|
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯДата публикации: 18.10.2017 06:59
завдання для контрольної РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ 6-ГО КУРСУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ»
Студент повинен обрати свій варіант, в залежності від першої букви власного прізвища. Розподіл варіантів подано в таблиці 1. Таблиця 1
Завдання № 1 по заповненню декларації із ПДВ Необхідно: на основі вище наведених даних заповнити декларацію з податку на додану вартість за вересень 20ХХ року. У ТОВ «Гармонія» у лютому 2017 роки були такі операції: - 01.02.2017р. придбало у ТОВ «ФУРСТ» (платник ПДВ та податку на прибуток) послуги з ремонту обладнання на суму ……(ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ)……….. грн у т.ч. ПДВ. Податкову накладну постачальник зареєстрував 15.02.2017р.
ВАРІАНТИ
- 12.02.2017р. придбало товар у платника ПДВ на суму 30000,00 грн у т.ч. ПДВ. - 18.02.2017р. придбало послуги у платника ПДВ на суму 240000,00 грн у т.ч. ПДВ. Оплата в розмірі 100% була перерахована постачальнику 25.02.2017р. - 19.02.2017р. імпортувало товар із США. Контрактна вартість товару становила 24000 доларів США. Курс НБУ на дату розмитнення становив – ……(ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ) грн за 1 американський додар. Ставка ввізного мита становила 10%.
ВАРІАНТИ
- 25.02.2017р. придбали у ТОВ «Альфа» (платника ЄП 3 групи) товари на суму 12000 грн. - 26.02.2017р. отримано від компанії «SAS» (Словаччина) за послуги з автоперевезення на митній території України. Вартість послуг становила ……(ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ) євро. Курс НБУ на дату підписання акт наданих по послуг становив 28,75 грн за 1 євро. Оплата за надані послуги були проведені 30.02.2017р. у повному обсязі.
ВАРІАНТИ
- 31.02.2017р. оформлена зведена податкова накладна на операції пов’язані з придбанням у платника ПДВ товарів, які не використовуються у господарській діяльності. Питну воду було придбано 05.02.2017р. на суму ……(ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ)
ВАРІАНТИ
- 20.02.2017р. підписана додаткова угода з постачальником (ІПН 2222222222), згідно з якою загальна вартість раніше отриманого товару збільшується на 6000 грн у т.ч. ПДВ. Розрахунок коригувань був зареєстрований постачальником у ЄРПН 25.02.2017р. Сума коригування підлягає відображенню в додатку 1 до декларації. Доплату здійснено 27.02.2017р. - 22.02.2017р. – придбано товар у неплатника ПДВ на суму 29000 грн; - 18.02.2017р. – відвантажено товар платнику ПДВ (ІПН 333333333333) на суму ……(ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ) грн у т.ч. ПДВ;
ВАРІАНТИ
- 25.02.2017р. – підписано акт наданих послуг з платником ПДВ на суму 600000,00 грн у т.ч. ПДВ. - 26.02.2017р. – отримано передоплату від ТОВ «Фельс» (платник ПДВ + платник податку на прибуток) на суму 360 000 грн у т.ч. ПДВ. - 26.02.2017р. відвантажено товар неплатнику ПДВ (ІПН 100000000000) на суму ……(ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ) у т.ч. ПДВ;
ВАРІАНТИ
- 28.02.2017р. експортовано товар нерезиденту 500 одиниць. Ціна за 1 од становить ……(ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ) євро по курсу НБУ на дату подання митної декларації 28,60 грн за 1 євро.
ВАРІАНТИ
Крім того у підприємства є перехідне від’ємне значення попереднього звітного періоду в сумі ……(ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ)
ВАРІАНТИ
На електронному ПДВ-рахунку підприємства ліміт реєстрації на дату подання декларації 19.10.20ХХ року становив 25000 грн.
Завдання № 2 Завдання по ПДВ (виконують всі варіанти). Необхідно: відобразити на рахунках бухгалтерського обліку дану господарську операцію щодо оприбуткування товару, придбаного у постачальника. 27.02.2017 р. ТОВ «Гармонія» перерахувало підряднику 50% передоплату за товари на суму 7200 грн. у т.ч ПДВ. 05.03.2017 р. постачальником була зареєстрована ПН у ЄРПН. 12.03.2017 р. ТОВ «Гармонія» отримало товари на суму 14400 грн у т.ч ПДВ.
