Написание контрольных, курсовых, дипломных работ, выполнение задач, тестов, бизнес-планов
Главная \ Методичні вказівки \ Методические указания и информация \ Основи зовнішньоекономічної діяльності

Основи зовнішньоекономічної діяльності

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

 

ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД 

«ПРИДНІПРОВСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ БУДІВНИЦТВА ТА

АРХІТЕКТУРИ»

 

КАФЕДРА МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІКИ

 

 

 

 

 

 

 

Методичні вказівки

 до виконання розрахункової частини контрольної

 роботи з дисципліни

«Основи  зовнішньоекономічної

діяльності»

спеціальності 6.030503 – “Міжнародна економіка ”

денної та заочної форми навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дніпропетровськ

2015

         Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Інвестування в зовнішньоекономічній діяльності» для студентів напряму підготовки 6.030503 – «Міжнародна економіка» / Укладач:Чала В.С, - Дніпропетровськ: ПДАБА, 2015.- 35 с.

 

 

У методичних вказівках наведені рекомендації студентам напряму підготовки 6.030503 – «Міжнародна економіка» щодо виконання курсової роботи з дисципліни «Інвестування в зовнішньоекономічній діяльності».

 

 

 

 

Укладач:  Чала В.С. к.е.н., доц. каф. міжнародної економіки ДВНЗ ПДАБА

                  

 

Відповідальний за випуск: Орловська Ю.В., д.е.н., проф., зав. каф.

                    міжнародної економіки ДВНЗ ПДАБА

 

Рецензент:  Квактун О.О., к.е.н., доц., зав. каф. міжнародної економіки

                   ДВНЗ ПДАБА

 

 

 

 

 

 

                                                                  Затверджено на засіданні

                                                                  кафедри міжнародної

                                                                  економіки ПДАБА

                                                                 Протокол № 4 від 05.11.2012р.

                                                        Зав. каф. Орловська Ю.В.

 

                                                        Затверджено на засіданні

                                                        Президії методичної ради                                                                      ДВНЗ ПДАБА

                                                        Протокол № 2 (83) від

                                                        07.11.2012р.

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

1. Вступна частина………………………………………………………..4

2.Теоретична і методична частини……………………………………...5

  2.1. SWOT-аналіз діяльності підприємства……………………………5

  2.2. Формування вихідних даних для оцінки заміни обладнання……7

  2.3. Аналіз ефективності проекту……………………………………...8

  2.4. Базисні умови поставки ІНКОТЕРМС……………………………14

  2.5. Роль переговорного процесу у зовнішньоекономічній

діяльності…………………………………………………………………15

  2.6. Складання зовнішньоторговельного контракту……………….....16

3.Приклади виконання окремих розділів курсової робіт……………..16

  3.1. Аналіз ефективності заміни обладнання………………………….16

  3.2. Визначення ціни контракту з урахуванням ІНКОТЕРМ і повторна оцінка ефективності проекту………………………………………………...24

  3.3. План переговорів з іноземним контрагентом…………………......29

  3.4. Проект міжнародного контракту про закупівлю обладнання……30

  Література………………………………………………………………...33

  Додаток А. ІНКОТЕРМС-2000………………………………………….34

  Додаток Б. Специфікація на поставку товару………………………….35

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Вступна частина

Зовнішньоекономічні зв'язки - важлива і невід'ємна сфера господарської діяльності, що здійснюється у вигляді міжнародного обміну товарами (роботами, послугами), експорту та імпорту капіталу та майна, пов'язаного із створенням спільних підприємств, представництв, філій та ін.

ЗЕД можна визначити як сукупність виробничо - господарських, організаційно - економічних та оперативно - комерційних функцій підприємства, пов'язаних з його виходом на зовнішній ринок та участю в зовнішньоекономічних операціях.

ЗЕД реалізується на рівні як державних органів влади та управління, так і господарських організацій. У першому випадку вона спрямована на встановлення міждержавних основ співробітництва, створення правових і торгово-політичних механізмів, що стимулюють підвищення ефективності економічних зв'язків, у другому проявляється в укладенні та виконанні контрактів та інших договорів у межах цивільного права.

Основними мотивами розвитку ЗЕД на рівні підприємства можуть бути:

-                              Розширення ринку збуту своєї продукції за національні межі з метою максимізації прибутку;

-                              Закупівля необхідної сировини, комплектуючих виробів, нових технологій і обладнання;

-                              Залучення інжинірингових та інших послуг для потреб виробництва з урахуванням їх унікальності, більш вищої якості і низьких цін щодо внутрішнього ринку;

-                              Залучення іноземних інвестицій з метою модернізації виробництва, посилення експортного потенціалу і конкретних позицій на міжнародних товарних ринках;

-                              Участь у міжнародному поділі праці, спеціалізації і кооперуванні виробництва з метою успішного розвитку своєї економіки.

