|
Главная \ Методичні вказівки \ Методические указания и информация \ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В ОБЛІКУ
ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В ОБЛІКУДата публикации: 11.07.2019 08:08
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД „КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Вадима Гетьмана”
ФАКУЛЬТЕТ ОБЛІКУ ТА ПОДАТКОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ Кафедра АУДИТУ
ЗАТВЕРДЖУЮ: Проректор з науково- педагогічної роботи ______________ А.М. Колот 22 травня 2018 р.
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ з вивчення навчальної дисципліни «ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В ОБЛІКУ» (обов’язкова) перший (бакалавський) рівень вищої освіти галузь знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальність 071 «Облік і оподаткування» спеціалізація «Облік, аудит та оподаткування»
РЕКОМЕНДОВАНО: кафедрою аудиту протокол № ___ від _______2018р. Завідувач кафедри __________ О.А. Петрик
Начальник навчально-методичного відділу _________________ Т.В. Гуть
Київ - 2018
Розробник: Матієнко-Зубенко Ірина Ігорівна, к.е.н., доцент
ВСТУП Навчальна дисципліна «Інформаційні системи і технології в обліку» призначена для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю «Облік і оподаткування», спеціалізація «Облік, аудит та оподаткування». Вивченню дисципліни передують такі курси, як «Інформатика», «Економіко-математичні методи та моделі», «Бухгалтерський облік (загальна теорія)», «Теорія економічного аналізу», «Фінансовий облік 1, 2», та інші дисципліни, що становлять основу напрямку підготовки 071 «Облік і оподаткування». Предметом навчальної дисципліни є: облікова інформація, інформаційні системи в економічній діяльності, інформаційні технології та їх застосування в бухгалтерському обліку. Мета опанування дисципліни: набуття теоретичних знань та практичних навичок щодо створення та застосування інформаційних систем (ІС) в обліку з використанням нових програмних засобів, інформаційних технологій (ІТ) та телекомунікації. Вивчення науки дасть змогу майбутнім фахівцям оволодіти сучасними методами обробки інформації із застосуванням широкого діапазону технологічних, програмних та організаційних засобів. Основним завданням дисципліниє одержання необхідних знань з теорії та практики використання інформаційних систем і технологій в сфері бухгалтерського обліку. Вивчення дисципліни «Інформаційні системи і технології в обліку» дозволить забезпечити формування у студентів таких компетентностей та відповідних їм результатів навчання.
Сфера реалізації. Сферою реалізації набутих знань і вмінь у майбутній професії є об'єкти економіки та бізнесу, на яких володіння комп'ютерними технологіями і використання інформаційно-програмних засобів − необхідна умова роботи бухгалтера при виконанні функцій управління (прогнозування, планування, облік, контроль, аналіз, регулювання). Дисципліна «Інформаційні системи і технології в обліку» допоможе студенту стати фахівцем та усвідомити, що знання в сфері сучасних інформаційних систем є однією з переваг на ринку праці.
1. ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЗА ТЕМАМИ Таблиця 2
ПОТОЧИЙ І ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ з дисципліни «ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В ОБЛІКУ»
Дисципліна «Інформаційні системи і технології в обліку» викладається студентам бакалаврського освітнього рівня навчання протягом VII семестру. Система оцінювання знань, умінь та навичок студентів, набутих під час навчання, містить такі складники:
Завданням поточного контролю є перевірка рівня: засвоєння відповідного навчального матеріалу, набуття знань та сформованості навичок вирішення конкретних питань та ситуацій, умінь самостійно опрацьовувати інструктивний матеріал до лабораторних занять, сформованості вмінь публічно чи письмово обґрунтувати власну наукову точку зору з питань, які окреслені програмою курсу. При поточному контролі результатів навчання студентів під час вивчення дисципліни «Інформаційні системи і технології в обліку» оцінці підлягають результати навчання, що виявляються через набуті компетентності (знання, уміння, навички тощо), а саме: на денній та заочній формах навчання:
Поточний контроль за результатами виконання контрольних (модульних) робіт передбачає оцінювання теоретичних знань та практичних умінь і навичок, які студент набув після опанування навчального матеріалу з дисципліни. Контрольна (модульна) робота проводиться у формі: відповідей на теоретичні питання. Результат поточного контролю результатів навчальної діяльності студентів визначається сумарно за всіма складовими поточного контролю в діапазоні 0—50 балів. Результати поточної успішності студентів є показником рівня засвоєння студентами робочої навчальної програми та виконання вимог Карти самостійної роботи студентів. Науково-дослідна діяльність студентів — участь студентів у роботі наукових конференцій, студентських наукових гуртків та проблемних груп, підготовці публікацій, участь у Всеукраїнських олімпіадах і конкурсах та Міжнародних конкурсах тощо понад обсяги завдань, які встановлені робочою навчальною програмою з відповідної дисципліни. За рішенням кафедри студентам, які брали участь у науково-дослідній роботі, можуть присуджуватися додаткові (заохочувальні) 10 балів (але не більше 10 балів за семестр). Підсумковий контроль результатів навчальної діяльності студентів здійснюється для оцінювання знань, умінь та навичок студентів з дисципліни «Інформаційні системи і технології в обліку» і проводиться у формі письмового екзамену.
