|
Главная \ Методичні вказівки \ Методические указания и информация \ Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях
Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішенняхДата публикации: 02.07.2019 21:10
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД „КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Вадима Гетьмана”
ФАКУЛЬТЕТ ОБЛІКУ ТА ПОДАТКОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ Кафедра АУДИТУ
ЗАТВЕРДЖУЮ: Проректор з науково- педагогічної роботи ______________ А.М. Колот 22 травня 2018 р.
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ з вивчення навчальної дисципліни «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях» (вибіркова) перший (бакалаврський) рівень вищої освіти галузь знань 03 «Економіка і підприємництво» спеціальність 6.030509 «Облік і аудит» спеціалізація «Облік і аудит»
РЕКОМЕНДОВАНО: кафедрою аудиту протокол № ____ від _____ травня 2018р. Завідувач кафедри _________ О.А.Петрик
Начальник навчально-методичного відділу ______________ Т.В. Гуть
Київ 2018
РОЗРОБНИКИ: Матієнко-Зубенко ІРИНА ІГОРІВНА, к.е.н. доцент, ІВАНОВА ЛАРИСА ІВАНІВНА, старший викладач
ВСТУП Сучасний ринок програмних продуктів пропонує користувачам різноманітні прикладні програмні рішення (ППР), головною відмінністю яких є функціональні можливості та особливості інтерфейсу. Дисципліною "Бухгалтерський облік у прикладних програмних рішеннях" передбачається отримання відповідних навичок з одного із запропонованих прикладних програмних рішень (ППР) («ІС-ПРО», «Master Бухгалтерія»). Студент самостійно обирає програмний продукт. Предмет дисципліни: облікова інформація та технологія її формування в конкретному прикладному програмному рішенні. Міждисциплінарні зв’язки. Дана дисципліна пов'язана з дисциплінами: «Інформаційні системи і технології в обліку», «Фінансовий облік 1, 2», «Управлінський облік», «Звітність підприємств», іншими дисциплінами, що становлять основу напрямку підготовки 6.030509 «Облік і аудит». Мета вивчення дисципліни: вивчення головних функціональних можливостей конкретного прикладного рішення: «ІС-ПРО», «Master Бухгалтерія»; набуття цілісного і правильного розуміння базових принципів функціонування та взаємозв'язку елементів прикладного рішення; набуття та закріплення студентами базових навичок роботи з функціоналом прикладного рішення. Завдання дисципліни: одержати необхідні знання з практики використання одного із ППР за вибором: «ІС-ПРО», «Master Бухгалтерія»;; застосовувати набуті теоретичні знання і практичні навички під час виконання навчальних вправ і ситуацій щодо ведення бухгалтерського обліку. Вивчення дисципліни «Основи економічного контролю» дозволить забезпечити формування у студентів таких компетентностей та відповідних їм результатів навчання.
Сферою реалізації набутих знань і вмінь в майбутній професії є об'єкти економіки та бізнесу, на яких володіння комп'ютерними технологіями і використання інформаційно-програмних засобів − необхідна умова роботи бухгалтера при виконанні функцій управління (прогнозування, планування, облік, контроль, аналіз, регулювання). Дисципліна «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях» допоможе студенту стати фахівцем та усвідомити, що знання в сфері сучасних пакетів прикладних програм є однією з переваг на ринку праці.
2. ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЗА ТЕМАМИ
Примітка. У зв’язку з тим, що прикладні програмні рішення мають свої специфічні особливості, тема лабораторних занять може називатися інакше, ніж зазначено в змісті тем дисципліни (з 3 по 12). 2. ПОТОЧНА НАВЧАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ.
2.1. КАРТА НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА з вибіркової дисципліни «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузь знань 03 «Економіка і підприємництво» спеціальність 6.030509 «Облік і аудит» спеціалізація «Облік і аудит» Денна форма навчання
* Написання реферату на задану тему є обов'язковим до вибору. ** Заохочувальні бали. ** За рішенням кафедри студентам, які брали участь у позанавчальній науковій діяльності − участь у конференції, підготовці наукових публікацій тощо − можуть присуджуватись додаткові бали за поточну успішність, але не більше 10 балів. *** Переклад іноземних спеціальних літературних джерел здійснюється за погодженням з кафедрою.
