|
Медіаплан КНЕУДата публикации: 13.09.2018 17:06
Самостійна робота студента передбачає виконання п»ятьох завдань, які виконуються на підприємствах за місцем роботи студента. Кожне наступне завдання є логічним продовженням попереднього. Деталізацію і специфіку виконання кожного завдання студент погоджує з викладачем курсу з урахуванням профілю підприємства, можливостями збору та обробки відповідної інформації. Обсяг виконаних завдань довільний, але не менше 30 сторінок комп’ютерного набору 14 кеглем шрифтом Times New Roman через півтора інтервали. Завдання має утримувати титульний лист (назва університету, кафедри, дисципліни, прізвище автора і наукового керівника, рік виконання), зміст, перелік використаної літератури. Кожне нове завдання виконується з нової сторінки, має назву звіту (звіту-есе) із зазначенням номеру завдання. Виконані завдання подаються на кафедру згідно з графіком навчального процесу.
Завдання 1
Проаналізуйте систему управління рекламною діяльністю на підприємстві. Для цього потрібно дати ґрунтовні відповіді з необхідним поясненням на такі запитання:
Якщо служби реклами на підприємстві не існує, відповіді на ці питання мають бути покладені в основу Вашого проекту її створення.
Форма виконання – ЗВІТ.
Завдання 2
Проведіть маркетинговий аналіз діяльності підприємства за такими напрямками:
Форма виконання – ЗВІТ у детальній формі з ілюстративним матеріалом у вигляді рисунків.
Завдання 3
Проаналізуйте існуючу систему розробки медіастратегії на підприємстві. Результати мають бути подані у вигляді відповідей на наступні запитання з відповідними поясненнями та коментаріями.
Форма виконання – ЗВІТ.
Завдання 4
Проаналізувати зразки медіапланів підприємства, оцінити їх ефективність щодо досягнення маркетингових та рекламних цілей. Форма виконання – звіт-ессе у довільній формі з ілюстративними матеріалами у додатках. Завдання 5 На підставі проведеного аналізу розробити проекти малобюджетних та крупнобюджетних рекламних та ПР – кампаній, медіаплан конкретної рекламної кампанії. Побудуйте медіабріф, який має обов’язково включати в себе опис кампанії з виділенням її мети, завдань; цільової аудиторії, періоду проведення рекламної кампанії; географію рекламної кампанії, бюджет кампанії, формат рекламних звернень; календарний план з розбиттям по датам розміщення в медіа. Форма виконання – ЗВІТ у детальній формі з ілюстративним матеріалом у вигляді рисунків. |