Невід'ємним етапом зовнішньоекономічної угоди є укладання і підписання зовнішньоекономічного договору (контракту). Від того, як складено договір (контракт), багато в чому залежить поведінка сторін, оскільки саме він визначає умови угоди, права та обов'язки сторін, їх відповідальність у разі невиконання договору (контракту) і т.п.

Крім того, вступаючи у зовнішньоекономічні відносини, суб'єкту ЗЕД слід пам'ятати про встановлені законодавством терміни та особливості проведення зовнішньоекономічних розрахунків, порядку декларування товарів та сплати митних платежів.

Основною метою більшості фірм є підвищення власної конкурентоспроможності, збільшення обсягів продажів, прибуток, рентабельність. Цього можна досягти завдяки введенню нових продуктів (послуг) на ринок, підвищенню якості, зниженню цін, поліпшенню чи впровадженню нових технологій, завоюванню нових ринків, розвитку реклами, маркетингу, мережі реалізації, удосконаленню системи управління.

Матеріальною основою таких змін у бізнесі служать інноваційні рішення щодо заміни існуючого обладнання на більш продуктивне і технологічне.

Метою курсової роботи є вироблення практичних навичок з прийняття стратегічного інвестиційного рішення на підприємстві, пов'язаного з імпортом обладнання.

Для досягнення поставленої мети в ході виконання курсової роботи необхідно вирішити ряд завдань:

  1. SWOT-аналіз поточного стану підприємства і його перспективних змін в результаті ухвалення рішення про заміну обладнання на нове імпортне.
  2. Провесті комплексний аналіз інвестиційного проекту закупівлі імпортного обладнання.
  3. Оценіть вплив базисної умови поставки ІНКОТЕРМС на ефективність рішення про інвестування.
  4. Составіть план переговорів про закупівлю устаткування.
  5. Подготовіть проект міжнародного контракту по зовнішньоекономічній угоді.

Виконання цих завдань формує відповідні 5 розділів курсової роботи. Методичний посібник містить приклад виконання курсової роботи. Використовуючи цей приклад як опору для виконання власного варіанту розрахунків, студент зможе успішно вирішити всі завдання, поставлені перед ним в завданні.

В цілому курсова робота повинна містити:

Введення.

Розділ I. SWOT-аналіз.

Розділ II. Аналіз ефективності інвестиційного проекту заміни устаткування.

Розділ III. Вплив базисних умов поставки ІНКОТЕРМС на ефективність рішення про заміну обладнання.

Розділ IV. Планування переговорів.

Розділ V. Проектування контракту по закупівлі імпортного устаткування.

Висновки.

2. Теоретична і методична частина

 

2.1. SWOT-аналіз діяльності підприємства

Кожна фірма, яка функціонує в умовах ринкової економіки і господарської нестабільності, визначає стратегію свого розвитку виходячи з даного господарського оточення. Воно складається з інших фірм (постачальників сировини, споживачів продукції і послуг, конкурентів); банків, які надають кредити; державних і міжнародних організацій, що сприяють підприємництву, а також фізичних осіб з їхніми потребами, доходами та інтересами.

В оточенні фірми постійно відбуваються зміни, зумовлені розвитком господарюючих суб'єктів, динамікою курсів валют, цін, процентних ставок і митних зборів, податків.

Місце фірми в економічному оточенні визначають: галузь, в якій вона працює; ринок, на якому вона реалізує свою продукцію; ціни; якість; технологія виробництва; динаміка продажів; доступ до фінансових ресурсів та інші фактори, які зручно оцінювати в рамках SWOT-аналізу.

Система SWOT-аналізу діяльності передбачає дослідження характеру сильних і слабких сторін діяльності підприємства, а також позитивного та негативного впливу окремих зовнішніх (екзогенних) факторів на умови її здійснення в майбутньому періоді.

 

Назва цієї системи являє абревіатуру початкових букв термінів, що характеризують об'єкти цього аналізу:

S - Strengths (сильні сторони)

W - Weaknesses (слабкі сторони)

O - Opportunities (можливості розвитку підприємства)

T - Threats (загрози розвитку підприємства).

