Написание контрольных, курсовых, дипломных работ, выполнение задач, тестов, бизнес-планов

Обов’язки перед роботодавцями

IV. Обов’язки перед роботодавцями


IV. (A) Лояльність .  Члени та кандидати повинні діяти в інтересах свого роботодавця, застосовуючи свої професійні вміння та навички, утримуватись від розголошення конфіденційної інформації та завдання працедавцю будь-якої іншої шкоди.

Керівні принципи

Члени не повинні приймати участь в діяльності, яка може зашкодити фірмі, позбавити прибутку або позбавити переваги застосування навичок і вмінь для своїх співробітників. Члени завжди повинні ставити інтереси клієнтів вище інтересів свого роботодавця, але враховувати вплив їх дій на цілісність фірми та її стійкість. Не існує вимог щоб робітник ставив інтереси роботодавця вище сім’ї та інших особистих зобов’язань; очікується, що роботодавці та працівники повинні обговорити такі питання і збалансувати такі зобов’язання с трудовими обов’язками.

 

Керівні принципи

Відповідальність роботодавця

 

Члени заохочуються надавати своїм роботодавцям копію кодексу та Стандартів. Роботодавець не повинен використовувати мотивуючу та компенсаційну систему, яка сприяє неетичній поведінці.

Незалежна практика

 

Незалежна практика для отримання додаткового прибутку дозволяється, якщо заздалегідь проінформувати роботодавця повністю описавши усі аспекти послуг включаючи оплату, тривалість та характер такої діяльності і, якщо роботодавець погоджується на всі умови щодо незалежної практики перед тим як вона починається.

Звільнення з роботи

 

Член повинен діяти в інтересах свого роботодавця до моменту звільнення. Діяльність яка може бути розцінена як порушення включає в себе:

  • Незаконне привласнення торгових секретів.
  • Зловживання конфіденційною інформацією.
  • Здирництво з клієнтів роботодавця перед звільненням з роботи.
  • Діяти у власних інтересах.
  • Незаконне привласнення списків клієнтів.

Записи роботодавця на будь-якому носії (наприклад, домашній компьютер, кпк, мобільний телефон) є власністю фірми.

Після того як співробітник залишив фірму, просте знання імен та існування колишніх клієнтів як правило не є конфіденційною інформацією. Також не існує заборони на використання досвіду або знань отриманих під час роботи з колишнім роботодавцем.

Про факти порушення

 

Можуть бути поодинокі випадки, коли обов’язки перед роботодавцем можуть бути порушені для того, щоб захистити клієнтів або цілісніть ринку, а не для особистої вигоди.

Природа зайнятості

 

Застосування цього Стандарту базується на природі відносин між зайнятістю працівника та незалежного підрядника. Якщо члени і кандидати є незалежними підрядниками, вони все одно зобов’язані дотримуватися умов угоди.

 

Застосування стандарту IV. (A) Лояльність

 

  •  
  •  
  1.  

Джеймс Гайтауер працював на Jason Investment Management Corporation впродовж 15 років. Він починав як аналітик, але збільшуючи відповідальність він став старшим менеджером з управління портфелем і членом комітету інвестиційної політики фірми. Гайтауер вирішив піти з Jason Investment і розпочати свій власний бізнес з управління інвестиціями. Він був обережний і не казав жодному з клінтів, що він уходить; він не хотів бути звинуваченим у порушенні свого обов’язку перед Jason підбурюючі клієнтів перед своїм звільненням. Гайтауер планує скопіювати та взяти з собою наступні документи та інформацію яку він розробив і над якою працював під час роботи в Jason: (1) клієнтський список з адресами, телефонними номерами і іншою доречною клієнтскьою інформацією; (2) стан рахунків клієнтів; (3) приклади маркетингових презентацій для потенційних клієнтів, що містять записи діяльності Jason; (4) рекомендований список цінних паперів Jason; (5) комп’ютерні моделі, щоб визначити розподіл активів для рахунків з різними цілями; (6) комп’ютерні моделі для вибору акцій; і (7) таблиці на персональному комп’ютері для основних корпоративних рекомендацій Гайтауера, які були розроблені ним, коли він був аналітиком.

 

 

  1.  

Деніс Еліот найняв Сема Чісолма, який до цього часу працював у конкурентній фірмі. Чісолм пішов зі своєї попередньої фірми після 18 років зайнятості. Коли Чісолм почав працювати на Еліота, він хотів сконтактувати зі своїми попередніми клієнтами, оскільки вони його добре знають і це було очевидно, що більшість перейдуть з ним до його нового роботодавця. Чи порушить Чісолм Стандарт IV (A), якщо він зв’яжеться зі своїми колишніми  клієнтами?