2. ПОТОЧНА НАВЧАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ.
2.1. КАРТА НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА з навчальної дисципліни “Інформаційні системи і технології в обліку” для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальності 071 “Облік і оподаткування”, спеціалізації «Облік, аудит та оподаткування» Денна форма навчання
* Студент має обрати 2 завдання, але написання реферату на задану тему є обов'язковим до вибору. Студент здає реферат на першому занятті в період сесії. ** За рішенням кафедри студентам, які брали участь у позанавчальній науковій діяльності − участь у конференції, підготовці наукових публікацій тощо − можуть присуджуватись додаткові бали за поточну успішність, але не більше 10 балів. *** Переклад іноземних спеціальних літературних джерел здійснюється за погодженням з кафедрою.
ПЛАНИ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ передбачені в «Методичних розробках для проведення лабораторних робіт» у конкретному ППР і видаються студентам у електронному вигляді під час занять.
2.2. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПОТОЧНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В ОБЛІКУ»
При поточному контролі результатів навчання студентів під час вивчення обов’язкових і вибіркових дисциплін оцінці підлягають результати навчання, що виявляються через набуті компетентності (знання, уміння, навички тощо), а саме: а) на денній та заочній формах навчання:
Поточний контроль за результатами виконання контрольних (модульних) робіт передбачає оцінювання теоретичних знань та практичних умінь і навичок, які студент набув після опанування певної завершеної частини навчального матеріалу з дисципліни. Контрольні (модульні) роботи можуть проводитися у формі:
З однієї дисципліни за семестр може проводитися не більше 2-х контрольних (модульних) робіт. Викладачі мають завчасно інформувати студентів про терміни проведення і зміст контрольних (модульних) робіт. У разі пропуску з поважних причин аудиторних занять студент денної і заочної форми навчання має право їх відпрацювати за графіком консультацій. Відпрацювання аудиторних занять можуть бути здійснені впродовж 2-х тижнів (14 календарних днів), починаючи з моменту, коли студент має знову приступити до занять (завершилася дія відповідної поважної причини), але не пізніше дня початку залікового тижня у відповідному семестрі. Поважними причинами пропуску студентом аудиторних занять можуть бути хвороба, виклик до суду, правоохоронних органів чи до військового комісаріату; відрядження; сімейні обставини тощо, що мають бути підтверджені документально — лікарняний, медична довідка, повістка, тощо. Порядок відпрацювання пропущених занять визначає викладач.
Поточний контроль результатів виконання завдань самостійної роботи передбачає оцінювання:
Завдання самостійної роботи мають обов’язковий та вибірковий статус.
Уся поточна успішність оцінюється в діапазоні від 0 до 50 балів. Кількість балів між видами робіт розподіляється так: При поточному контролі знань студента враховують: 1. Виконання комплексних лабораторних робіт в системах: ПП "Master Бухгалтерія" 8 занять − 0 – 10 балів ПП "M.E.Doc" 2 заняття − 0 – 4 бали ПП "ІС-ПРО ERP" 5 занять − 0 – 10 балів ПП "Парус" 4 занять − 0 – 6 балів 19 занять 0 – 30 балів
2. Написання контрольної (модульної) роботи − 0 – 10 балів
3. Дві самостійні роботи 2х5 балів − 0 – 10 балів 4. Участь в науково-дослідній діяльності (заохочувальні бали) − 0 – 10 балів
Кожна комплексна лабораторна робота, виконана в «ІС-ПРО», «M.E.Doc», «Парус», «Master Бухгалтерія»,оцінюються в 0, 1, 2 бали.
