|
НЕОБОРОТНІ АКТИВИДата публикации: 11.07.2017 11:40
В системі Облік SaaS підтримується облік трьох типів необоротних активів: основні засоби (ОС), нематеріальні активи (НА) і малоцінні необоротні матеріальні активи (МНМА). Головним операційним документом для ведення обліку необоротних активів є Інвентарна картка [370].
Операції з обліку ОС, НМА та МНМА в системі автоматизовані і реєструються документами Акт введення ОС [373], Акт переміщення ОС [377], Акт списання ОС [378], Видаткова накладна ОС [379]. Реалізована можливість реєстрації витрат на ремонт (документ Ремонт ОС [388]) і включення вартості капітального ремонту або поліпшення в первісну вартість активу при використанні документа. При введенні основного засобу в експлуатацію в систему вносяться відомості, необхідні для обліку основного засобу і подальшого нарахування амортизації у бухгалтерському та податковому обліку. Облік вартості активів і нарахованої амортизації по кожній податковій групі ведеться на спеціальних податкових рахунках. Щомісячне нарахування амортизації по всіх необоротних активів виконується за допомогою документа Нарахування амортизації [390]. Підтримується декілька методів нарахування амортизації, у тому числі нарахування амортизації в розмірі 50% або 100% при введенні активу в експлуатацію. Інформацію про наявність та рух необоротних активів можна отримати за допомогою модуля Аналіз матеріальних потоків і звітів розділу Активи, а для аналізу наявності та руху необоротних активів у розрізі податкових груп рекомендується використовувати Оборотно-сальдову відомість і супутні звіти.
Практичне завдання: Створення документів обліку необоротних активів Облік необоротних активів в системі повинен вестися з дотриманням послідовності створення документів, при цьому враховуються активи повинні бути в обов'язковому порядку заведені в довіднику 'Номенклатура' у відповідному розділі. Створити Інвентарна картка [370] Мета: реєстрація ТМЦ як Основного кошти для забезпечення обліку в систем. Дані для введення
Для реєстрації ТМЦ як основного засобу необхідно заповнити поля «Дата», «Мат. Цінність»,«Найменування»,«Податкова група », задати строк корисного використання, після чого провести документ натисканням кнопки «Зберегти і провести» і закрити його. Створити Акт введення ОС [373] Мета: введення основних засобів в експлуатацію. Дані для введення
Для введення ОЗ в експлуатацію необхідно створити документ Акт введення ОС [373] на підставі документа Інвентарна картка [370]. В акті введення необхідно заповнити поля «Дата», «Операція», «Дата введення», «Рахунок введення», «МОЛ», після чого провести документ натисканням кнопки «Зберегти і провести» і закрити його. Створити Нарахування амортизації [390] Мета: нарахування амортизації ОС для віднесення фізичного або морального зносу на вартість виробленої продукції, робіт або послуг.
Дані для введення
Для нарахування амортизації необхідно створити документ Нарахування амортизації [390], встановити в ньому дату (перше число місяця, наступного за розрахунковим), вибрати балансовий рахунок обліку основних засобів і натиснути кнопку «Розрахувати». Після розрахунку документ необхідно провести натисканням кнопки «Зберегти і провести» і закрити його. |