 

 

  1.  

Декілька робітників планують залишити своє поточне місце роботи через декілька тижнів і були дуже обережними, щоб не бути залученими до будь-якої діяльності, яка може спричинити конфлікт з їх обов’язками до їх поточного роботодавця. Вони щойно дізналися, що один з клієнтів їх роботодавця зробив запит на пропозицію (RFP), щоб розглянути і, можливо, найняти нових інвестиційних консультантів. RFP було надіслано роботодавцю і до усіх його конкурентів. Група вважає, що необхідно сформувати нове підприємство яке буде мати достатню кваліфікацію, для того щоб відповідати на RFP і бути підходящими для бізнесу. Період подачі RFP повинен бути завершений, перш ніж вступить в дію заява робітників на відставку. Чи припустимо для групи співробітників, які залишають роботу відповідати на RFP, при тому, що вони скоро будуть працевлаштовані в іншій фірмі?

 

 

  1.  

Член запрошує клієнтів і майбутніх клієнтів свого нинішнього роботодавця відкрити рахунки у новій фірмі, до якої він приєднається найближчим часом.

 

 

  1.  

Два робітника обговорюють приєднатися до інших співробітників, які викупають у свого роботодавця бізнес з управління інвестиціями на ринках, що розвиваються.

 

  1.  

Член пише дослідницький звіт про компанію, як контрактний робітник Роботодавця А (використовуючи власність і матеріали Роботодавця А) з цілковитим усвідомленням, що Роботодавець А не претендував на виключні права, на результати її дослідження. Оскільки вона закінчує свій звіт їй запропонували працювати на повну ставку на Роботодавця В і вона відправила Роботодавцю В копію проекту звіту для публікації.

 

 

  1.  

Член допомагає розробити програмне забезпечення для фірми, будучи не оплачуваним стажером і забирає програмне забезпечення з собою без дозволу, коли вона влаштовується на повний робочий день в іншій фірмі.

 

 

  1.  

Член готується до звільнення і відкриває свою власну фірму, зареєстувавшись у комісії по цінним паперам і біржам (SEC), взявши в оренду офіс і купивши офісне обладнання.

 

 

  1.  

Член працює повний робочий день на фірму з управління інвестиціями і хоче прийняти оплачувану посаду в якості мера міста, не питаючи дозволу свого роботодавця.

 

 

  1.  

Член який звільнився використовує публічні джерела, щоб отримати телефонні номери своїх клієнтів і пропонує перенести їх бізнес до нового роботодавця.

 

 

 

  1. . (B) Домовленості про додаткову винагороду. Членам та кандидатам заборонено приймати подарунки, побічні прибутки, плату за свої послуги чи винагороду, які суперечать інтересам працедавців або, виходячи з обґрунтованих очікувань, можуть призвести до конфлікту інтересів з їхнім працедавцем, якщо відсутня письмова згода на це усіх задіяних сторін. 


Керівні принципи

Компенсація включає прямі та непрямі компенсації від клієнта та інші переваги, отримані від третіх осіб. Письмова згода роботодавця члена включає в себе електронну переписку.

 

 

Рекомендована процедура відповідності

Зробіть негайний письмовий звіт з докладним описом будь-якої пропонованої компенсації і послуг, що надаються на додаток до тих, що забезпечені роботодавцем. Деталі включаючи будь-які стимули продуктивнсоті повинні бути перевірені стороною якій це пропонується.

 

 

Застосування стандарту IV. (B) Домовленості про додаткову винагороду

 

Приклад

Коментар

1.

Геоф Вітман, портфельний аналітик Adams’ Trust Company, управляє рахунками Керол Кочран, що є клієнтом. Вітман отримує зарплату від свого роботодавця, і Кочран платить трастовій компанії стандартну комісію базуючись на ринковій вартості активів у її портфелі. Кочран пропонує Вітман наступне: “в будь-якому році, коли мій портфель досягне принаймні 15 відсотків віддачі до сплати податків, ви і ваша дружина можуть летіти в Монако за мій рахунок і використовувати мій кондомінімум протягом третього тижня січня”. Вітман не проінформував свого роботодавця про угоду і відпустку у Монако наступного січня як гість Кочран.

 

 

2.

Член знаходиться у раді директорів компанії, чиї акції він купує для клієнтського рахунку. Як член правління він отримує продукти компанії безкоштовно.

 

 

 

   IV. (C) Обов’язки керівників. Члени та кандидати повинні вживати усіх належних заходів щоб виявляти та попереджувати порушення діючого законодавства, правил, норм, «Кодексу та стандартів» будь-якою особою, яка їм підпорядкована або перебуває в межах їх повноважень. 


