Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №1
Теоретичні питання
- Суть міжнародного бізнесу.
- Система управління людськими ресурсами в міжнародних корпораціях.
Аналітичне питання
- Мета бізнесу – придбати й утримати клієнтів (Пітер Друкер)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в США
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №2
Теоретичні питання
- Періодизація розвитку міжнародного бізнесу.
- Особливості мотивації в багатонаціональному культурному середовищі. Прикладні концепції мотивації в міжнародних корпораціях.
Аналітичне питання
- Якщо ви не маєте конкурентної переваги – то конкуруйте (Джек Вели)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Канада.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №3
Теоретичні питання
- Комерційна ера в розвитку бізнесу.
- Система відбору персоналу в міжнародних корпораціях.
Аналітичне питання
- В компанії повинна бути група лідерів. Потрібно покращувати згуртованість, а не посилювати ієрархію (Марвін Бауер)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Мексика.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол №8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №4
Теоретичні питання
- Експансія в міжнародному бізнесі.
- Визначення заробітної плати в міжнародних призначеннях.
Аналітичне питання
- Стежте за витратами, а прибутки подбають про себе самі. (Ендрю Карнетті)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Бразилія.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №5
Теоретичні питання
- Період концесій в міжнародному бізнесі.
- Розвиток персоналу в міжнародних корпораціях.
Аналітичне питання
- Є два шляхи розширення свого бізнесу. Визначте, з чим ви справляєтесь найкраще, і розвивайтеся з огляду на своє вміння. Або ж спробуйте зрозуміти, чого потребують ваші клієнти, і працюйте, виходячи з цього, навіть якщо вам доведеться опановувати нові вміння (Джефф Безос)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Аргентина.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол №8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №6
Теоретичні питання
- Ера національних держав в міжнародному бізнесі.
- Трудові відносини і виробнича демократія в міжнародному бізнесі.
Аналітичне питання
- Хороші компанії задовольняють потреби. Видатні компанії створюють ринки (Філіп Котлер)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Австралія.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №7
Теоретичні питання
- Ера глобалізації бізнесу.
- Трудові відносини і виробнича демократія в міжнародному бізнесі.
Аналітичне питання
- В ієрархічній системі будь-який працівник досягає рівня своєї некомпетентності (Лоуренс Дж. Пітер)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Нова Зеландія.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №8
Теоретичні питання
- Глобалізація та інтерналізація міжнародного бізнесу.
- Особливості управління людськими ресурсами в українських відділеннях міжнародних корпорацій.
Аналітичне питання
- Неуспішні компанії зазвичай мають багато керівників, проте їм бракує лідера (Воррен Бенніс)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Малайзія.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №9
Теоретичні питання
- Основні стадії інтернаціоналізації бізнесу.
- Особливості керівництва в міжнародних корпораціях.
Аналітичне питання
- Ваша кар’єра і є вашим бізнесом (Теодор Левітт)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Сингапур.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №10
Теоретичні питання
- Транснаціональні (міжнародні) корпорації як суб’єкт міжнародного бізнесу.
- Моделі лідерства в міжнародних корпораціях.
Аналітичне питання
- Весь секрет успіху полягає в тому, щоб знайти своє справжнє призначення і реалізувати його. (Генрі Форд)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Таїланд.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №11
Теоретичні питання
- Основні фази переростання національної корпорації в міжнародну.
- Лідерство в міжнародному бізнесі.
Аналітичне питання
- Є лише чотири способи взаємодії людини з навколишнім середовищем, за якими нас оцінюють та класифікують: те, що ми робимо, який вигляд маємо, що говоримо і як саме говоримо (Дейл Кармегі)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в В’єтнам.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №12
Теоретичні питання
- Теорія інтерналізації в міжнародному бізнесі.
- Особливості керівництва міжнародними командами.
Аналітичне питання
- Одна людина думає, що має достатньо сил для досягнення мети, а інша гадає, що їй для цього сил бракує. Обидві мають рацію. Ким із них є ти? (Генрі Форд)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Китай.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №13
Теоретичні питання
- Роль міжнародного менеджменту в бізнесі.
- Міжнародні ділові комунікації в бізнесі.
Аналітичне питання
- На що ви витратили більше грошей цього року: на саморозвиток, чи на автомобіль? (Моллкі Сарджент)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Гонкон.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол №8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №14
Теоретичні питання
- Функції міжнародного менеджменту в бізнесі.
- Комунікаційні потоки в міжнародному бізнесі.
Аналітичне питання
- Багато людей, що зазнали невдачі, навіть не уявляють, наскільки близькими були до успіху в той момент, коли опустили руки (Томас Едісон)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Південна Корея.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №15
Теоретичні питання
- Особливості діяльності менеджерів міжнародних корпорацій.
- Комунікаційні бар’єри і підвищення ефективності міжнародних комунікацій.