2.2. Критерії оцінювання поточних результатів вивчення дисципліниДисципліна «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях» викладається студентам бакалаврського рівня навчання протягом VIІІ семестру. Система оцінювання знань, умінь та навичок студентів, набутих під час вивчання, передбачає:
Поточний контроль результатів навчальної діяльності студентів під час вивчення дисципліни здійснюється з метою перевірки знань, умінь та навичок студентів під час проведення аудиторних занять, а також для перевірки результатів виконання та захисту завдань самостійної роботи. Завданням поточного контролю з дисципліни «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях» є перевірка рівня:
При поточному контролі результатів навчання студентів під час вивчення дисципліни оцінці підлягають результати навчання, що виявляються через набуті компетентності (знання, уміння, навички тощо), а саме:
Поточний контроль за результатами виконання контрольних (модульних) робіт передбачає оцінювання теоретичних знань та практичних умінь і навичок, які студент набув після опанування навчального матеріалу з дисципліни. Контрольна (модульна) робота проводиться у формі:
Контроль вирішення практичних завдань з дисципліни «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях» здійснюється під час захисту виконаних лабораторних робіт. Результати поточної успішності студентів є показником рівня засвоєння студентами робочої навчальної програми та виконання вимог Карти самостійної роботи студентів. Підсумковий контроль результатів навчальної діяльності студентів здійснюється для оцінювання знань, умінь та навичок студентів з дисципліни і проводиться у формі заліку. Оцінювання результатів навчальної діяльності студентів з дисципліни «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях» здійснюється виключно на підставі результатів поточного контролю.
Об’єктами контролю знань студентів є: 1. Рівень засвоєння теоретичних знань, правильність і повнота виконання завдань на практичних та лабораторних заняттях. Кількість практичних занять за планом - 3. Загальна кількість лабораторних занять за навчальним планом – 16, зокрема: 15 занять – проведення лабораторних занять за всіма темами курсу; 1 заняття – контрольна (модульна робота) (оцінюється окремо). Знання, уміння та навички, продемонстровані на аудиторних заняттях оцінюються від 0 до 80 балів. При контролі знань студента враховують: 1. Виконання лабораторних завдань в ППР, їх захист − 0-55 балів 2. Виконання практичних завдань - 0-15 балів 3. Виконання контрольної (модульної) роботи − 0-10 балів 4. Виконання індивідуальних завдань (два завдання на вибір)…2х10 балів .− 0-20 балів Всього… ..− 0-100 балів
5. Додаткові бали за науково-дослідну роботу** − 0-10 балів
** За рішенням кафедри студентам, які брали участь у позанавчальній науково-дослідній діяльності − участь у конференції, підготовці наукових публікацій тощо − можуть виставлятись додаткові бали за поточну успішність, але не більше 10 балів.
Загальна оцінка з урахування додаткових балів не повинна перевищувати 100 балів.
Оцінювання конкретних завдань здійснюється таким чином:
Кожна лабораторна робота оцінюється 0-3-4-5 балів відповідно до якості її виконання.
Дисципліною «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях» передбачає виконання 3-х тестових контрольних робіт на практичних заняттях. (за темами лекцій). Кожна тестова контрольна робота складається із 10 тестових завдань. Кожна тестова контрольна робота оцінюється у межах від 0 до 5 балів.
Під час виконання контрольної (модульної) роботи оцінюванню підлягають теоретичні знання та практичні навички, яких набув студент після опанування навчального матеріалу. Оцінюється виконання тестових завдань. Виконання контрольної (модульної) роботи оцінюються від: 0, 5, 8, 10 балів
У разі пропуску з поважних причин аудиторних занять студент денної форми навчання має право їх відпрацювати за графіком консультацій викладача, який веде дисципліну. Відпрацювання аудиторних занять можуть бути здійснені впродовж 2-х тижнів (14 календарних днів), починаючи з моменту, коли студент має знову приступити до занять (завершилася дія відповідної поважної причини), але не пізніше дня початку залікового тижня у відповідному семестрі. Поважними причинами пропуску студентом аудиторних занять можуть бути хвороба, виклик до суду, правоохоронних органів чи до військового комісаріату; відрядження; сімейні обставини тощо, що мають бути підтверджені документально — лікарняний, медична довідка, повістка, тощо. В електронному журналі оцінювання знань здійснюється відповідно Карті самостійної роботи студента.