Керівні принципи

Члени повинні вживати заходів для запобігання порушення співробітниками законів, норм, правил, або Кодексу та Стандартів, а також докладати зусиль для виявлення таких порушень. Члени, на яких покладена відповідальність наглядати, повинні забепечити тверду політику щодо інвестиційної на не інвестиційної поведінки (наприклад обов’язкова відпустка), в рівній мірі.

 

Керівні принципи – процедури відповідності

Зрозумійте, що адекватна система забезпечення відповідності повинна відповідати галузевим стандартам, нормативним вимогам та вимогам Кодексу та Стандартів. Члени з наглядовими обов’язками зобов’язані привернути увагу керівництва фірми до неадекватної системи відповідності і рекомендувати заходи по виправленню становища. Під час виявлення можливого порушення процедури відповідності доцільно обмежити діяльність підозрюваного співробітника.

Член або кандидат зіткнувшись з недотриманням процедури відповідності, або з процедурою, яку він вважає неадекватною, повинен повідомляти у письмовій формі відповідальній особі, доки не будуть прийняті адекватні процедури.

Рекомендована процедура відповідності

Член повинен рекомендувати своєму роботодавцю прийняти Кодекс етики. Роботодавці не повинні змішувати процедури дотримання з Кодексом етики фірми, це може розмити мету зміцнення етичних зобов’язань. Члени повинні заохочувати роботодавців, надавати їх Кодекс етики клієнтам.

Адекватна процедура забезпечення відповідності повинна:

  • Бути чітко написаною.
  • Бути легкою для розуміння.
  • Призначити відповідального за зв’язки з владою.
  • Мати систему заборон і противаг.
  • Визначити коло процедур.
  • Визначити яка діяльність дозволена.
  • Включати процедуру звітування про порушення і відповідні санкції.

Якщо програма відповідності вже встановлена, наглядач повинен:

  • Розподілити між відповідним персоналом.
  • Оновлювати по мірі необхідності.
  • Постійно навчати персонал даній процедурі.
  • Постійно нагадувати про випуск.
  • Вимагати оцінку професійної поведінки.
  • Перевіряти дії співробітників щодо контролю відповідності і виявлення порушень.
  • Забезпечувати процедуру, як тільки з’являється порушення.

Якщо виникає порушення, необхідно реактивно реагувати та провести ретельне розслідування, а також обмежити можливість виникнення неправильної діяльності.

 

Застосування стандарту IV (C). Обов’язки керівників

 

  •  
  •  
  1.  

Джейн Меток, старший віце-президент і голова дослідницького відділу компанії H&V, регіональної брокерської фірми вирішила змінити рекомендації для Timber Products з “купувати” до “продавати”. Згідно з процедурою H&V вона усно консультує інших керівників H&V про запропоновані нею дії, до того як звіт буде опубліковано. В результаті розмови з Маток, Дітер Фрамптон, один з керівників H&V підзвітний Маток, одразу продає акції Timber зі свого власного рахунку і з деяких дискретних клієнтських рахунків. На додаток інші робітники інформують певних інституційних клієнтів щодо зміненої рекомендації, перш ніж вона буде надрукована і поширена серед всіх клієнтів H&V, які отримали попередній звіт по Timber.

 

 

  1.  

Деіон Міллер директор по дослідженню Jamestown Investment Programs. Менеджери портфелю отримали критику від Міллера та його співробітників, оскільки портфель Jamestown не включає жодні акції які були б предметом злиття або тендерної пропозиції. Джорджия Джин, член персоналу Міллера, сказала Міллеру, що вона вивчала місцеву компанію Excelcior і рекомендує її покупку. Джин додала, що компанія була об’єктом чуток на предмет злиття з відомим конгломератом і зараз тривають переговори між ними. За запитом Міллер Джин готує пам’ятку з рекомендованими акціями. Міллер передала пам’ятку Джин менеджерам портфелів до від’їзду у відпустку, зазначивши, що він не розглянув пам’ятку. В результаті цієї записки менеджери портфелів одразу ж купили акції Excelcior. Після повернення до офісу, Міллер дізнався, що єдиним джерелом для звіту Джин був її брат, який є аналітиком з поглинань в Acme Industries і “відомого конгломерату” і, що злиття планувалося, але не відбулося.

 

 

  1.  

Член відповідальній за процедуру відповідності для зареєстрованої торгівельної фірми з високим рівнем торгівельної активності акцій, які не були в рекомендаційному списку фірми. Більшість цих торгів були зроблені практикантом, і члени не дослідили його торги.