Написание контрольных, курсовых, дипломных работ, выполнение задач, тестов, бизнес-планов

Обов’язки перед клієнтами

ІІІ. Обов’язки перед клієнтами

ІІІ. (А) Лояльність, розсудливість та належна увага. Члени та кандидати повинні проявляти лояльність по відношенню до своїх клієнтів, діяти з належною увагою та приймати розсудливі рішення. Члени та кандидати зобов’язані діяти в інтересах своїх клієнтів і ставити інтереси клієнтів понад інтереси працедавця чи власні інтереси.

Керівні принципи

Інтереси клієнта завжди на першому місці.

  • Тренуйте розсудливість, обережність, навички та старання і за обставин коли людина поводить себе в такій же манері і знайома з ознайомленість з такими ситуаціями вам буде на користь.
  • Управляйте пулом клієнтських активів відповідно до умов установчих документів такі як трастові документи або угоди з управління інвестиціями.
  • Приймайте інвестиційні рішення в контексті усього портфеля.
  • Голосуйте за представників в інформативній та відповідальній манері.
  • Завдяки розгляду зисків і витрат, можливо не буде необхідності голосувати за всіх представників.
  • Клієнтський брокер, або “м’який доллар” (soft dollar), або “м’яка коміссія” (soft commission) повинна використовуватись на благо клієнта.
  • “Клієнтом” може бути інвестиційна громадскість як ціле, а не лише певне підприємство або фізична особа.

 

Рекомендована процедура відповідності

Надавайте клієнтам, принаймні щоквартально, титульні звіти, які показують усі наявні цінні папери і усі дебети, кредити і транзакції.

Заохочуйте фірми звертатися до цих тем під час складання правил та процедур стосовно фідуціарних обов’язків:

  • Слідуйте відповідним правилам та законам.
  • Встановіть інвестиційні цілі клієнта. Беріть до уваги відповідність портфеля клієнтським потребам та обставинам, інвестиційним базовим характеристикам або базовим характеристикам усього портфеля.
  • Диверсифікуйте.
  • Дійте чесно з усіми клієнтами стосовно інвестиційних заходів.
  • Вирішуйте конфлікти.
  • Розкривайте компенсаційні домовленості.
  • Голосуйте за представників в найкращих інтересах клієнтів і кінцевим бенефіціаром.
  • Підтримуйте конфіденційність.
  • Шукайте найкраще виконання.
  • Ставте інтереси клієнта на перше місце.

 

Застосування стандарту ІІІ (А). Лояльність, розсудливість та належна увага

 

  •  
  •  
  1.  
  • Country Bank виступає в якості довіреної особи для пенсійного плану компанії Miller. Miller є об’єктом спроби ворожого поглинання компанією Newton. В спробі перешкодити Newton, менджери Miller переконали Джуліан Віллей, інвестиційного менеджера у First Country Bank, придбати звичайні акції на відкритому ринку для пенсійного плану працівників. Керівництво Miller зазначає, що такі дії будуть дуже сприятливими і скоріш за все призведуть до розміщення інших рахунків у цьому банку. Хоча Віллей вважає, що акції мають бути переоцінені і не буде просто купляти їх, він купує акції, щоб підтримати менеджерів Miller, щоб надати підтримку компанії і реалізувати додатковий новий бізнес. Велика покупка акцій спричинила зростання ринкової ціни компанії Miller до такого рівня, що Newton відхилив свою пропозицію про поглинання.

 

 

  1.  

Емілі Роум керівник трасту для компанії Paget Trust. Начальник Роум відповідальний за перевірку транзакцій з трастового рахунку Роум і її щомісячних звітів про приватні транзакції акцій. Роум використала Натан Грея, брокера, майже виключно для брокерських операцій на трастовому рахунку. Де Грей є маркет-мейкером акцій, він давав Роум нижчу ціну для власних придбань і вищу ціну для продажів, ніж він давав трастовому рахунка Роум та іншим інвесторам.

 

 

  1.  

Член використовує брокера для торгівлі з клієнтського рахунку, який має відносно високі ціни і середнє дослідження і виконання. У свою чергу брокер сплачує ренту та інші накладні витрати фірмі члена.

 

 

  1.  