2.3. Критерії оцінювання результатів виконання індивідуальних завдань для самостійної роботиРезультати виконання і захисту завдань самостійної роботи студента При виконанні і захисті завдань самостійної роботи студента оцінці підлягають завдання, передбачені Навчальною картою самостійної роботи студентів. Кожне з двох самостійних завдань оцінюється у 0-10 балів.
* Студент може отримати максимальну оцінку лише у випадку захисту (презентації) виконаного завдання. Загальна кількість балів за виконання і захист 2-х завдань самостійної роботи студента складає 0-20- балів. Науково-дослідна діяльність студентів — виконання завдань в рамках дослідницьких проектів кафедри, участь студентів у роботі наукових конференцій, студентських наукових гуртків та проблемних груп, підготовці публікацій, участь у Всеукраїнських олімпіадах і конкурсах та Міжнародних конкурсах тощо понад обсяги завдань, які встановлені робочою навчальною програмою з відповідної дисципліни. За рішенням кафедри студентам, які брали участь у науково-дослідній роботі, можуть присуджуватися додаткові (заохочувальні) бали, але їх кількість не повинна перевищувати 10 балів за семестр. Результати оцінювання всіх складових поточного контролю фіксуються в електронному журналі обліку навчальної роботи студентів академічної групи. Кількість балів з поточного контролю результатів навчальної діяльності студентів визначається сумарно за всіма складовими поточного контролю. Загальний результат поточного контролю визначається в діапазоні 0—100 балів.
3. Поточна навчальна робота студентів заочної форми навчання 3.1. КАРТА НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА з вибіркової дисципліни «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузь знань 03 «Економіка і підприємництво» спеціальність 6.030509 «Облік і аудит» спеціалізація «Облік і аудит»
Заочна форма навчання
* За рішенням кафедри студентам, які брали участь у науково-дослідній діяльності – можуть присуджуватись додаткові бали за поточну успішність, але не більше 10 балів
3.2. Критерії оцінювання поточних результатів вивчення дисципліни Оцінювання студентів заочної форми навчання Критерії оцінювання знань
Контроль знань студентів заочної форми навчання складається з поточного та підсумкового контролю. В електронному журналі оцінювання знань здійснюється відповідно Карті навчальної роботи студента.
Об’єктом поточного контролю є: Відповіді на контактних заняттях (в сесійний період) 1. Виконання лабораторних робіт 0 - 30 балів 2. Тестовий контроль завдань за теоретичною частиною дисципліни 0 - 10 балів 3. Контрольна (модульна) робота 0 - 10 балів 0 - 50 Виконання обов’язкових позааудиторних індивідуальних завдань: 4. Домашнє індивідуальне завдання (реферат) із захистом 0 - 20 балів; 5. Виконання індивідуального завдання (в ППР) 0 - 20 балів 0 - 40
Виконання індивідуальних робіт за вибором (1-го завдання): 6. Виконання індивідуальних робіт за вибором (1-го завдання) 0 - 10 балів 0 - 10
Разом 0-100
Експрес-опитування, як метод фронтального контролю, здійснюється на початку чи у кінці заняття. Загальний час на написання відповідей не може перевищувати 15 хв. На експрес-опитування виноситься 2 питання, кожне з яких оцінюється за наступною шкалою:
Виконання кожної лабораторної роботи оцінюється за такою шкалою 0 - 5 бали.
Кожний тестовий контроль знань під час контрактних занять оцінюються від 0 до 3 балів:
Під час виконання контрольної (модульної роботи) оцінюванню підлягають теоретичні знання та практичні навички, яких набув студент після опанування навчального матеріалу. Оцінюється виконання тестових завдань.
Виконання контрольної (модульної) роботи оцінюються від: 0, 5, 8, 10 балів.
3.3. Критерії оцінювання результатів виконання індивідуальних завдань для самостійної роботиВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ У МІЖСЕСІЙНИЙ ПЕРІОД Домашнє індивідуальне завдання для студентів заочної форми навчання являє собою підготовку, написання та захист реферату з обов’язковою презентацією (див. „Вимоги до написання рефератів”) оцінюються в межах від 0 до 20 балів. Результати захисту реферату є складовою частиною суми балів, необхідних для одержання заліку.
