|
МаркетингДата публикации: 11.03.2018 10:38
Проаналізувати маркетингову діяльність певного підприємства / компанії / організації (з будь-якого сектора економіки, будь-якої форми власності) та на основі результатів проведеного аналізу запропонувати можливі напрями і заходи для її вдосконалення. Аналіз проводиться на матеріалах діючого в Україні підприємства (це може бути Ваше місце роботи або будь-яке інше підприємство, доступ до матеріалів якого у Вас є). Якщо реальні показники є комерційною таємницею, їх можна змінити у певній пропорції. Якщо немає можливості отримати необхідну інформацію з підприємства, можна використати дані, що є у вільному доступі (джерела: сайт підприємства, публікації в пресі, галузеві огляди, власний досвід користування товарами даного виробника / продавця тощо).
В роботі: 1) Надати коротку загальну характеристику підприємства (повна назва, форма власності, розмір, галузева приналежність, характер і сфера діяльності, місія тощо).
2) Проаналізувати:
3) Обрати одну товарну категорію або один товар (послугу), яку/який пропонує підприємство, та для неї/нього проаналізувати:
‒ споживачі; ‒ конкуренти; ‒ постачальники; ‒ посередники;
4) для обраної товарної категорії/обраного товару (послуги) детально проаналізувати один з таких напрямів: (2) розробка і реалізація товарної політики; (3) розробка і реалізація цінової політики; (4) розробка і реалізація комунікаційної політики; (5) розробка і реалізація збутової політики (політки розподілу);
5) на основі результатів проведеного дослідження побудувати матрицю базового SWOT-аналізу:
6) оцінити ефективність маркетингової діяльності даного підприємтва;
7) запропонувати шляхи її вдосконалення.
Рекомендації щодо оформлення і здачі роботи ü Загальний обсяг: близько 15 стор. ü Логіка побудови звіту: ° титульний лист, який містить: назву ВНЗ, назву дисципліни, тему роботи, ідентифікаційні дані студента - ПІБ, програма навчання; ПІБ викладача. (Викладач: к.е.н., доц. Сахарова Т.В.) ° вступ (обсяг: 0,5-1 стор.): коротка характеристика роботи, формулюються завдання, які студент поставив і вирішив в процесі підготовки роботи, ° результати аналізу та пропозиції з удосконалення, ° висновки (обсяг: до 1 стор.): основні висновки, які випливають зі змісту всієї роботи, ° список використаних джерел - в алфавітному порядку за прізвищем автора. Зразок оформлення списку джерел (всі дані нижче – вигадані): 1. Іванов А.П. Маркетинг. // Маркетинг, № 3, 2017. – с.15-18. 2. Петров О.Г. Маркетинг. – К.: КНЕУ, 2017. – 209 с. 3. Сидоров Г.А. Маркетинг. // Маркетолог, № 5, 2017. - Режим доступу: www.mаrketolog.ua/article=2&article=58 4. Веб-сайт підприємства N: www.nnn.ua/nnn/ До списку джерел включати лише ті, які дійсно були використані. ü Посилання в тексті на використані джерела (при прямому або непрямому цитуванні; використанні вторинних даних) оформлюються в квадратних дужках - спочатку вказується номер джерела за Вашим списком літератури, далі номер сторінки в джерелі. Приклад: [2, с. 54]. ü Оформлення: шрифт Times New Roman; розмір 14; інтервал 1,5; береги (поля): всі по 2 см. |