. Характеристика форми обліку журнал-Головна. 16. Характеристика спрощеної форми обліку. 17. Характеристика таблично-автоматизованої форми обліку. 18. Характеристика візуально-діалогової форми обліку. 19. Облікові регістри (реєстри), їх призначення та види, класифікація.
21. Організаційна побудова бухгалтерської служби, види та типи облікового апарату. 22. Форми організації бухгалтерського обліку на підприємстві: класичні та нові за Законом України “Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні” № 996-ХІV від 16.07.99р. 23. Призначення та функції бухгалтерії, кваліфікаційні та етичні вимоги до працівників обліку. 24. Регламентація обов’язків облікових працівників, Положення про бухгалтерську службу. 25. Роль головного бухгалтера в організації роботи бухгалтерії, його права, обов’язки та відповідальність. 26. Планування діяльності бухгалтерії, послідовність вивчення об’єктів, що підлягають цьому плануванню. 27. Посадові інструкції бухгалтерів: їх призначення, характеристика структури, порядок розробки, затвердження, ознайомлення та дотримання з боку адміністрації та виконавця. 28. Організація нормативно-правового, інформаційного, технічного та ергономічного забезпечення обліку та контролю. 29. Удосконалення організації облікового процесу та розвиток організаційної структури бухгалтерії.
2. Завдання–практикум для самостійної (індивідуальної роботи) Завдання 2 – це практичне завдання, яке являє собою наскрізну задачу із відображення господарських операцій у системі рахунків бухгалтерського обліку, починаючи з балансу на початок звітного періоду і закінчуючи балансом на кінець. Для виконання цього завдання для прикладу наведені дані невеликого виробничого підприємства “Світанок”, яке займається виробництвом умовної продукції “А” і “В”, реалізує її покупцям та співпрацює з різними організаціями і підприємствами у своїй діяльності. Рекомендації з виконання завдання 2: Варіанти наскрізної задачі, які потрібно розв’язати при виконанні контрольного практичного самостійного завдання студентами заочної форми навчання, вказані в таблиці 2. Таблиця 2
Для виконання всіх завдань рекомендується користуватись реєстраційним журналом, схемами бухгалтерських рахунків за такими формами: Схематичне зображення реєстраційного журналу:Таблиця 3. Реєстраційний журнал господарських операцій за __________200__р.
УМОВА ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ 2. За даними умови пункту А (табл. 4) скласти баланс приватного виробничого підприємства “Світанок” на 1 січня 200__р. (з розподілом сум за статтями в активі і пасиві та за розділами). Пункт А. Баланс приватного підприємства “Світанок” на початок року : Таблиця 4.
Умова завдання Б (табл.5) для складання Реєстраційного журналу та рознесення сум на відповідні рахунки бухгалтерського обліку. За січень місяць 200__р. у приватному виробничому підприємстві “Світанок” відбулися наступні господарські операції:
РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ЖУРНАЛ ГОСПОДАРСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ За січень місяць 200___р. Таблиця 5.
Додаток 1 Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»
Інститутут економіки та менеджменту
Кафедра обліку та загальноекономічних дисциплін
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
з навчальної дисципліни «Бухгалтерський облік»
Варіант _______
Студента (ки) ___ курсу, групи ____ напряму підготовки (спеціальності) ________________________________ ________________________________ (прізвище та ініціали студента (ки)) Викладач _______________________ ________________________________ (посада, вчене звання, науковий ступінь, прізвище та ініціали)
Національна шкала: ______________ Оцінка ECTS: ____
Київ 2017 |