Передбачено обов’язковий захист реферату та вибіркових індивідуальних завдань, які виконуються студентом заочної форми навчання в міжсесійний період. При формуванні оцінки за ці види завдань, які виконуються студентом заочної форми навчання в міжсесійний період, заплановано її поділ на дві частини: бали за виконане завдання та бали за захист даного завдання. Більшу частину загальної оцінки (більше 60%) складає оцінка за захист виконаного завдання.
Індивідуальне завдання в ППР являє собою самостійне виконання завдань в прикладному програмному рішенні. Оцінювання виконується в межах від 0 до 20 балів.
Індивідуальні завдання для самостійного виконання у міжсесійний період видаються на початку навчального семестру. Групові або індивідуальні консультації з дисципліни «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях» у міжсесійний період проводяться за графіком проведення індивідуально-консультативної роботи кафедри і за розкладом проведення «Дня заочника». Графік проведення індивідуально-консультативної роботи кафедри та розклад проведення Дня заочника доводяться до відома студентів на початку кожного навчального семестру. Виконані індивідуальні завдання з науки «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях» студенти заочної форми навчання здають або пересилають поштою на кафедру не пізніше, ніж за два тижні до початку чергової сесії. Дата надходження робіт фіксується на кафедрі в спеціальному журналі. Студенти зобов’язані захистити індивідуальні завдання під час сесії або в День заочника в ході співбесіди з викладачем. Максимальну кількість балів, яку студент може отримати за поточну успішність на контактних заняттях складає 50 балів і за завдання в міжсесійний період — 50 балів. Кількість балів з поточного контролю результатів навчальної діяльності студентів визначається сумарно за всіма складовими поточного контролю. Загальний результат поточного контролю визначається в діапазоні 0—100 балів. У разі пропуску з поважних причин аудиторних занять студент заочної форми навчання має право їх відпрацювати за графіком консультацій чи у День заочника. Поважними причинами пропуску студентом контактних занять можуть бути хвороба, виклик до суду, правоохоронних органів чи до військового комісаріату; відрядження; сімейні обставини тощо, що мають бути підтверджені документально — лікарняний, медична довідка, повістка, тощо.
4. Поточна навчальна робота студентів дистанційної форми навчання
4.1. Карта НАВЧАЛЬНОЇ роботи студента з вибіркової дисципліни «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузь знань 03 «Економіка і підприємництво» спеціальність 6.030509 «Облік і аудит» спеціалізація «Облік і аудит»
Дистанційна форма навчання
* За рішенням кафедри студентам, які брали участь у позанавчальній науковій діяльності — участь у конференції, підготовці наукових публікацій тощо — можуть присуджуватись додаткові бали за поточну успішність, але не більше 10 балів.
4.2. Критерії оцінювання поточних результатів вивчення дисципліни
Оцінювання студентів дистанційної форми навчання Загальна кількість балів за поточну успішність студентів заочної форми навчання з науки “ Основи економічного контролю” розподіляється таким чином: - виконання практичних, лабораторних та тестових завдань − 70 балів; - виконання контрольної (модульної) роботи − 10 балів; - виконання самостійної контрольної роботи – 20 балів; - виконання науково-дослідної роботи − 10 балів (додаткові бали) Разом − 100 балів.
Деталізацію видів робіт, об’єктів контролю та їх оцінювання наведено у карті самостійної роботи.
Оцінювання роботи студентів під час занять у період установчої та екзаменаційної сесій. Виконання кожної лабораторної роботи оцінюється за такою шкалою 0 - 4 бали.
Кожний тестовий контроль знань під час контрактних занять оцінюються від 0 до 3 балів:
Під час виконання контрольної (модульної роботи) оцінюванню підлягають теоретичні знання та практичні навички, яких набув студент після опанування навчального матеріалу. Оцінюється виконання тестових завдань.
Виконання контрольної (модульної) роботи оцінюються від: 0, 5, 8, 10 балів.
Відпрацювання занять відбувається згідно встановленого графіку по кожному заняттю у системі Moodle. Поважними причинами пропуску студентом занять можуть бути хвороба, виклик до суду, правоохоронних органів чи до військового комісаріату; відрядження; сімейні обставини тощо, що мають бути підтверджені документально – лікарняний, медична довідка, повістка тощо. Порядок відпрацювання пропущених занять визначає викладач.
