Написание контрольных, курсовых, дипломных работ, выполнение задач, тестов, бизнес-планов

Міжнародний бізнес

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №1

 

Теоретичні питання

  1. Суть міжнародного бізнесу.
  2. Система управління людськими ресурсами в міжнародних корпораціях.

Аналітичне питання

  1. Мета бізнесу – придбати й утримати клієнтів (Пітер Друкер)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в США

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №2

 

Теоретичні питання

  1. Періодизація розвитку міжнародного бізнесу.
  2. Особливості мотивації в багатонаціональному культурному середовищі. Прикладні концепції мотивації в міжнародних корпораціях.

Аналітичне питання

  1. Якщо ви не маєте конкурентної переваги – то конкуруйте (Джек Вели)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Канада.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №3

 

Теоретичні питання

  1. Комерційна ера в розвитку бізнесу.
  2. Система відбору персоналу в міжнародних корпораціях.

Аналітичне питання

  1. В компанії повинна бути група лідерів. Потрібно покращувати згуртованість, а не посилювати ієрархію (Марвін Бауер)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Мексика.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол №8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №4

 

Теоретичні питання

  1. Експансія в міжнародному бізнесі.
  2. Визначення заробітної плати в міжнародних призначеннях.

Аналітичне питання

  1. Стежте за витратами, а прибутки подбають про себе самі. (Ендрю Карнетті)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Бразилія.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №5

 

Теоретичні питання

  1. Період концесій в міжнародному бізнесі.
  2. Розвиток персоналу в міжнародних корпораціях.

Аналітичне питання

  1. Є два шляхи розширення свого бізнесу. Визначте, з чим ви справляєтесь найкраще, і розвивайтеся з огляду на своє вміння. Або ж спробуйте зрозуміти, чого потребують ваші клієнти, і працюйте, виходячи з цього, навіть якщо вам доведеться опановувати нові вміння (Джефф Безос)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Аргентина.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол №8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №6

 

Теоретичні питання

  1. Ера національних держав в міжнародному бізнесі.
  2. Трудові відносини і виробнича демократія в міжнародному бізнесі.

Аналітичне питання

  1. Хороші компанії задовольняють потреби. Видатні компанії створюють ринки (Філіп Котлер)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Австралія.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №7

 

Теоретичні питання

  1. Ера глобалізації бізнесу.
  2. Трудові відносини і виробнича демократія в міжнародному бізнесі.

Аналітичне питання

  1. В ієрархічній системі будь-який працівник досягає рівня своєї некомпетентності (Лоуренс Дж. Пітер)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Нова Зеландія.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №8

 

Теоретичні питання

  1. Глобалізація та інтерналізація міжнародного бізнесу.
  2. Особливості управління людськими ресурсами в українських відділеннях міжнародних корпорацій.

Аналітичне питання

  1. Неуспішні компанії зазвичай мають багато керівників, проте їм бракує лідера (Воррен Бенніс)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Малайзія.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №9

 

Теоретичні питання

  1. Основні стадії інтернаціоналізації бізнесу.
  2. Особливості керівництва в міжнародних корпораціях.

Аналітичне питання

  1. Ваша кар’єра і є вашим бізнесом (Теодор Левітт)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Сингапур.

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №10

 

Теоретичні питання

  1. Транснаціональні (міжнародні) корпорації як суб’єкт міжнародного бізнесу.
  2. Моделі лідерства в міжнародних корпораціях.

Аналітичне питання

  1. Весь секрет успіху полягає в тому, щоб знайти своє справжнє призначення і реалізувати його. (Генрі Форд)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Таїланд.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №11

 

Теоретичні питання

  1. Основні фази переростання національної корпорації в міжнародну.
  2. Лідерство в міжнародному бізнесі.

