|
КОРИСТУВАЧІ І ПРАВА ДОСТУПУДата публикации: 11.07.2017 11:35
Сервіс Облік SaaS – багатокористувацька система, в якій може одночасно працювати безліч співробітників однієї компанії, виконуючи операції відповідно до їх обов'язками. Таким чином, різним Користувачам системи необхідні різні набори документів і різні права доступу до даних, що зберігаються в системі. Це може накладати обмеження на доступ до інформації всередині компанії. Також будь-якої компанії необхідні механізми захисту своїх даних від стороннього втручання. Безпека роботи сервісу базується на використанні шифрованого з'єднання з сервісом і персонального входу користувачів в систему з можливістю налаштування прав та обмеження доступу до тієї чи іншої інформації.
Також у системі існує рівень безпеки на рівні корпоративної ЛВС, шляхом обмеження на вхід в Облік SaaS зі сторонніх (які не дозволені) IP-адрес. Обмеження на вхід з IP-адрес можна встановити як для всіх ролей (посад) компанії, так і для конкретної посади або декількох посад. Налаштування IP-адрес, дозволених для входу в систему, виконується Адміністратором компанії на вкладці «Налаштування безпеки» Аккаунта Адміністратора.
Обмеження на доступ до журналів документів і створенню нових документів, формуванню звітів, перегляд і редагування довідників налаштовується в першу чергу шляхом настройки меню посади, в якому міститься перелік форм, доступних для перегляду і створення Користувачем (докладніше в розділі Меню посади). При закладі компанії в систему формується базова Організаційно-рольова структура компанії з переліком посад, для яких вже налаштовано Меню посади у відповідності з виконуваними обов'язками.
Меню посади за своїм набором може обмежувати доступ до перегляду журналів документів і звітів, а також доступ до записів довідників – Користувач не може викликати форму, якої у нього немає, через меню. Винятком є загальний Журнал документів, розташований в меню Бухгалтерія – перелік доступних для створення з цього журналу документів може бути налаштований окремо з використанням інструментів редагування меню. Форма «Налаштування посади» дозволяє настроїти для обраній посаді умови відображення облікової інформації у звіті ОСВ, додаткові параметри роботи з обліковою системою, детальна настройка обмежень на дії з документами в різні робочі періоди (за датою створення документів).
Мета: зареєструватися в системі в ролі Адміністратора і створити компанію, для якої буде вестися облік. Завдання:
Адміністратор компанії може запросити користувачів для роботи та ведення обліку, відправивши працівнику своєї компанії запрошення у вигляді електронного листа, а також унікального коду підтвердження реєстрації в SMS-повідомленні на мобільний телефон співробітника. Даний код необхідний для запобігання несанкціонованого доступу сторонніх осіб у разі витоку інформації. Реєстрація запрошених користувачів можлива тільки за умови наявності грошових коштів на рахунку аккаунта.
Запрошення Користувача Мета: запрошення Користувача для роботи в системі. Дані для введення
3. Ознайомитися з інформацією про кількість доступних для додавання користувачів. Далі заповнити поля форми контактних даних запрошуваного Користувача і натиснути кнопку «Далі».
4. На наступній формі виділити запрошуваного Користувача в таблиці і вибрати для нього компанію, в яку він запрошується, і посада, з якою Користувач буде працювати в компанії. Вибір необхідно підтвердити натисканням кнопки «Вибрати», після чого натиснути кнопку «Далі» внизу форми.
Запрошеному Користувачеві буде відправлено повідомлення електронної пошти із запрошенням в систему, а на вказаний телефонний номер буде надіслано SMS-повідомлення з кодом підтвердження реєстрації. Дані про запрошення можна побачити в «Менеджері користувачів», натиснувши кнопку «Запрошені користувачі».
Прийняти запрошення і зайти під своїм логіном Мета: ознайомитися з формою прийняття запрошення; зайти в систему з вже існуючим логіном.
1.1. Якщо користувач раніше не працював у системі, йому необхідно заповнити інші поля, у тому числі ввести код підтвердження, ознайомитися з правилами використання системи (що підтвердити установкою відповідного прапорця) і натиснути кнопку «Реєстрація» – буде виконаний перехід на сторінку налаштувань безпеки для користувача. 1.2. Якщо Користувач вже працював в системі (незалежно від того, в якій компанії і з якою посадою, т. Е. Він вже раніше був зареєстрований в системі і у нього є логін і пароль для входу), йому необхідно натиснути кнопку «Увійти в систему» – буде виконаний перехід на головну сторінку сервісу, де необхідно авторизуватися для продовження роботи. Після авторизації користувачеві буде доступна для вибору компанія та посада, на яку його запросили. 2. Вибрати посаду «Головний бухгалтер» і натиснути кнопку «Вхід». |