4.3. Критерії оцінювання результатів виконання індивідуальних завдань для самостійної роботи
Завдання самостійної роботи мають обов’язковий та вибірковий статус. Карта навчальної роботи студентів (Карта НРС) відображає перелік конкретних форм самостійної роботи студента, види лабораторних занять, види навчальних робіт, які необхідно виконати студенту відповідно до робочої навчальної програми та кількість балів, які можна отримати за виконання цих робіт. Студенти на першому занятті інформуються викладачем щодо організації самостійної роботи: термінів виконання завдань, кількості балів за кожен вид роботи, часу проведення консультацій, а також отримують докладну інформацію про розміщені на сайті університету «Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю знань з дисципліни «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях». До відома студентів викладачем доводиться порядок планування та організації самостійної роботи. Після одержання кожен студент роздруковує для себе Карту навчальної роботи студента із «Методичних матеріалів вивчення навчальної дисципліни «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях»», що розміщені на сайті університету, обирає індивідуальні завдання. Бали, одержані студентами за виконання різних видів самостійної роботи, проставляються викладачем в Електронному журналі обліку поточної успішності студентів. Поточні консультації студентів з питань виконання завдань СРС, а також підведення підсумків з деяких видів виконаних робіт здійснюються під час планових занять з індивідуально-консультативної роботи. Карти навчальної роботи студентів з дисципліни «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях» розміщені в розділі «ПОТОЧНА НАВЧАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ» відповідної форми навчання.
Індивідуальне завдання являє собою самостійне виконання завдань в ППР Оцінювання виконується в межах від 0 до 20 балів.
Індивідуальне завдання для самостійного виконання у міжсесійний період видаються на початку навчального семестру. Виконане індивідуальне завдання з дисципліни «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях» студенти дистанційної форми навчання надсилають в системі Moodle або на електронну скриньку викладача не пізніше ніж за два тижні до початку чергової сесії. Дата надходження робіт фіксується в системі Moodle, або в електронній скриньці викладача. Студенти зобов’язані захистити індивідуальні завдання під час сесії.
Оцінювання науково-дослідної роботи студентів Науково-дослідна діяльність студентів — виконання завдань в рамках дослідницьких проектів кафедри, участь студентів у роботі наукових конференцій, студентських наукових гуртків та проблемних груп, підготовці публікацій, участь у Всеукраїнських олімпіадах і конкурсах та Міжнародних конкурсах тощо понад обсяги завдань, які встановлені робочою навчальною програмою з відповідної дисципліни. За рішенням кафедри студентам, які брали участь у науково-дослідній роботі, можуть присуджуватися додаткові (заохочувальні) бали, але їх кількість не повинна перевищувати 10 балів за семестр. Результати оцінювання всіх складових поточного контролю фіксуються в електронному журналі обліку навчальної роботи студентів академічної групи. Кількість балів з поточного контролю результатів навчальної діяльності студентів визначається сумарно за всіма складовими поточного контролю. Загальний результат поточного контролю визначається в діапазоні 0—100 балів.
Студент, який набрав за результатами поточного контролю від 0 до 20 балів (включно), вважається таким, що не виконав вимоги робочої навчальної програми з дисципліни, передбаченої індивідуальним навчальним планом, і отримує з дисципліни незадовільну оцінку. Він має право за власною заявою опанувати цю дисципліну в наступному семестрі понад обсяги встановлені навчальним планом за індивідуальним графіком у формі додаткової індивідуально-консультативної роботи згідно з діючими в Університеті положеннями. Під час таких занять студент має виконувати завдання для самостійної роботи, модульні контрольні роботи, інші види робіт, передбачені робочою навчальною програмою з дисципліни та набрати від 21 до 50 балів (включно). Бали у кількості 21 і більше є підставою для допуску студента до екзамену за білетами, які містять 5 екзаменаційних завдань. Студент, який набрав за результатами поточного контролю від 0 до 20 балів (включно) і не бажає опановувати дисципліну в наступному семестрі понад обсяги встановлені навчальним планом за індивідуальним графіком у формі додаткової індивідуально-консультативної роботи, не допускається до повторного складання екзамену і вважається таким, що має академічну заборгованість.