Аналітичне питання

  1. Є лише чотири способи взаємодії людини з навколишнім середовищем, за якими нас оцінюють та класифікують: те, що ми робимо, який вигляд маємо, що говоримо і як саме говоримо (Дейл Кармегі)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в В’єтнам.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №12

 

Теоретичні питання

  1. Теорія інтерналізації в міжнародному бізнесі.
  2. Особливості керівництва міжнародними командами.

Аналітичне питання

  1. Одна людина думає, що має достатньо сил для досягнення мети, а інша гадає, що їй для цього сил бракує. Обидві мають рацію. Ким із них є ти? (Генрі Форд)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Китай.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №13

 

Теоретичні питання

  1. Роль міжнародного менеджменту в бізнесі.
  2. Міжнародні ділові комунікації в бізнесі.

Аналітичне питання

  1. На що ви витратили більше грошей цього року: на саморозвиток, чи на автомобіль? (Моллкі Сарджент)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Гонкон.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол №8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №14

 

Теоретичні питання

  1. Функції міжнародного менеджменту в бізнесі.
  2. Комунікаційні потоки в міжнародному бізнесі.

Аналітичне питання

  1. Багато людей, що зазнали невдачі, навіть не уявляють, наскільки близькими були до успіху в той момент, коли опустили руки (Томас Едісон)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Південна Корея.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №15

 

Теоретичні питання

  1. Особливості діяльності менеджерів міжнародних корпорацій.
  2. Комунікаційні бар’єри і підвищення ефективності міжнародних комунікацій.

Аналітичне питання

  1. Ніколи не запитуйте членів правління, яку думку вони мають з того, чи іншого приводу. Краще скажіть їм, що збираєтеся робити ви особисто (Білл Воткінз)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Японія.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №16

 

Теоретичні питання

  1. Здатність менеджерів до міжнародного бізнесу і методи її визначення. Досвід підготовки міжнародних менеджерів у Гарвардській школі бізнесу.
  2. Особливості керівництва відділеннями міжнародних компаній в Україні.

Аналітичне питання

  1. Пересічна людина докладає 25 % зусиль для виконання своєї роботи. Світ вітає звершення тих людей, які використовують 50% своїх внутрішніх ресурсів. Але стоячи аплодують, лише тим, хто віддається своїй праці на всі 100% (Ендрю Карнегі)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Лореаль» в Індія.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №17

 

Теоретичні питання

  1. Досвід підготовки міжнародних менеджерів у Чиказькій школі бізнесу.
  2. Особливості контролю в міжнародному бізнесі.

Аналітичне питання

  1. Час не можна ні купити ні взяти в оренду. Запас часу суворо обмежений і яким би високим не був на нього попит, пропозиція не збільшиться (Томас Едісон)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Шрі Ланка.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №18

 

Теоретичні питання

  1. Досвід підготовки міжнародних менеджерів у Кейптаунському університеті.
  2. Основні системи контролю в міжнародних корпораціях

Аналітичне питання

  1. На практиці менеджмент є більш захопливим, творчим, комунікативним, політичним та інтуїтивним процесом, ніж у теорії (Чарльз Генді)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Південна Африка.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №19

 

Теоретичні питання

  1. Досвід підготовки міжнародних менеджерів в Японії.
  2. Техніка контролю в міжнародному бізнесі.

Аналітичне питання

  1. Робота керівника у 13 словах: ставити цілі, знаходити ресурси, надихати колектив, контролювати роботу, розвивати працівників, включаючи самих себе (Пітер Друкер)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Танзанія.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №20

 

Теоретичні питання

  1. Основні національні школи бізнесу.
  2. Особливості контролю в багатокультурному середовищі.

Аналітичне питання

  1. Менеджер повинен управляти тим, що є, і працювати над створенням того, що може, або має бути (Пітер Друкер)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Єгипет.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №21

 

Теоретичні питання

  1. Провідна роль американської школи бізнесу.
  2. Звітність у міжнародному бізнесі.