В обмін на одержання керування рахунком від брокера Х, член напряму торгує з брокером Х з рахунку, який був переданий йому брокером Х, а також інші рахунки в якості стимулу для брокера Х, щоб відправити їй більше бізнес-рахунків.

 

 

  1.  

Член торгує більше ніж потрібно з клієнтських рахунків для досягнення клієнтських цілей, оскільки він прагне підвищити свій комісійний дохід.

 

 

 

 

ІІІ. (В) Забезпечення чесності. Члени та кандидати повинні діяти чесно та об’єктивно з усіма клієнтами під час проведення інвестиційного аналізу, надання рекомендацій щодо інвестування, здійснення інвестиційних або інших професійних дії.

Керівні принципи

Не дискримінуйте деяких клієнтів під час поширення рекомендацій або прийняття інвестиційних дій. Чесність не означає рівність. В звичайному бізнес курсі існують відмінності в тимчасових імейлах, факсах тощо, які отримані різними клієнтами. Різні рівні сервісу є прийнятними, але вони не повинні негативно впливати або ставити в невигідне становище будь-яких клієнтів. Розповідайте про різні рівні сервісу усім клієнтам і майбутнім клієнтам, і зробіть преміальний рівень сервісу доступним для всіх, хто хоче за нього платити.

 

Керівні принципи

Інвестиційні рекомендації

 

Надавайте усім клієнтам чесну можливість діяти за кожною рекомендацією. Клієнти які не знають про зміни в рекомендаціях повинні бути проконсультовані до того як прийняти замовлення.

Інвестиційні дії

 

Ставтеся до клієнтів чесно у світлі їх інвестиційних цілей та обставин. Ставтеся до фізичних осіб, а також до інституційних клієнтів в чесній та не упередженій манері. Члени і кандидати не повинні зловживати своєю посадою в галузі для того щоб завдати шкоди клієнту (наприклад в контексті IPO).

 

Рекомендована процедура відповідності

Заохочуйте фірми встановлювати процедури відповідності вимагаючи належне поширення інвестиційних рекомендацій і справедливого ставлення до усіх споживачів та клієнтів. Розгляньте ці пункти під час встановлення процедур із забезпечення чесності:

  • Обмежте кількість людей, які знають, що будуть зроблені зміни у рекомендаціях.
  • Скоротіть часові рамки між рішенням і поширенням.
  • Надрукуйте керівні принципи для персоналу для попереднього поширення – розмістіть в керівних принципах заборону персоналу, який має пріоритетність, щодо знання рекомендацій, поширювати та обговорювати або приймати заходи щодо невірішених рекомендацій.
  • Одночасне розповсюдження нових і змінених рекомендацій до всіх клієнтів, які висловили інтерес або для тих, для кого інвестування є підходящим.
  • Створіть список клієнтів і авуарів – використовуйте для того, щоб бути впевненими, що до усіх авуарів ставляться чесно.
  • Розробіть письмові процедури розміщення торгів – забезпечте чесність до клієнтів, своєчасне та ефективне виконання замовлень і точність клієнтських позицій.
  • Розкрийте процедуру розміщення торгів.
  • Впровадьте систематичний перегляд рахунків – будьте впевненими, що жодному з клієнтів не надається перевага і, що інвестиційні дії відповідають цілям рахунків.
  • Розкрийте наявні рівні обслуговування.

 

Застосування стандарту ІІІ (В). Забезпечення чесності

 

  •  
  •  
  1.  

Бредлі Еймс загально-відомий та респектабельний аналітик слідкує за компьютерною індустрією. В ході його дослідження він знайшов, що маленька відносно не відома компанія чиї акції продаються без посередника, щойно підписала значний контракт з деякими компаніями які він веде. Після досить довгого дослідження, Еймс вирішив написати дослідницький звіт про компанію і рекомендує купувати її. Під час того як звіт був перевірений компанією на фактичну точність, Еймс назначив сніданок з деякими зі своїх клієнтів, щоб обговорити компанію. За сніданком він згадав рекомендацію щодо купівлі, яка буде опублікована на початку наступного тижня усім клієнтам фірми.

 

 

  1.  