Вимоги до виконання самостійної пошуково-аналітичної та наукової роботи Завдання виконується в письмовому вигляді на аркушах паперу формату А4, шрифт Times New Roman, 14, інтервал 1,5, поля: ліве 2,5 см, праве 1,5 см, верхнє і нижнє по 2 см. Нумерація сторінок проставляється у правому верхньому куті. Обсяг роботи 3-20 сторінок (залежно від виду і форми виконання завдання). Титульна сторінка повинна містити назви МОНУ, університету, факультету, кафедри, назву дисципліни, обрану форму роботи та її тему, ПІБ студента, спеціальність, курс, група, посада, ПІБ викладача. Основна частина роботи складається зі змісту (плану), вступу, розділів (параграфів), висновків. Обов’язково наводиться список використаних джерел, а в додатках − ксерокопії опрацьованих публікацій. Посилання на літературу по тексту обов’язкове. До роботи додається диск з файлом презентації результатів дослідження у Power Point.
6. Підсумкове оцінювання результатів вивчення навчальної дисципліни
Денна та заочна форми навчання Денна Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях» здійснюється виключно за результатами поточного контролю. Результат підсумкового контролю оцінюються в діапазоні від 0 до 100 балів (включно). Студенти, які за результатами підсумкового контролю у формі заліку набрали від 0 до 59 балів (включно), після належної підготовки мають право повторно скласти залік у формі виконання індивідуальної контрольної роботи. Індивідуальна контрольна робота складається з 10 завдань (див. зразок). До видів завдань індивідуальної контрольної роботи включені теоретичні та тестові завдання. Шкала оцінювання одного завдання індивідуальної контрольної роботи Відповідь студента на кожне із завдань контрольної роботи, залежно від рівня її повноти й коректності, оцінюється різною кількістю балів:
Залік оформляється під час останнього заняття семестру. Кількість балів, що студент набрав за результатами виконання завдань, що передбачені Картою самостійної роботи (від 0 до 100 балів), вноситься до залікової відомості і є основою для визначення загальної успішності студента з дисципліни «Управлінські інформаційні системи в обліку, аналізі та аудиті банку».
Переведення даних 100-бальної шкали оцінювання в 4-бальну та шкалу за системою ECTS здійснюється в наступному порядку:
Результат підсумкового контролю у формі заліку фіксується в заліковій відомості в термін, який становить для студентів денної форми навчання — не пізніше 2-х робочих днів після проведення останнього аудиторного заняття з дисципліни.
ДЛЯ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях» здійснюється виключно за результатами поточного контролю. Результат підсумкового контролю оцінюються в діапазоні від 0 до 100 балів (включно). Студенти, які за результатами підсумкового контролю у формі заліку набрали від 0 до 59 балів (включно), після належної підготовки мають право повторно скласти залік у формі виконання індивідуальної контрольної роботи. Індивідуальна контрольна робота складається з 10 завдань. До завдань індивідуальної контрольної роботи включені теоретичні та тестові завдання.
Шкала оцінювання одного завдання індивідуальної контрольної роботи Відповідь студента на кожне із завдань контрольної роботи, залежно від рівня її повноти й коректності, оцінюється різною кількістю балів:
Залік оформляється під час останнього контактного заняття відповідного семестру. Кількість балів, що студент набрав за результатами виконання завдань, що передбачені Картою самостійної роботи (від 0 до 100 балів), вноситься до залікової відомості і є основою для визначення загальної успішності студента з дисципліни «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях».
Переведення даних 100-бальної шкали оцінювання в 4-бальну та шкалу за системою ECTS здійснюється в наступному порядку:
Результат підсумкового контролю у формі заліку фіксується в заліковій відомості в термін, який становить для студентів заочної форми навчання — за розкладом сесії.
7. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ЗАВДАНЬ, ЩО ВИНОСЯТЬСЯ НА МОДУЛЬ Тестові завдання (див. зразок Контрольної (модульної) роботи).