Під час виконання контрольної (модульної) роботи оцінюванню підлягають теоретичні знання та практичні навички, яких набув студент після опанування навчального матеріалу. Оцінюється виконання тестових та письмових завдань. Виконання семестрової модульної контрольної роботи оцінюються від 0 до 10 балів:
2.3. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
Виконання та захист кожного із 2-х самостійних завдань для студентів денної форми навчання оцінюються за шкалою 0-5 балів.
Загальна максимальна кількість балів за 2 самостійні роботи оцінюється від 0 до 10 балів.
Але загальна кількість балів, що вноситься до відомості за поточну роботу не може перевищувати 50 балів. За рішенням кафедри студентам, які брали участь у науково-дослідній роботі, можуть присуджуватися додаткові (заохочувальні) бали. Їх кількість не може перевищувати 10 балів за семестр. Результати оцінювання всіх складових поточного контролю фіксуються в електронному журналі обліку навчальної роботи студентів академічної групи. Студент, який набрав за результатами поточного контролю від 0 до 20 балів (включно), вважається таким, що не виконав вимоги робочої навчальної програми з дисципліни, передбаченої індивідуальним навчальним планом, і отримує з дисципліни незадовільну оцінку. Він має право за власною заявою опанувати цю дисципліну в наступному семестрі понад обсяги встановлені навчальним планом за індивідуальним графіком у формі додаткової індивідуально-консультативної роботи згідно з діючими в Університеті положеннями. Під час таких занять студент має виконувати завдання для самостійної роботи, модульні контрольні роботи, інші види робіт, передбачені робочою навчальною програмою з дисципліни та набрати від 21 до 50 балів (включно). Бали у кількості 21 і більше є підставою для допуску студента до екзамену за білетами, які містять 5 екзаменаційних завдань. Студент, який набрав за результатами поточного контролю від 0 до 20 балів (включно) і не бажає опановувати дисципліну в наступному семестрі понад обсяги встановлені навчальним планом за індивідуальним графіком у формі додаткової індивідуально-консультативної роботи, не допускається до повторного складання екзамену і вважається таким, що має академічну заборгованість. Результат поточного контролю результатів навчальної діяльності студентів визначається сумарно за всіма складовими поточного контролю. Результат поточного контролю визначається в діапазоні 0—50 балів з підсумковим контролем у формі екзамену.
3. ПОТОЧНА НАВЧАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ 3.1. КАРТА НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА з навчальної дисципліни «Інформаційні системи і технології в обліку» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. спеціальності 071 “Облік і оподаткування” спеціалізації «Облік, аудит та оподаткування» Заочна форма навчання
* За рішенням кафедри студентам, які брали участь у науково-дослідній діяльності – можуть присуджуватись додаткові бали за поточну успішність, але не більше 10 балів ** За рішенням кафедри студентам, які брали участь у позанавчальній науковій діяльності − участь у конференції, підготовці наукових публікацій тощо − можуть присуджуватись додаткові бали за поточну успішність, але не більше 10 балів. *** Переклад іноземних спеціальних літературних джерел здійснюється за погодженням з кафедрою.
3.2. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПОТОЧНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В ОБЛІКУ» (заочна форма навчання)
1. Оцінка роботи студентів під час контактних занять у період установчої та екзаменаційної сесій Оцінювання роботи студентів під час контактних занять у період установчої та екзаменаційної сесій: оцінюється у межах 20 балів згідно наведеної карти самостійної роботи студентів. У разі пропуску з поважних причин аудиторних занять студент заочної форми навчання має право їх відпрацювати за графіком консультацій. Відпрацювання аудиторних занять можуть бути здійснені впродовж 2-х тижнів (14 календарних днів), починаючи з моменту, коли студент має знову приступити до занять (завершилася дія відповідної поважної причини), але не пізніше дня початку залікового тижня у відповідному семестрі. Поважними причинами пропуску студентом аудиторних занять можуть бути хвороба, виклик до суду, правоохоронних органів чи до військового комісаріату; відрядження; сімейні обставини тощо, що мають бути підтверджені документально — лікарняний, медична довідка, повістка, тощо. Порядок відпрацювання пропущених занять визначає викладач. Контроль знань студентів заочної форми навчання складається з поточного та підсумкового контролю. Об’єктами поточного оцінювання знань студентів заочної форми навчання є: — відповіді (виступи) на аудиторних (контактних) заняттях під час сесії (у тому числі виконання контрольної (модульної) роботи); — виконання і захист завдань самостійної роботи. Уся поточна успішність оцінюється в діапазоні від 0 до 25 балів. Кількість балів між видами робіт розподіляється так:
Об’єктом поточного контролю є: Підчас сесії: За відповіді (виступи) на контактних заняттях: 1. Виконання лабораторних робіт – 0 - 8 балів 2. Тестовий контроль завдань за теоретичною частиною науки – 0 - 6 балів 3. Оцінювання на міні-лекціях – 0 - 6 балів 0 - 20 4. Контрольна (модульна) робота – 0 - 5 балів. У міжсесійний період: 5. Виконання обов’язкової самостійної роботи – 0 - 20 балів 6. Виконання 1-ї вибіркової самостійної роботи – 0 - 5 балів 0 - 25
7. За науково-дослідну діяльність студента* – 0 - 10 балів *За рішенням кафедри студентам, які брали участь у науково-дослідній діяльності – можуть присуджуватись додаткові бали за поточну успішність, але не більше 10 балів
Виконання кожної лабораторної роботи оцінюється за такою шкалою 0 -2 балів
Виступи на контактному занятті (міні-лекції) оцінюються від 0 до 2 балів:
Кожний тестовий контроль знань під час контактних занять оцінюються від 0 до 2 балів:
Виконання і перевірка контрольної (модульної) роботи проводиться на останньому контактному занятті згідно з розкладом. Контрольна (модульна) робота оцінюються 0-5 балів:
3.3. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ Виконання індивідуальних завдань (1-го завдання) оцінюються від 0 до 5 балів.
Передбачено обов’язковий захист завдання, які виконуються студентом заочної форми навчання в міжсесійний період.
Обов’язкове самостійне завдання оцінюється в межах від 0 до 20 балів.
Науково-дослідна діяльність студентів — участь студентів у роботі наукових конференцій, студентських наукових гуртків та проблемних груп, підготовці публікацій, участь у Всеукраїнських олімпіадах і конкурсах та Міжнародних конкурсах тощо понад обсяги завдань, які встановлені робочою навчальною програмою з відповідної дисципліни. За рішенням кафедри студентам, які брали участь у науково-дослідній роботі, можуть присуджуватися додаткові (заохочувальні) бали, Їх кількість не може перевищувати 10 балів Результати оцінювання всіх складових поточного контролю фіксуються в електронному журналі обліку навчальної роботи студентів академічної групи. Результат поточного контролю результатів навчальної діяльності студентів визначається сумарно за всіма складовими поточного контролю. Результат поточного контролю визначається в діапазоні 0—50 балів з підсумковим контролем у формі екзамену.
4. ПОТОЧНА НАВЧАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ 4.1. КАРТА НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА з дисципліни “Інформаційні системи і технології в обліку” для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальності 071 “Облік і оподаткування”, спеціалізації «Облік, аудит та оподаткування» дистанційна форма навчання
Заохочувальні бали. ** За рішенням кафедри студентам, які брали участь у позанавчальній науковій діяльності − участь у конференції, підготовці наукових публікацій тощо − можуть присуджуватись додаткові бали за поточну успішність, але не більше 10 балів. *** Переклад іноземних спеціальних літературних джерел здійснюється за погодженням з кафедрою.
4.2. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПОТОЧНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИОцінювання складових поточного контролю результатів навчальної діяльності студентів з навчальної дисципліни «Інформаційні системи і технології в обліку» (дистанційна форма)
Деталізацію видів робіт, об’єктів контролю та їх оцінювання наведено у карті самостійної роботи.
Оцінювання роботи студентів під час занять у період установчої та екзаменаційної сесій: оцінюється у межах 70 балів згідно наведеної карти самостійної роботи студентів. Відпрацювання занять відбувається згідно встановленого графіку по кожному заняттю у системі Moodle. Поважними причинами пропуску студентом занять можуть бути хвороба, виклик до суду, правоохоронних органів чи до військового комісаріату; відрядження; сімейні обставини тощо, що мають бути підтверджені документально – лікарняний, медична довідка, повістка тощо. Порядок відпрацювання пропущених занять визначає викладач.
4.3. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ Оцінка виконання обов’язкової підсумкової контрольної роботи
Протягом семестру студенти обов’язково виконують домашню самостійну підсумкову роботу. Письмова самостійна контрольна робота оцінюється від 0 до 30 балів.
