Написание контрольных, курсовых, дипломных работ, выполнение задач, тестов, бизнес-планов

Інтернет маркетинг

ЗАВДАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

 

Проаналізувати інтернет-маркетингову діяльність компанії за варіантом. Варіант обирається по останній цифріЗАЛІКОВОЇ КНИЖКИ.

Для проведення аналізу необхідно:

1) Описати вид діяльності компанії, а також те, яку саме діяльність вона реалізує через мережу Інтернет.

2) За лекційними темами 1-9 провести аналіз інтернет-маркетингової діяльності, який здійснюється компанією. Оскільки не всі компанії використовують абсолютно всі методи, що були подані у Лекціях 1-9, дозволяється обрати 5 видів інтернет-маркетингової діяльності, якими компанія користується.

До роботи обов'язково необхідно додавати фото або скріншоти для підтвердження ведення компанією кожного виду інтернет-маркетингової діяльності.

 

Варіант 1. Компанія Rozetka.ua

Варіант 2. Компанія OLX.ua

Варіант 3. Компанія Sinoptik.ua

Варіант 4. Компанія Aliexpress.com

Варіант 5. Компанія Citrus.ua

Варіант 6. Компанія gismeteo.ua

Варіант 7. Компанія Bonprix

Варіант 8. Компанія Comfy.ua

Варіант 9. Компанія ПриватБанк

Варіант 10. Компанія Київстар

 

 

 

Тема 1. Введення в Інтернет-маркетинг

Практично всі сучасні комерційні компанії мають представництво в Інтернеті у вигляді повноцінного ресурсу, блогу, сторінки. Однак просто створивши мережевий ресурс і навіть заповнивши його інформаційним контентом, ви не забезпечите автоматичне збільшення продажів і зростання популярності компанії (сайту).

Інтернет-маркетинг (internet marketing) — це сукупність прийомів в Інтернеті, спрямованих на привернення уваги до товару чи послуги, популяризацію цього товару (сайту) в мережі і його ефективного просування з метою продажу.

Сучасні словники визначають онлайн маркетинг як практику використання всіх аспектів і елементів традиційного маркетингу в мережевому просторі. Основне завдання заходів такого роду – отримати максимальний ефект від потенційних користувачів сайту і збільшити їх потік.

Комплексний інтернет-маркетинг застосовує всі можливі канали реклами і просування ресурсів в інтернеті для збільшення відвідуваності сайту і зростання продажів.

Основні види інтернет-маркетингу:

  • Контекстний маркетинг;
  • e-mail маркетинг;
  • маркетинг в соціальних мережах;
  • контент-маркетинг;
  • Медіа-маркетинг.

Основи інтернет-маркетингу схожі з звичайному маркетингу.

Класичний (традиційний) маркетинг – це процес визначення та ефективного задоволення потреб окремих споживачів і споживчої аудиторії в цілому.

Основне завдання – надання і просування товарів і послуг споживачам та встановлення прямих взаємин з клієнтом з вигодою для компанії.

Правила інтернет-маркетингу досить прості: розібратися в них можна за кілька годин, але знання основ ще не означає, що вам вдасться продуктивно застосувати їх практично.

Ефективний маркетинг в Інтернеті (e-marketing) складається з наступних компонентів:

1.                Продукт (товар). Обов'язкова умова: те, що реалізується через мережеві ресурси, повинне відрізнятися якістю або якимись унікальними властивостями, щоб конкурувати з іншими сайтами і звичайними магазинами.

2.                Ціна. Вважається, що в інтернеті ціни дещо нижчі, ніж в «реалі».

3.                Просування – багаторівнева розкрутка як самого сайту, так і окремих товарів. Цей елемент включає цілий арсенал інструментів SEO, контекстну, інтерактивну і банерну рекламу, роботу з громадами в соцмережах і блогами.

4.                Точка продажу – власне сайт. Функціональний ресурс повинен мати оригінальний дизайн, якісну навігацію, юзабіліті вищого рівня.

Важливу роль відіграють і інші складові частини: цільова аудиторія, контент (вміст), залучення відвідувачів на маркетингові процеси.

Стратегія інтернет-маркетингу передбачає поетапну роботу над визначенням потреб аудиторії, створенням і просуванням контенту, залученням відвідувачів в активні процеси придбання.

Залучення – ключовий показник ефективності сучасного інтернет-маркетингу. Цей елемент показує ступінь зацікавленості користувачів вашим сайтом і, в кінцевому рахунку, визначає успіх комерційного підприємства.

Перш ніж починати просування ресурсу, слід визначити його цільову аудиторію і потреби кожного клієнта, який прийшов на ваш інтернет-сайт. Тільки в цьому випадку можливе збільшення конверсії ресурсу і отримання прибутку.

Переваги Інтернет-маркетингу

Нижче розглянемо 3 головні та очевидні переваги сучасного інтернет-маркетингу:

1.                Інформативність. Споживач отримує максимум необхідної інформації про послуги і продукти: щоб зацікавити клієнта, відомості про товар повинні бути не тільки абсолютними, але і оригінальними (унікальними).

2.                Висока результативність у порівнянні з традиційною рекламою. Звичайна реклама в ЗМІ та на білбордахкоштує дорого і часто не окупає себе: охоплення аудиторії широкий, але не продуктивний. Така реклама «на широку ногу» використовується скоріше як іміджева, тобто служить для підтримки інтересу (упізнавання) будь-якого бренду або компанії. Просування товарів і послуг в інтернеті працює за іншим принципом: відвідувач сам знаходить таку рекламу, втягуючись у процес у той момент, коли набирає в рядку пошуку певні слова та словосполучення.

3.                Велике охоплення цільової аудиторії. Кількість споживачів конкретного продукту в Інтернеті нічим не обмежена: в теорії – це всі користувачі Інтернету, оскільки зробити замовлення на придбання товарів і послуг можна з будь-якої точки планети.

Інструменти онлайн-маркетингу, які довели свою ефективність для залучення клієнтів в інтернет-бізнес

Основні цілі інтернет-маркетингу:

  • збільшення трафіку (відвідуваності) сайту;
  • запуск, просування і реалізація нових послуг і товарів;
  • підвищення впізнаваності бренду;
  • поліпшення іміджу компанії.

В глобальному сенсі метою даного маркетингу є заробіток на інтернет-ресурсі або так звана монетизація інтернет-ресурсу.

Монетизація — процес перетворення відвідувачів у гроші.

Так, наприклад, коли сайт відвідує велика аудиторія, яка приносить гроші, клікаючи на оголошення контекстної реклами, кажуть «я монетизирую свій сайт». Мережеві комерційні проекти не можуть розкрутитися і стати популярними самі по собі: потрібна грамотна робота по їх просуванню. Для цієї мети створені інструменти інтернет-маркетингу.