Аналітичне питання
- Ніколи не запитуйте членів правління, яку думку вони мають з того, чи іншого приводу. Краще скажіть їм, що збираєтеся робити ви особисто (Білл Воткінз)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Японія.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №16
Теоретичні питання
- Здатність менеджерів до міжнародного бізнесу і методи її визначення. Досвід підготовки міжнародних менеджерів у Гарвардській школі бізнесу.
- Особливості керівництва відділеннями міжнародних компаній в Україні.
Аналітичне питання
- Пересічна людина докладає 25 % зусиль для виконання своєї роботи. Світ вітає звершення тих людей, які використовують 50% своїх внутрішніх ресурсів. Але стоячи аплодують, лише тим, хто віддається своїй праці на всі 100% (Ендрю Карнегі)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Індія.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №17
Теоретичні питання
- Досвід підготовки міжнародних менеджерів у Чиказькій школі бізнесу.
- Особливості контролю в міжнародному бізнесі.
Аналітичне питання
- Час не можна ні купити ні взяти в оренду. Запас часу суворо обмежений і яким би високим не був на нього попит, пропозиція не збільшиться (Томас Едісон)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Шрі Ланка.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №18
Теоретичні питання
- Досвід підготовки міжнародних менеджерів у Кейптаунському університеті.
- Основні системи контролю в міжнародних корпораціях
Аналітичне питання
- На практиці менеджмент є більш захопливим, творчим, комунікативним, політичним та інтуїтивним процесом, ніж у теорії (Чарльз Генді)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Південна Африка.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №19
Теоретичні питання
- Досвід підготовки міжнародних менеджерів в Японії.
- Техніка контролю в міжнародному бізнесі.
Аналітичне питання
- Робота керівника у 13 словах: ставити цілі, знаходити ресурси, надихати колектив, контролювати роботу, розвивати працівників, включаючи самих себе (Пітер Друкер)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Танзанія.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №20
Теоретичні питання
- Основні національні школи бізнесу.
- Особливості контролю в багатокультурному середовищі.
Аналітичне питання
- Менеджер повинен управляти тим, що є, і працювати над створенням того, що може, або має бути (Пітер Друкер)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Єгипет.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №21
Теоретичні питання
- Провідна роль американської школи бізнесу.
- Звітність у міжнародному бізнесі.
Аналітичне питання
- Хтось колись сказав, що наймаючи людину на роботу, потрібно звертати увагу на три речі: чесність, інтелект та енергійність. Якщо людині бракує першої риси, то решта дві вас погублять. Задумайтеся – і ви зрозумієте, що це дійсно так. Якщо ви наймаєте працівника нечесного, то бажатимете, щоб він виявився тупим і лінивим (Воррен Баффет)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Мароко.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №22
Теоретичні питання
- Японський альтернативний менеджмент і бізнес.
- Особливості звітності в різних країнах.
Аналітичне питання
- Найкращий керівник – це той, хто має достатньо розуму, щоб вибрати відповідних людей для виконання належної роботи, і достатньо витримки, щоб не заважати, коли вони її виконують (Теодор Рузвельт)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Туреччина.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №23
Теоретичні питання
- Особливості української школи менеджменту і бізнесу.
- Особливості контролю і звітності в міжнародних компаніях, що діють в Україні.
Аналітичне питання
- Прості, чіткі цілі та принципи породжують багатокомпонентні, продумані дії. Складні правила та вимоги породжують прості та дурні дії. (Ді Гок)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в ОАЕ.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №24
Теоретичні питання
- Особливості середовища міжнародного бізнесу.
- Особливості сучасного технологічного розвитку.
Аналітичне питання
- 99% справ, пов’язаних із веденням бізнесу, є рутиною. Впоратися з усіма 100% можна завдяки управлінню 1% винятків (Альфред П. Слоун)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Катар.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №25
Теоретичні питання
- Порівняльна характеристика середовища міжнародних і національних корпорацій.
- Міжнародний ринок технологій в бізнесі.
Аналітичне питання
- Є лише три показники, які розкажуть вам майже все, що потрібно знати про загальну продуктивність компанії: ступінь залучення працівників до робочого процесу, рівень задоволеності клієнтів та грошовий потік (Джек Вели)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Туніс.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Кафедра міжнародного менеджменту
Дисципліна «Міжнародний бізнес»
Екзаменаційний білет №26
Теоретичні питання
- Політико-правове середовище міжнародних корпорацій.
- Планування технологічної діяльності міжнародних корпорацій.
Аналітичне питання
- Завдання керівника полягає у виявленні найслабкіших ланок, їх підтримці та зміцненні (Рон Денніс)
Кейс «Глобальний парфумерний бізнес»
- Критично оцінюючи зміни і розвиток глобального парфумерного ринку, обґрунтуйте базові компоненти програми нарощування конкурентних переваг для ключових гравців на цьому ринку.
- Запропонуйте 2-3 варіанти посилення конкурентних позицій компанії «Л’ореаль» в Ізраіль.
Затверджено на засіданні кафедри ММ протокол № 8 від 29.12.2020 р.
Завідувач кафедри _________________ Бурмака М.О.