7.1. ЗРАЗОК ЗАВДАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЬНОЇ (МОДУЛЬНОЇ) роботи (ДЕННА і заочна форми навчання)
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДВНЗ «КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТімені Вадима Гетьмана»
Кафедра АУДИТУ Дисципліна: «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях»
МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ Варіант №___ 1. Структура інформаційної системи. Функціональна та забезпечуюча частини. 2. Функції, що реалізує система управління. 3. Уніфікована система документації − це_______________________________________ 4.Система класифікації – це__________________________________________________ 5. Пакет прикладних програм (ППП) – це:
6. Інформаційна технологія — це:
7. В типовій конфігурації автоматизація обліку оплати праці проходить за етапами:
8. В типовій конфігурації для введення кожної нової операції вручну необхідно:
9. Безпека ІС - це:
10. Економічна інформація (ЕІ) − це:
11. Принцип розвитку при створенні ІС обліку передбачає можливість:
12. Метод класифікації − це:
13. В типовій конфігурації за допомогою якого документа виконується відображення операції надходження нематеріальних активів: 1. Документа «Надходження товарів і послуг». 2. Документа «Надходження НМА». 3. Документа «Прийняття до обліку НМА». 4. Документа «Надходження товарів і послуг» або «Надходження НМА 14. В типовій конфігурації операція передачі малоцінних активів в виробництво (експлуатацію) оформлюється: 1. Документом «Прийняття до обліку НМА». 2. Документом «Вимога-накладна». 3. Документом «Переміщення малоцінки в експлуатації». 4. Документом «Передача малоцінки в експлуатацію» 15. Нормативно-довідкова інформація — це: 1. Сукупність норм, цін, розцінок, процентних ставок, необхідних для підрахунку показників; 2. Сукупність натуральних, абсолютних, відносних величин, які вираховуються до початку формування бухгалтерської інформації; 3. Матеріальні, трудові, технологічні норми й нормативи, ціни і всі довідкові дані; 4. Систематизований перелік даних, які забезпечують функціонування всіх облікових задач. 16. Банк даних (БнД) це:
17. Електронна пошта - це: 1. Листування в глобальній мережі між клієнтами і підприємством; 2. Комплекс програмно-технічних засобів для забезпечення інформаційної взаємодії між підприємствами та іншими установами; 3. Система організаційно-технічних і програмно-технологічних засобів, які обслуговують клієнтів без відвідування офісу підприємства.
19. План рахунків в програмі «Галактика» можна знайти в пункті меню: 1. Финансово-расчетные операции 4. Управление сбытом 20. В якому каталозі міститься інформація про всі організації: 1. Организация и банки; 2. Организация и подразделения; 3. Организация и отделы; 4. Организация и администрация.
7.2. ЗРАЗОК ЗАВДАНЬ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ (денна і заочна форми навчання)
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДВНЗ «КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТімені Вадима Гетьмана» ФАКУЛЬТЕТ ОБЛІКУ ТА ПОДАТКОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ Кафедра АУДИТУ Дисципліна: «Бухгалтерський облік в прикладних програмних рішеннях»
ІНДИВІДУАЛЬНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА Варіант №_____ 1. Охарактеризуйте основні види інтерфейсів та їх використання в ППР "ІС-ПРО" ("Галактика: Контур бухгалтерського обліку"). 2. Охарактеризуйте основні об'єкти ППР та організацію синтетичного і аналітичного обліку в ППР "ІС-ПРО" ("Галактика: Контур бухгалтерського обліку"). 3. Навести перелік довідників та охарактеризувати особливості формування нормативно-довідкової інформації в ППР "ІС-ПРО" ("Галактика: Контур бухгалтерського обліку"). 4. Назвіть основні настройки програми "ІС-ПРО" ("Галактика: Контур бухгалтерського обліку"). 5. Охарактеризуйте настройки параметрів аналітичного обліку в ППР "ІС-ПРО" ("Галактика: Контур бухгалтерського обліку"). 6. Настройки робочого місця користувача в ППР "ІС-ПРО" ("Галактика: Контур бухгалтерського обліку"). 7. Формування інформації про підприємство в ППР "ІС-ПРО" ("Галактика: Контур бухгалтерського обліку"). 8. Формування облікової політики організації в ППР "ІС-ПРО" ("Галактика: Контур бухгалтерського обліку"). та інші.. 9. Розробіть коди аналітичного обліку для синтетичного рахунку ____, використовуючи інструменти ППР "ІС-ПРО" ("Галактика: Контур бухгалтерського обліку") 10. Сформуйте в ППР "ІС-ПРО" ("Галактика: Контур бухгалтерського обліку") первинний документ ____________.
Затверджено на засіданні кафедри аудиту протокол № __ від «___» _________ 20__р. Зав кафедри аудиту О.А. Петрик Укладач ________________
8. РЕКОМЕНДОВАНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ДЖЕРЕЛА Основна література
|