Оцінювання науково-дослідної роботи студентів
Науково-дослідна діяльність студентів – участь студентів у роботі наукових конференцій, студентських наукових гуртків та проблемних груп, підготовці публікацій, участь у Всеукраїнських олімпіадах і конкурсах та Міжнародних конкурсах тощо понад обсяги завдань, які встановлені робочою навчальною програмою з відповідної дисципліни. За рішенням кафедри студентам, які брали участь у науково-дослідній роботі, можуть присуджуватися додаткові (заохочувальні) бали, Їх кількість не може перевищувати 10 балів за семестр. Результати оцінювання всіх складових поточного контролю фіксуються в електронному журналі обліку навчальної роботи студентів академічної групи. Студент, який набрав за результатами поточного контролю від 0 до 20 балів (включно), вважається таким, що не виконав вимоги робочої навчальної програми з дисципліни, передбаченої індивідуальним навчальним планом, і отримує з дисципліни незадовільну оцінку. Він має право за власною заявою опанувати цю дисципліну в наступному семестрі понад обсяги встановлені навчальним планом за індивідуальним графіком у формі додаткової індивідуально-консультативної роботи згідно з діючими в Університеті положеннями. Під час таких занять студент має виконувати завдання для самостійної роботи, модульні контрольні роботи, інші види робіт, передбачені робочою навчальною програмою з дисципліни та набрати від 21 до 50 балів (включно). Бали у кількості 21 і більше є підставою для допуску студента до екзамену за білетами, які містять 5 екзаменаційних завдань. Студент, який набрав за результатами поточного контролю від 0 до 20 балів (включно) і не бажає опановувати дисципліну в наступному семестрі понад обсяги встановлені навчальним планом за індивідуальним графіком у формі додаткової індивідуально-консультативної роботи, не допускається до повторного складання екзамену і вважається таким, що має академічну заборгованість.
5. ВИМОГИ ДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ Для забезпечення формування навичок самостійної навчальної, науково-дослідної та практичної роботи, професійно значущих якостей, знань, умінь і навичок майбутніх фахівців, розвитку та поглиблення наукових і практичних інтересів до майбутньої професійної діяльності, створення умов для гармонійного розвитку студента в умовах індивідуалізації навчального процесу навчальним планом з дисципліни «Інформаційні системи і технології в обліку» передбачена самостійна робота студентів. Індивідуальні завдання є однією з форм самостійної роботи студентів, яка передбачає створення умов для якнайповнішої реалізації творчих можливостей студентів і має на меті поглиблення, узагальнення та закріплення знань, які студенти одержують в процесі навчання, а також застосування цих знань на практиці. Індивідуальні завдання виконуються студентами самостійно під керівництвом викладача. Як правило, індивідуальні завдання виконуються окремо кожним студентом. У тих випадках, коли завдання мають комплексний характер, до їх виконання можуть залучатися кілька студентів. Перелік завдань для СРС, форми її організації, терміни виконання та кількість балів, які можна отримати за виконання завдань з СРС, включаються до Карти навчальної роботи студентів.
Вимоги до виконання самостійної пошуково-аналітичної та наукової роботи Робота виконується на стандартних аркушах паперу, скріплених у папку в машинописному вигляді. Вимоги до написання реферату: текст української мовою, обсягом до 20 сторінок, включаючи зміст, вступ, висновки та список літератури у текстовому редакторі MS WORD, шрифт: Times New Roman, висота —14 пт, інтервал — 1,5. Поля: верхнє — 2, нижнє — 2. Праве — 2,5, ліве —1,5. Титульний аркуш і вся робота оформляються згідно з установленим порядком. На титульному аркуші потрібно вказати назву університету, факультет, спеціальність, дисципліну, тему, курс, групу, прізвище та ініціали студента. План роботи повинен складатися із вступу, пунктів основної частини, висновків, списку використаної літератури. В тексті кожен пункт плану необхідно виділити. Завершену і оформлену роботу студент підписує і проставляє дату виконання. Списані роботи й такі, що не відповідають вищезазначеним вимогам, не зараховуються. До роботи додається диск з файлом презентації результатів дослідження у Power Point.
Весь матеріал повинен бути наданий студентом українською мовою на паперових та електронних носіях.