Завдання № 3. Заповнення податкової накладної. Необхідно: скласти податкову накладну відповідно до свого варіанта на операції, які наведені нижче.
Варіант 1. ТОВ «Меркурій» (ІПН 123456789123) на підставі договору купівлі-продажу 10.10.2016р. відвантажило ТОВ «Дизайнер» ((ІПН 123456789112) фарбу акрилову в кількості 25 банок ємкістю 3 л. Вартість однієї банки становила 150 грн без ПДВ за одну банку.
Варіант 2. ТОВ «Меркурій» (ІПН 123456789123) придбало товари (фарби для волосся) у кількості 1000 штук для подальшого продажу (ПН від 13.06.2016р. №115). Вартість придбання – 35 грн за 1 штуку крім того ПДВ – 7 грн). 28 жовтня 2016 року весь товар продається за ціною 25 грн / шт. крім того ПДВ – 5 грн.
Варіант 3. 16.10.2016р. ТОВ «Меркурій» (ІПН 123456789123) відвантажило Приватному підприємцеві Берзюку В.В. – неплатникові ПДВ 10 пар дитячих гумових чобіт за вартістю 180,00 грн у т.ч. ПДВ за одну пару. Загальна вартість чобіт становила 1800 грн у т.ч. ПДВ.
Варіант 4. ТОВ «Меркурій» (ІПН 123456789123) відвантажило кінцевому споживачу товари (гумові чоботи) на суму 36000 грн у т.ч. ПДВ. Дані про реалізацію були взяті з даних РРО, зокрема Z- звітів за 15.10.2016р.
Варіант 5. ТОВ «Меркурій» (ІПН 123456789123) відвантажило на експорт компанії Makoroff LTD, Чехія, дріт без покриття, діаметром 4 мм у кількості 19,875 т за ціною 640 дол. США за 1 т (умовний курс НБУ – 27,30 грн з 1 дол. США). Дата завершення оформлення митної декларації – 10.10.16р.
Варіант 6. ТОВ «Меркурій» (ІПН 123456789123) придбало у вересні 2016 року товар за ПН від 12.09.2016р. № 189 на суму 8000 грн без ПДВ і за ПН від 23.09.2016 року № 69 на суму 2400 грн у т.ч. ПДВ для використання в операціях які звільненні від оподаткування ПДВ. Необхідно скласти зведену податкову накладну на ці товари.
Варіант 7. У серпні 2016 року ТОВ «Меркурій» (ІПН 123456789123) придбало у постачальника фарбу червону для полу в кількості 10 банок на суму 4200 грн у т.ч. ПДВ. 28 вересня 2016 року фарба в кількості 8 одиниць була використана підприємством у негосподарській діяльності. Необхідно оформити податкову накладну на операції пов’язані з не використанням придбаних товарів у господарській діяльності платника податку.
Варіант 8. ТОВ «Меркурій» (ІПН 123456789123) 27 вересня поставив учнівські зошити приватному підприємству «Жайворонок» (ІПН 155456789123) учнівські зошити 20 000 штук по ціні 2,50 грн без ПДВ, на загальну суму 50 000 грн без ПДВ. Ця операція звільнена від оподаткування ПДВ на підставі пп. 197.1.25 ПКУ. Код пільги згідно з Довідником пільг становить «14060435». Необхідно оформити податкову накладну на операції звільнені від оподаткування ПДВ,
Варіант 9. Філія «Меркурій +», номер філії 2 головного підприємства ТОВ «Меркурій» (ІПН 123456789123) відвантажило 10 жовтня 2016 року покупцю ТОВ «Меблі» (ІПН 189189789123) одержані шафи в кількості 25 штук за вартістю 4200 грн у т.ч. ПДВ за одну шафу. Варіант 10. ТОВ «Меркурій» (ІПН 123456789123) уклало договір про оренду обладнання з виробництва мінеральних добрив із компанією MINSTEV (Польща). 03.10.2016р. це обладнання було отримано. Орендна плата на місця становить 1000 євро. Акт про оренду за жовтень підписано 03.11.2016р. Курс НБУ на дату підписання акта становить 28,98 грн за 1 євро.