Аналітичне питання

  1. Хтось колись сказав, що наймаючи людину на роботу, потрібно звертати увагу на три речі: чесність, інтелект та енергійність. Якщо людині бракує першої риси, то решта дві вас погублять. Задумайтеся – і ви зрозумієте, що це дійсно так. Якщо ви наймаєте працівника нечесного, то бажатимете, щоб він виявився тупим і лінивим  (Воррен Баффет)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Мароко.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №22

 

Теоретичні питання

  1. Японський альтернативний менеджмент і бізнес.
  2. Особливості звітності в різних країнах.

Аналітичне питання

  1. Найкращий керівник – це той, хто має достатньо розуму, щоб вибрати відповідних людей для виконання належної роботи, і достатньо витримки, щоб не заважати, коли вони її виконують (Теодор Рузвельт)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Туреччина.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №23

 

Теоретичні питання

  1. Особливості української школи менеджменту і бізнесу.
  2. Особливості контролю і звітності в міжнародних компаніях, що діють в Україні.

Аналітичне питання

  1. Прості, чіткі цілі та принципи породжують багатокомпонентні, продумані дії. Складні правила та вимоги породжують прості та дурні дії. (Ді Гок)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в ОАЕ.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №24

 

Теоретичні питання

  1. Особливості середовища міжнародного бізнесу.
  2. Особливості сучасного технологічного розвитку.

Аналітичне питання

  1. 99% справ, пов’язаних із веденням бізнесу, є рутиною. Впоратися з усіма 100% можна завдяки управлінню 1% винятків (Альфред П. Слоун)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Катар.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №25

 

Теоретичні питання

  1. Порівняльна характеристика середовища міжнародних і національ­них корпорацій.
  2. Міжнародний ринок технологій в бізнесі.

Аналітичне питання

  1. Є лише три показники, які розкажуть вам майже все, що потрібно знати про загальну продуктивність компанії: ступінь залучення працівників до робочого процесу, рівень задоволеності клієнтів та грошовий потік (Джек Вели)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Туніс.

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

 

 

Кафедра міжнародного менеджменту

 

Дисципліна «Міжнародний бізнес»

 

 

Екзаменаційний білет №26

 

Теоретичні питання

  1. Політико-правове середовище міжнародних корпорацій.
  2. Планування технологічної діяльності міжнародних корпорацій.

Аналітичне питання

  1. Завдання керівника полягає у виявленні найслабкіших ланок, їх підтримці та зміцненні (Рон Денніс)

Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»

  1. Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
  2. Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Ізраіль.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.

 

Завідувач кафедри    _________________ Бурмака М.О.

 

 

Примітка:

Приклад стандартної відповіді на афоризм «Реформатор зустрічає опір з боку тих, хто має вигоду від старого порядку, і має ледь помітну підтримку від тих, кому вигідні зміни.» (Ніколо Макіавеллі):

1.  Відомості про автора – 1 бал

Н. Макіавеллі (1469-1527 рр.) – державний діяч, дипломат, політичний філософ та письменник, автор праць з проблем державного управління та влади, з якими стикаються сучасні керівники різних рівнів та бізнесмени.

2. Значення вислову для сьогодення – 2 бали

Вислів дозволять чіткіше виявити коло гальмувальників змін і в той же час зважувати на те, що прибічники змін можуть і не виявляти своїх позицій.

  1. Рекомендації для використання вислову у практичній діяльності – 5 балів
  • Визначення потенціальних прибічників проекту змін та їх зацікавленості;
  • Залучення цих прибічників на користь ініціатора змін;
  • Виявлення впливових людей, не зацікавлених у проекті змін та проведення переговорів з ними;
  • Виявлення людей, що здатні вплинути на противників змін;
  • На налагодження ефективних комунікацій з працівниками, що нейтральні до змін
  1. Критерії управлінської результативності – 2 бали
  • Якість плану змін
  • Реалізація плану змін.