Спенсер Ріверс президент корпорації XYZ перемістив свою компанію, орієнтовану на зростання пенсійного фонду, до конкретного банку, насамперед через відмінну інвестиційну діяльність, яка була досягнена змішаним банківським фондом в попередній 5-річний період. Декілька років пізніше порівняв результати свого пенсійного фонду з змішаним фондом банку. Він почав вивчати те, що хоча два рахунки мають однакові інвестиційні цілі і однаковий портфель, пенсійний фонд його компанії має значно нижчі показники ніж змішаний фонд банку. Задаючись питанням про такі результати на наступній зустрічі з менеджерами пенсійного фонду, Ріверу сказали, що як питання політики, коли нові цінні папери розміщуються в список, Морган Джексон, менеджер пенсійного фонду, спочатку купує цінні папери для змішаного рахунку і потім купує їх на пропорційній основі для інших рахункі пенсійних фондів. Таким самим чином коли рекомендовано продаж, цінні папери продаються спочатку зі змішаного рахунку, а потім вже на пропорційній основі з усіх інших рахунків. Ріверс також дізнався, що якщо банк не може отримати достатньо акцій (особливо з гарячих питань) їх політика полягає у розміщенні нових емісій лише у змішаному рахунку.

Побачивши, що Ріверс не задоволений поясненням, Джексон швидко додає, що не дискреційні пенсійні рахунки і персональні трастові рахунки мають нижчу пріоритетність у покупках і продажах ніж дискреційні рахунки пенсійних фондів. Більше того Джексон зазначив, що пенсійний фонд компанії має право інвестувати до 5 відсотків у змішаний фонд.

 

 

  1.  

Член отримує опціон для своєї частини в IPO певної фірми. IPO переповнений і члени заповнюють свої власні замовлення та замовлення інших, але мають зменшити асигнування для інституційних клієнтів.

 

 

  1.  

Член запізнився у розміщенні торгівлі для рахунків клієнтів. Коли він розмістив торги, він поставив на деякі позиції які були надані певним клієнтським рахункам і встановив торги які були проведені не так добре з іншими клієнтськими рахунками.

 

 

  1.  

Через обмеження мінімального розміру лота, портфельний менеджер виділяє облігації які вона отримала від переповненої пропозиції облігацій, своїм клієнтам таким чином, що це не було суто пропорційно їх заявкам на покупку.

 

 

 

ІІІ. (С) Забезпечення відповідності.

Керівні принципи

Виступаючи радниками клієнта, члени та кандидати зобов’язані:

  1. Перед наданням будь-яких рекомендацій щодо інвестування чи здійснення інвестиційних дій, довідатися про інвестиційний досвід, фінансові обмеження, цільовий рівень ризику та дохідності існуючого чи потенційного клієнта, а також зобов’язанні регулярно переглядати та оновлювати таку інформацію.
  2. Перед наданням будь-яких рекомендацій щодо інвестування чи здійснення інвестиційних дій, впевнитись, що інвестиція відповідає фінансовому стану клієнта та узгоджується з інвестиційними цілями, повноваженнями та обмеженнями клієнта, висловленими у письмовій формі.
  3. Оцінювати відповідність інвестицій в контексті загального інвестиційного портфелю клієнта. 


У разі, якщо члени та кандидати несуть відповідальність за управління інвестиційним портфелем відповідно до певних повноважень, стратегії чи стилю, вони повинні надавати лише ті інвестиційні рекомендації і здійснювати лише ті інвестиційні дії, які відповідають визначеним цілям та обмеженням інвестиційного портфелю.

У консультаційних відносинах, переконайтеся, що ви зібрали всю інформацію про клієнта на самому початку відносин у формі заяви щодо інвестиційної політики (IPS). Розгляньте потреби і обставини клієнта і, таким чином визначте їх схильність до ризику. Розгляньте чи підходить використання левереджів для клієнта. Якщо член відповідає за управління фондом за індексом або іншим зазначеним дорученням, будьте впевнені, що інвестиції відповідають заявленому дорученню.

 

 

Рекомендована процедура відповідності

Члени повинні:

  • Ставте потреби і обставини кожного клієнта і клієнтські інвестиційні цілі в письмовій формі у вигляді IPS для кожного клієнта.
  • Розгляньте тип клієнта, а також чи є окремі беніфіціари, інвестиційні цілі (доходи та ризики), інвестиційні обмеження (потреби ліківдності, очікувані грошові потоки, час, податки, і регулятори та нормативно-правові обставини), і бенчмаркінгові вимірювання продуктивності.
  • Оглядайте інвесторські цілі та обмеження періодично для того щоб реагувати на будь-які зміни в умовах клієнта.