Заочна форма навчання Робота студентів заочної форми навчання у міжсесійний період передбачає виконання таких індивідуальних завдань: домашнє індивідуальне завдання (реферат) із захистом; виконання індивідуального завдання (дистанційно) та одного вибіркового завдання 1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій. 2. Аналітичний звіт власних наукових досліджень 3. Підготовка презентацій за обраною тематикою. 4. Виконання завдань в рамках дослідницьких проектів кафедри (факультету). 5. Переклад літературних джерел іншомовного походження за заданою проблематикою. 6. Підготовка наукових публікацій, участь у конкурсах наукових робіт, олімпіадах, конференціях. У міжсесійний період студенти заочної форми мають можливість виконувати певні роботи в «День заочника», за встановленим Графіком та за попереднім записом:
Тематика рефератів та вимоги до написання і захисту наведені у розділі «Самостійна робота студентів» даної робочої програми. Основні компетентності, які набувають студенти у процесі виконання завдань у міжсесійний період:
- отримати навички інсталяції бухгалтерського програмного забезпечення; - навчитися самостійно працювати з «Керівництом користувача», наданим фірмою-розробником програмного забезпечення; - отримати навички самостійної роботи над помилками, зробленими під час формування інформаційної бази обліку. 2. Індивідуальне вибіркове завдання: - демонструвати розуміння основних організаційно-методичних аспектів використання програмного забезпечення в обліковій роботі; - вміння проводити дослідження міжнародного характеру та масштабу; - критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі. 3. Написання реферату за обраною темою та підготовка презентації - отримати поглиблені знання за обраною темою; - напрацювання навичок доведення результатів дослідження до слухачів.
6. ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИДЕННА І ЗАОЧНА ФОРМИ НАВЧАННЯ На екзамені оцінюванню підлягають:
Екзамен проводиться в письмовій формі за екзаменаційними білетами, складеними за програмою дисципліни і затвердженими кафедрою. Об’єктом контролю знань студентів у формі іспиту є результати виконання письмових екзаменаційних завдань. На іспит виносяться вузлові теоретичні питання дисципліни, що потребують творчої відповіді. Екзаменаційний білет складається із 5 завдань: 1-4 питання - теоретичні питання; 5 питання - тестове завдання яке складається з 10 тестів. Кожне завдання оцінюється за шкалою від 0 - 10 балів залежно від рівня знань. Відповідь студента на кожне із завдань екзаменаційного білета, залежно від рівня її повноти й коректності, оцінюється різною кількістю балів:
П’яте завдання передбачає вибір правильного варіанту відповіді на 10 тестів. Завдання оцінюється за шкалою:
Результати екзамену оцінюються в діапазоні від 0 до 50 балів включно. Загальна підсумкова оцінка вивчення дисципліни «Інформаційні системи і технології в обліку» з підсумковим контролем у формі екзамену складається із суми результатів поточного та підсумкового контролю, яка фіксується в екзаменаційній відомості. Студенти, які за сумарним результатом поточного і підсумкового контролю у формі екзамену набрали від 21 до 59 балів (включно), після належної підготовки мають право повторно скласти екзамен. Студент, який під час опанування дисципліни понад обсяги встановлені навчальним планом за індивідуальним графіком у формі додаткової індивідуально-консультативної роботи набрав менше 20 балів (включно), не допускається до повторного складання екзамену і вважається таким, що має академічну заборгованість. Результати поточного і підсумкового контролю з дисципліни «Інформаційні системи і технології в обліку» визначаються як сума результатів поточного і підсумкового контролю. Переведення даних 100-бальної шкали оцінювання в 4-бальну та шкалу за системою ECTS здійснюється в наступному порядку:
Дистанційний екзамен — форма підсумкового контролю рівня засвоєння студентами дистанційної форми навчання теоретичного і практичного матеріалу з певної обов’язкової дисципліни, яка передбачає написання і захист підсумкової контрольної роботи в режимі он-лайн. На екзамені (дистанційному екзамені) оцінюванню підлягають:
Оцінювання результатів екзаменів (дистанційних екзаменів) з дисциплін здійснюється з урахуванням поточної успішності в порядку, передбаченому системою контролю рівня знань, умінь та навичок для дисциплін з підсумковим контролем у формі письмового екзамену (захисту підсумкової контрольної роботи) за 100-бальною шкалою. Студент вважається таким, що не виконав вимоги робочої навчальної програми з дисципліни, передбаченої індивідуальним навчальним планом, і отримує незадовільну підсумкову оцінку з навчальної дисципліни, якщо за результатами поточного контролю він набрав від 0 до 20 балів (включно). Екзамен проводиться в письмовій формі за екзаменаційними білетами, складеними за програмою дисципліни і затвердженими кафедрою. Екзамен проводиться в письмовій формі за екзаменаційними білетами, складеними за програмою дисципліни і затвердженими кафедрою. Екзаменаційний білет містить 5 завдань, кожне з яких оцінюється 0-10 балів.