Завдання № 4 по заповненню декларації із податку на прибуток Необхідно: - заповнити таблицю по доходах та витратах (табл. 1) - заповнити звіт про фінансові результати – ф.№ 2 за 2016 рік. - визначити об’єкт оподаткування податку на прибуток та податок на прибуток, який підлягає сплаті за 2016 рік; - порахувати податкові різниці з податку на прибуток та заповнити додаток РІ до податкової декларації з податку на прибуток. - заповнити декларацію з податку на прибуток за 2016 рік Таблиця 1 Доходи та витрати підприємства за видами діяльності
Дані для виконання: ТОВ «Гармонія» (платник податку на додатку вартість, платник ПДВ) має обсяг доходу за рік більше 20 млн. грн., за звітний 2016 рік були здійсненні такі операції - дохід від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг в сумі ……(ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ) грн у т.ч. ПДВ. ВАРІАНТИ
Собівартість реалізації продукції, товарів, робіт, послуг становить ……(ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ) грн ВАРІАНТИ
- Дохід від реалізації виробничих запасів в сумі 480 000 грн у т.ч. ПДВ., собівартість реалізованих виробничих запасів становила 335000 грн. - Отримано дохід від операційної курсової різниці, яка виникла по кредиторській заборгованості – 89000 грн; - Дохід від здавання в оренду нежитлового приміщення становив ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ) грн. у т.ч. ПДВ, ВАРІАНТИ
- Дивіденди одержані від ТОВ «Феміда» (платника податку на прибуток) у звітному періоді на суму ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ) грн.
ВАРІАНТИ
- Передоплата від покупця на суму 1360000 грн у т.ч. ПДВ. - Отримано передоплату від замовника на суму 96000 грн ут.ч ПДВ - Отримано відсотки по депозиту на рахунку у Приватбанку на суму 89000,00 грн.; - Відображено дохід від реалізації легкового автомобіля. Продажна вартість становила – 240 000 грн. у т.ч. ПДВ. Залишкова вартість об’єкта ОЗ за даними бухгалтерського обліку – 100 000 грн. Залишкова вартість об’єкта ОЗ за даними податкового обліку – 29 000 грн. Понесло такі витрати: - Нарахована заробітна плата працівникам адміністративного персоналу на суму ……(ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ) грн, ЄСВ – ? грн. ВАРІАНТИ
- Витрати на розрахунково-касове обслуговування – 5600,00 грн; - Витрати на службові відрядження адміністрації підприємства – 29650,00 грн. - Оплата комунальних послуг за утримання офісного приміщення – 360 000 грн у т.ч ПДВ. - Витрати на проведення аудиту 120 000,00 грн у т.ч. ПДВ; - Амортизація необоротних активів адміністративного призначення – 119520 грн. - Нарахована заробітна плата працівникам відділу збуту на суму 350600,00 грн, ЄСВ – 77132,00 грн; - Амортизація необоротних активів збутового призначення – 18520 грн. - Витрати на маркетингові дослідження – 180000 грн; - Витрати на рекламу – 56900,00 грн; - Витрати на відрядження збутових працівників (менеджерів по продажу) – 89000 грн; - втрати від операційної курсової різниці – 18000 грн - витрати на створення резерву сумнівних боргів – 56000 грн - витрати на утримання невиробничого буднику санаторного курорту «Олімпійський» - ……(ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ) грн; ВАРІАНТИ
- втрати від нестач і псування цінностей – 700 грн - сплата податку на землю – 18000 грн; - відображено витрати пов’язані з ліквідацією обладнання для виробництва готової продукції. Накопичена суму зносу становила 189000 грн, залишкова вартість – 32000 грн; витрати на розбирання верстату становили – 8000 грн. В результаті розбирання верстату були оприбутковані запасні частини на суму – 2200 грн., які в подальшому були продані покупцю в цьому звітному періоді. - сплата податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки. Підприємство володіє офісним приміщенням – загальна площа 220 м2 та виробничі приміщення – загальна площа – 360 м2. Ставка податку для офісних приміщень встановлена органами місцевої влади в 2016 році у розмірі 1% від 1 м.з.п. на 01.01., а за приміщення промислового значення – 0,5% від 1 м.з.п. на 01.01. - інші витрати операційної діяльності – 951200 грн у т.ч. a) витрати на ремонт основних засобів невиробничого призначення становить 1800 грн; b) амортизація основних засобів невиробничого призначення становить 5500 грн; - втрати від уцінки основних засобів на суму ……(ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ) грн;
ВАРІАНТИ
- відсотки за користування кредитом – 6000 грн; Збитки за 2015 рік становили – ……(ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ) грн.