 

Застосування стандарту ІІІ (С). Забезпечення відповідності

 

  •  
  •  
  1.  

Джесіка Волтерс, інвестиційний консультант, рекомендує Брайану Кросбі ризиковому клієнту, покриті опціони–колл використати в його портфелі акцій. Мета полягає в тому, щоб підвищити дохід Кросбі і частково компенсувати будь-яку передчасну амортизацію у вартості якщо фондовий ринок або інші обставини вплинуть негативно на власника акцій. Волтерс розповідає Кросбі про всі можливі результати, включаючи ризик виникнення зобов’язання податку ПДВ, якщо акції виростуть в ціні і будуть відізвані, в інакшому випадку існує ризик втрати захисту клієнта, якщо ціни різко впадуть.

 

 

  1.  

Макс Гублер CIO дочірньої компанії зі страхування майна великої фінансової конгломерації, хоче краще диверсифікувати інвестиційний портфель компанії і збільшити її прибутки. Інвестиційна політика компанії (IPS) надає для високоліквідних інвестицій такі як з високою капіталізацією, державні, наднаціональні, так як і корпоративні облігації з мінімальним кредитним рейтингом на рівні АА- і із стрком не більше 5 років. На недавній презентації група венчурного капіталу запропонувала дуже привабливі потенційні прибутки на деяких зі своїх фондів прямих інвестицій надаючи стартовий капітал. Стратегія виходу вже передбачена, але інвестори повинні спочатку спостерігати як мінімум за 3-річним періодом блокування, з подальшим поступовим виходом максимум однієї третини акцій за рік. Гублер не хоче втратити цю можливість, і після поглибленого аналізу і оптимізації цього виду активів з поточним портфелем компанії, він інвестував 4 відсотки цього стартового капіталу, залишаючи загальний вплив пайового портфеля значно нижче верхньої межі.

 

 

  1.  

Член розміщує на клієнтському рахунку бездивідендні високоризикові цінні папери навіть не зважаючи на те, що клієнт має низьку схильність до ризику і має скромні цілі щодо прибутку.

 

 

  1.  

Член розміщує цінні папери у фонді яким вона управляє, що не відповідає наказу фонду і є не дозволеним інвестуванням згідно з роз’ясненнями фонду.

 

 

  1.  

Член розпочав свій власний бізнес з управління грошима, але розмістив усіх своїх клієнтів у хеджфонді свого друга.

 

 

 

ІІІ. (D) Презентація результатів інвестування. Надаючи інформацію 
про результати інвестування, члени та кандидати повинні вжити всіх належних заходів щоб забезпечити достовірність, точність та повноту такої інформації. 


Керівні принципи

Члени повинні уникати недостовірних даних або введення в оману клієнтів і майбутніх клієнтів щодо власних інвестиційних показників та їх фірм, не повинні не правильно презентувати минулі показники або очікувані показники, і не повинні зазначати або використовувати вміння досягати рівня віддачі так само як це було досягнуто в минулому. Для короткої презентації член повинен мати докладну інформацію, що надається за запитом і показує, що презентація пропонує обмежену інформацію.

 

Рекомендована процедура відповідності

Заохочуйте фірми дотримуватися глобальних стандартів інвестиційної діяльності.

Обов’язки за цими Стандартами також можуть бути виконані шляхом:

  • Врахування складності аудиторії, якій адресовано презентацію продуктивності.
  • Представлення продуктивності значного набору подібних портфелів, ніж окремих рахунків.
  • Включення закритих рахунків як частини історичної продуктивності і чітким зазначенням, коли вони були закриті.
  • Включення усієї відповідної інформації для повного пояснення результатів (наприклад, включати моделі результатів, валові та чисті збори, тощо).
  • Формування бази даних і записів, що використовуються для підрахування продуктивності, яка презентується .

 

Застосування стандарту ІІІ (D). Презентація результатів інвестування

 

  •  
  •  
  1.  