ПОРЯДОК ЛІКВІДАЦІЇ АКАДЕМІЧНОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ Академічною вважається заборгованість, що виникла у студента в результаті відсутності атестації або одержанні незадовільної оцінки (FX або F) за результатами контролю знань, який проводиться у формі кваліфікаційного екзамену. Студент, який набрав за результатами поточного контролю від 0 до 20 балів (включно), вважається таким, що не виконав вимоги робочої навчальної програми з дисципліни, передбаченої індивідуальним навчальним планом, і отримує з дисципліни незадовільну оцінку. Він має право за власною заявою опанувати цю дисципліну в наступному семестрі понад обсяги встановлені навчальним планом за індивідуальним графіком у формі додаткової індивідуально-консультативної роботи згідно з діючими в Університеті положеннями. Під час таких занять студент має виконувати завдання для самостійної роботи, модульні контрольні роботи, інші види робіт, передбачені робочою навчальною програмою з дисципліни та набрати від 21 до 50 балів (включно). Бали у кількості 21 і більше є підставою для допуску студента до екзамену за білетами, які містять 5 екзаменаційних завдань. Студент, який набрав за результатами поточного контролю від 0 до 20 балів (включно) і не бажає опановувати дисципліну в наступному семестрі понад обсяги встановлені навчальним планом за індивідуальним графіком у формі додаткової індивідуально-консультативної роботи, не допускається до повторного складання екзамену і вважається таким, що має академічну заборгованість.» Студенти, які за сумарним результатом поточного і підсумкового контролю у формі екзамену набиратимуть від 21 до 59 балів (включно), після належної підготовки матимуть право повторно скласти екзамен.» Перескладання екзамену з дисципліни дозволяється двічі (вдруге – комісії за білетами, які містять 5 завдань). У загальному підсумковому оцінюванні рівня результатів навчальної діяльності цих студентів враховується результат поточного контролю рівня знань, умінь та навичок. Студент, який під час опанування дисципліни понад обсяги встановлені навчальним планом за індивідуальним графіком у формі додаткової індивідуально-консультативної роботи набрав менше 20 балів (включно), не допускається до повторного складання екзамену і вважається таким, що має академічну заборгованість.
7. Приклади типових завдань, що виносяться на екзамен
7.1. Приклад завдання для модульного контролю
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДВНЗ «КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТімені Вадима Гетьмана» ФАКУЛЬТЕТ ОБЛІКУ ТА ПОДАТКОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ Кафедра АУДИТУ Дисципліна: "Інформаційні системи і технології в обліку"
МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ
Варіант №___ 1. Структура інформаційної системи. Функціональна та забезпечуюча частини. 2. Функції, що реалізує система управління. 3. Уніфікована система документації − це__________________________________________________ 4.Система класифікації – це______________________________________________________________ 5. Пакет прикладних програм (ППП) – це:
6. Інформаційна технологія — це:
7. В типовій конфігурації автоматизація обліку оплати праці проходить за етапами:
8. В типовій конфігурації для введення кожної нової операції вручну необхідно:
9. Безпека ІС - це:
10. Економічна інформація (ЕІ) − це:
11. Принцип розвитку при створенні ІС обліку передбачає можливість:
12. Метод класифікації − це:
13. В типовій конфігурації за допомогою якого документа виконується відображення операції надходження нематеріальних активів: 1. Документа «Надходження товарів і послуг». 2. Документа «Надходження НМА». 3. Документа «Прийняття до обліку НМА». 4. Документа «Надходження товарів і послуг» або «Надходження НМА 14. В типовій конфігурації операція передачі малоцінних активів в виробництво (експлуатацію) оформлюється: 1. Документом «Прийняття до обліку НМА». 2. Документом «Вимога-накладна». 3. Документом «Переміщення малоцінки в експлуатації». 4. Документом «Передача малоцінки в експлуатацію». 15. Нормативно-довідкова інформація — це: 1. Сукупність норм, цін, розцінок, процентних ставок, необхідних для підрахунку показників; 2. Сукупність натуральних, абсолютних, відносних величин, які вираховуються до початку формування бухгалтерської інформації; 3. Матеріальні, трудові, технологічні норми й нормативи, ціни і всі довідкові дані; 4. Систематизований перелік даних, які забезпечують функціонування всіх облікових задач. 16. Банк даних (БнД) це:
17. Електронна пошта - це: 1. Листування в глобальній мережі між клієнтами і підприємством; 2. Комплекс програмно-технічних засобів для забезпечення інформаційної взаємодії між підприємствами та іншими установами; 3. Система організаційно-технічних і програмно-технологічних засобів, які обслуговують клієнтів без відвідування офісу підприємства.