ВАРІАНТИ
Встановлено, що 23 березня 2016 року був сплачений авансовий внесок з податку на прибуток при виплаті дивідендів на суму ……(ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ) грн. ВАРІАНТИ
Завдання № 5. АВАНСОВИЙ ВНЕСОК З ПОДАТКУ НА ПРИБУТОК. Необхідно: визначити авансовий внесок при сплаті податку на прибуток при виплаті дивідендів юридичним особам. Дані для виконання: Учасниками ТОВ «Меркурій» є фізична особа (із часткою у статутному капіталі 60%) і дві юридичні особи (із часткою 40%). Сума оголошених до виплат дивідендів за 2016 рік становить ……(ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ) грн. ВАРІАНТИ
Об’єкт оподаткування податком на прибуток за 2016 рік становить …(ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ) грн. ВАРІАНТИ
Завдання № 6 по заповненню декларації із єдиному податку Необхідно: заповнити декларацію по єдиному податку за 1 квартал 2017 року. ТОВ «Одісеія» (платник ЄП + платник ПДВ) За І квартал 2017 року дохід юридичної особи-платника ЄП, зареєстрованого платником ПДВ (ставка ЄП 3 %), становить 3 600 000 грн., включаючи ПДВ. Із них на поточний рахунок було перераховано 3 100 000 грн. у т.ч ПДВ, а на суму 300 000 грн був проведений взаємозалік зустрічних вимог, а на суму 200 000 грн – дохід від забороненого виду діяльності.
Завдання № 7. ОСОБЛИВОСТІ ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ У ПЛАТНИКІВ ЄДИНОГО ПОДАТКУ. Єдинник третьої групи (юридична особа) у квітні 2017 року продав об'єкти ОЗ - комп'ютерні монітори (№ 1 і № 2), комп'ютер і телевізор. Амортизація об'єктів нараховувалася прямолінійним методом, їх ліквідаційна вартість дорівнює нулю. Телевізор експлуатувався в кімнаті відпочинку для співробітників і не використовувався в господарській діяльності єдинника в розумінні пп. 14.1.36 ПК. Дані про продані об'єкти ОЗ наведемо в таблиці.