Кайл Тейлор з Taylor Trust Company, записуючи продуктивність спільного трастового фонду Taylor за останні 2 роки, зазначає в брошурі, яка була надіслана його потенційним клієнтам наступне: “Ви можете очікувати стійке 25 відсоткове щорічне зростання вартості ваших інвестицій”. Спільний трастовий фонд Taylor Trust показав зростання на рівні 25 відсотків за останній рік, який відзеркалював зростання усього ринку. Фонд ти не менш ніколи не показував поступового зростання більше ніж 1 рік, і середні темпи зростання усіх трастових рахунків за останні 5 років становив 5 відсотків річних.

 

 

  1.  

Арон МакКой є віце-президентом і керуючим партнером інвестицій в акціонерному капіталі групи Mastermind Financial Advisors, що є новим бізнесом. Mastermind найняв МакКоя оскільки він мав справжній 6-річний досвід у G&P Financial. При розробці рекламної і маркетингової компанії Mastermind МакКой підготував оголошення яке включало показники прямих інвестицій, які він досяг в G&P Financial. Реклама для Mastermind не включала показники капіталу які були зароблені у G&P. Реклама була розповсюджена серед потенційних і майбутніх клієнтів Mastermind.

 

 

  1.  

Член розміщує результати моделювання інвестиційної стратегії в брошурі продажів без розкриття того, що результати не є фактичним числом продуктивності.

 

 

  1.  

У матеріалах для постійних клієнтів член використовує цифри продуктивності для елементів з великою капіталізацією, які він створив використовуючи вибрані рахунки, які заробили досить добре і включаючи деякі рахунки зі значним впливом середньої капіталізації.

 

 

 

ІІІ. (Е)

Члени та кандидати зобов’язані зберігати конфіденційність інформації про поточних, колишніх та потенційних клієнтів,

крім наступних випадків:

Ця інформація стосується незаконних дій клієнта чи 
потенційного клієнта;

Розголошення такої інформації вимагається законом, або


Клієнт чи потенційний клієнт дав дозвіл на розголошення цієї 
інформації.

 

Керівні принципи

Якщо клієнт залучений до нелегальної діяльності, член зобов’язаний повідомити про таку діяльність відповідні органи. Стандарт конфіденційності поширюється також на конфіденційність колишніх клієнтів.

Вимоги цього Стандарту не призначені для запобігання членам і кандидатам співпрацювати з програмою професійної поведінки (PСP) інституту CFA у рамках розслідування.

 

Рекомендована процедура відповідності

Члени повинні уникати розкриття інформації отриманої від клієнтів окрім як уповноваженим співробітникам, які також працюють на клієнта. Члени повинні притримуватися процедур фірми для збереження електронних даних і рекомендувати прийняття таких процедур за їх відсутності.

 

Застосування стандарту ІІІ (Е). Дотримання конфіденційності

 

  •  
  •  
  1.  

Сара Конор, фінансовий аналітик у Jonson Investment Concellors, надає інвестиційні поради членам правління Citi Medical Center. Члени правління надали їй декілька внутрішніх звітів, що стосуються потребам Citi Medical у фізичній модернізації заводу та його розширенні. Вони попросили Конор порекомендувати інвестиції, які генерують зростання капіталу в благодійних фондах для покриття прогнозних капітальніх витрат. До Конор підійшов місцевий бізнесмен, Томас Кейсі, який розглядає істотний внесок, або в City Medical Center або в іншу місцеву лікарню. Кейсі хоче дізнатися про будівельні плани обох інституцій перед тим як прийняти рішення, але він не хоче розмовляти з правлінням.

 

 

  1.  

Девід Бредфорд управляє грошима для сімейної корпорації з розвитку нерухомості. Він також управляє індивідуальними портфелями декількох членів сім’ї і співробітників корпорації, у тому числі фінансового директора (СFO). Базуючись на фінансових записах корпорації, а також на деякій сумнівній практиці фінансового директора, яку він спостерігав, Бредфорд вважає, що фінансовий директор розкрадає гроші з корпорації і кладе їх на особистсий інвестиційний рахунок.

 

 

  1.  

Член дізнався від свого клієнта, що однієї з його цілей є те, що він хоче віддати більшу частину свого доходу на благодійність. Член розповів це своєму другу, який є одним з керівників багатої благодійної організації і порадив щоб той зв’язався з клієнтом щодо пожертвування.

 

 

  1.  

Член дізнався, що клієнт пенсійного рахунку порушив закон по відношенню до відповідного пенсійного фонду.