19. План рахунків в програмі «Галактика» можна знайти в пункті меню: 1. Финансово-расчетные операции 4. Управление сбытом 20. В якому каталозі міститься інформація про всі організації: 1. Организация и банки; 2. Организация и подразделения; 3. Организация и отделы; 4. Организация и администрация
7.2. Приклади типових теоретичних завдань, що виносяться на іспит 1. Етапи розвитку інформаційних систем, шлях в півсотні років. 2. Об’єктивна необхідність створення інформаційних систем обліку, їх роль в управлінні економічним об’єктом. 3. Методологічні основи та організація бухгалтерського обліку в умовах автоматизованого оброблення даних. 4. Форми автоматизованого бухгалтерського обліку 5. Загальна структура інформаційних систем обліку. Компоненти системи. Економічна інформація, її види та властивості. 6. Структура, форми подання та відображення економічної інформації. 7. Система класифікації та кодування економічної інформації. 8. Методи класифікації та кодування. 9. Штрихове кодування інформації. 10. Поняття та зміст інформаційного забезпечення (ІЗ) ІС обліку. 11. Характеристика позамашинної інформаційної бази. 12. Уніфікація та стандартизація документації. 13. Машинна інформаційна база обліку. Особливості розміщення інформації на машинних носіях. 14. Організація баз і банків даних автоматизованої інформаційної системи. Ресурси баз даних.
Приклади тестових завдань:
Стадія проектування інформаційної системи – це…
7.3. ЗРАЗОК ЕКЗАМЕНАЦІЙНОГО БІЛЕТУ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДВНЗ "КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Вадима Гетьмана" Обліково-економічний факультет Кафедра аудиту Дисципліна: " Інформаційні системи і технології в обліку"
Екзаменаційний білет №______
5. Тести 5.1. Дати визначення: Діалоговий режим обробки - це____________________________________
Вибрати правильний варіант відповіді: 5.2. Система управління базою даних (СУБД) - це:
5.3. Економічна інформація (ЕІ) — це:
5.4. Яким документом в типовій конфігурації відображається передача матеріалів з основного складу у виробництво: 1. Видаткова накладна. 2. Вимога-накладна. 3. Накладна на реалізацію. 4. Податкова накладна. 5.5. В типовій конфігурації передбачено відображення наступних операцій з НМА: 1. Придбання, введення в експлуатацію і нарахування амортизації. 2. Переміщення, модернізація і інвентаризація. 3. Продаж і списання. 4. Виконуються умови 1, 2, 3. 5.6. Нормативно-довідкова інформація — це: 1. Сукупність норм, цін, розцінок, процентних ставок, необхідних для підрахунку показників; 2. Сукупність натуральних, абсолютних, відносних величин, які вираховуються до початку формування бухгалтерської інформації; 3. Матеріальні, трудові, технологічні норми й нормативи, ціни і всі довідкові дані; 4. Систематизований перелік даних, які забезпечують функціонування всіх облікових задач. 5.7. Банк даних (БнД) це:
5.8. Електронна пошта - це: 1. Листування в глобальній мережі між клієнтами і підприємством; 2. Комплекс програмно-технічних засобів для забезпечення інформаційної взаємодії між підприємствами та іншими установами; 3. Система організаційно-технічних і програмно-технологічних засобів, які обслуговують клієнтів без відвідування офісу підприємства. 5.9. За допомогою якої клавіші відбувається створення нового документа,об’єкта, запису в програмі «Галактика»:
5.10. План рахунків в програмі «Галактика» можна знайти в пункті меню: 1. Финансово-расчетные операции 4. Управление сбытом
Затверджено на засіданні кафедри аудиту Протокол № від «____» ______ 201_р. Зав.кафедри аудиту О.А. Петрик Укладач І.І. Матієнко-Зубенко
8. РЕКОМЕНДОВАНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ДЖЕРЕЛА Основні
|