Таблиця 1 Інформація про об'єкти ОЗ, призначені для продажу
Необхідно: – заповнити табл. 1 та визначити оподатковуваний дохід від продажу основних засобів;
Завдання № 8. ЄСВ, Необхідно: розрахувати ЄСВ із доходу працівниці за травень, та період на який припадає декретна відпустка у розрізі кожного місця. Дані для виконання: Працівниця підприємства йде в декретну відпустку з 13 травня на 126 к. д. Середньоденна зарплата для розрахунку допомоги по вагітіності та пологах становить (ВКАЗАНО В ТАБЛИЦІ) грн. У травні їй нараховано зарплату – 500 грн. ВАРІАНТИ
Завдання № 9. ПДФО та військовий збір. Необхідно: - порахувати ПДФО та військовий збір за 1 квартал 2017 року; - заповнити форму № 1 ДФ за 1 квартал 2017 року На ТОВ «Гармонія» - платник податку на прибуток та ПДВ на загальних підставах. (Код ЄДРПОУ ‒ 24931105), що знаходиться за адресою: бульвар Тараса Шевченка, буд. 16, Шевченківський р-н, м. Київ, 01601 у 1-му кварталі 2017 р. було проведено наступні нарахування працівникам підприємства:
* з 01.01.2017 працівником була написана заява на застосування ПСП звичайної ** з 01.01.2017 працівником була написана заява на застосування ПСП дитячої (має трьох дітей віком до 18 років). *** ‒ Цивільно-правовий договір діє з 02.01.2017 р. по 31.01.2017 р. **** - нецільова благодійна допомога
Завдання № 10 по ЄСВ. Необхідно: - порахувати ЄСВ нарахування, яке сплачує роботодавець по кожній виробничій ситуації; - заповнити персоніфіковану звітність та Додаток Д4 до звіту по ЄСВ за червень 2016 року з усіма таблицями. Дані для заповнення: 1. Працівник Петренко Марина Іванівна (ІПН 120 352 145 2) – із 6 червня 2016 року йде у відпустку на 14 календарних днів (далі - к. д.). Відпусткові йому виплачено в сумі 2000 грн. Зарплата за відпрацьовані дні червня становить 1000 грн. Як заповнити Звіт за червень за цим працівником? 2. Працівник Тетерук Денис Іванович (ІПН 120 352 145 8) із 1 липня 2016 року йде у відпустку на повний місяць. Відпусткові в сумі 3600 грн. йому були виплачені в червні. Заробітна плата за червень становила 3960 грн. Як заповнити в цьому випадку Звіт? 3. Працівник Васюк Микола Іванович (ІПН 452 352 145 2) іде у відпустку з 20 червня по 10 липня. Відпусткові в загальній сумі 4000 грн. йому виплачено в червні. Сума відпусткових, яка припадає на червень, становить 2095 грн., на липень - 1905 грн. Заробітна плата за червень становила 2260 грн. Як відобразити у Звіті виплату доходу працівнику? 4. Працівник Береза Жанна Едуардівна (ІПН 452 001 145 4) у червні оформив навчальну відпустку. За цей місяць йому була нарахована зарплата в сумі 1600 грн. і відпусткові в сумі 1400 грн. Як відобразити отримані працівником доходи у Звіті? 5. Із 6 по 17 червня працівник Рубан Микола Васильович (ІПН 001 352 145 1) перебував у відпустці без збереження зарплати за сімейними обставинами. За відпрацьовані дні місяця йому була нарахована зарплата в сумі 1460 грн. Як заповнити Звіт за цим працівником? 6. Працівниця Курченко Марина Іванівна (ІПН 412 312 112 2) підприємства з 15 червня 2016 року йде в декретну відпустку на 126 к. д. У червні їй була нарахована допомога по вагітності та пологах у розмірі 15750 грн (середня заробітна плата становила 125 грн), а також зарплата – 2800,00. Як відобразити цю подію у Звіті по ЄСВ? 7.Працівник Мельник Іван Васильович (ІПН 410 1241 852) підприємства частину червня хворів, і його загальний дохід за місяць становить 1300 грн. Із них 300 грн. - сума лікарняних і 1 000 грн. - зарплата за відпрацьований час. Необхідно порахувати ЄСВ та відобразити дану операцію у звіті по ЄСВ. 8. Із фізособою - не підприємцем і не працівником підприємства Кіркоровим Філіпом Борисовичем (ІПН 452 352 8511) укладено цивільно-правовий договір (далі - ЦПД) на надання послуг строком на 3 місяці (із червня по серпень 2016 року). Оплата за договором передбачена після закінчення строку дії договору однієї сумою у розмірі 6200,00. Як відобразити таку операцію у Звіті? 9. Працівнику Кулик Ірині Миколаївна (ІПН 452 352 1454) була нарахована заробітна плата за відпрацьований червень 2016 року у розмірі 3680,00 грн. 10. Директору Кужель Олександрі Володимирівні (ІПН 754 352 1452) була нарахована заробітна плата у розмірі 38000,00 грн. Необхідно порахувати суму ЄСВ та зробити відпорний запит у звіті по ЄСВ. |