Результати SWOT-аналізу звичайно представляються у вигляді зведеної таблиці:

 

Таблица 2.1.1

Типова таблиця SWOT-аналізу

 

 

Позитиви при ухваленні рішення

Негативи при ухваленні рішення

Поточний стан справ

S

W

Можливий

розвиток подій

O

T

 

 

SWOT-аналіз дозволяє оцінити альтернативи для рішення про інвестування (рис.1) і прийняти рішення. Це рішення є попереднім і правильність (ефективність) його прийняття визначається подальшими аналітичними розрахунками.

У даній курсовій роботі SWOT-аналіз дозволяє зробити попередній висновок про можливі перспективи розвитку підприємства в результаті заміни існуючого фізично і морально застарілого обладнання на нове, імпортне високотехнологічне по випуску того ж продукту.

 

2.2. Формування вихідних даних для оцінки заміни обладнання

 

Прийняття рішення про інвестування, в т.ч. і про закупівлю обладнання, повинно спиратися на максимально достовірну вихідну інформацію про проект. Ці дані як правило зводяться до чотирьох показникам:

1. Розмір інвестиції I (investment) (інші назви «чиста інвестиція», «відтік грошових коштів»)

2. Розмір грошових доходів у результаті інвестування CF (cash-flow) (інші назви «чистий приплив грошових коштів», «кеш-флоу»)

3. Життєвий цикл інвестиції ILC (investment life cycle) і ліквідаційна вартість LC (liquidity cost)

4. Ставка дисконтування - коефіцієнт r (інші назви «мінімальний рівень віддачі», «альтернативна дохідність»)

 

Найважливіший і одночасно самий важкий крок в аналізі планових витрат на основний капітал, застосовуваний у виробництві, це оцінка грошових потоків від цього проекту. Це і необхідні інвестиції (I), які необхідно буде здійснити, і річні чисті грошові доходи (CF), які ми отримаємо після того, як проект почне працювати.

Одним з важливих елементів в оцінці грошового потоку виступає ідентифікація відповідних грошових потоків, що визначаються як деякий набір грошових потоків, які слід розглядати в поточному рішенні. При цьому часто трапляються помилки, але два кардинальні правила допомагають аналітикам їх уникнути: (1) вирішення про доцільність капітальних вкладень повинні базуватися на грошових потоках, а не на балансового прибутку; (2) при прийнятті (відхилення) рішення розглядаються тільки додаткові грошові потоки.

Період, протягом якого інвестиційний проект буде давати дохід, являє собою життєвий цикл інвестиції.

Будь вивільнення капіталу по закінченню життєвого циклу інвестиції носить назву ліквідаційної вартості. Зазвичай ліквідаційна вартість визначається в розмірі не меншому, ніж залишкова вартість, тому по-перше, це простіше, а по-друге, не виникає ніяких оподатковуваних доходів або витрат. Ліквідаційну вартість можна вважати доходом в останньому році життєвого циклу інвестицій, навіть якщо ви не збираєтеся продавати обладнання в цей момент часу.

 

Початкові інвестиції (I) трактуються як відтік грошових коштів (або, інакше, негативний потік), спрямованих, наприклад, на закупівлю необхідного обладнання, будівництво виробничих та інших будівель, споруд.

Норма дисконту (r) - щорічна ставка дохідності, яка могла б бути отримана в даний момент від аналогічних інвестицій. Іменується вона також альтернативними витратами.

 

2.3. Аналіз ефективності проекту

На основі вихідної інформації про проект проводиться його аналіз. Для цього, як правило, використовується 5 методів і відповідних показників:

- Термін окупності PBP (payback period);

- Облікова норма прибутку SRR (simple rate of return);

- Чиста поточна вартість NPV (net present value);

- Внутрішня норма прибутковості IRR (internal rate of return);

- Індекс прибутковості (рентабельності) PI (profitability index).

1. Термінокупності - час, необхідний підприємству для відшкодування його первісних інвестицій.

У тому випадку, коли стартові інвестиції I (капітальні вкладення) є одноразовими, а наступні річні грошові потоки приблизно рівні між собою на протязі життєвого циклу проекту, то термін окупності інвестицій може бути розрахований за такою формулою:

 

PBP =  , де:                                                              (1)

 

 

i = 1-n  n – количество лет (месяцев) в жизненном цикле проекта;

I – первоначальные инвестиции;

CFi - річний приплив грошових коштів.

Переваги методу полягають у тому, що:

1. Він простий у розрахунках і легкий в розумінні.

2. Ефективно враховує інвестиційні ризики.

Недоліки:

1. Він не враховує тимчасову вартість грошей, тобто упущені можливості.

2. Він не приймає в розрахунок грошових потоків після закінчення терміну окупності.

2. Облікова норма прибутку оцінює рентабельність методом порівняння необхідних інвестицій з майбутнім річним чистим прибутком.           Це прибутковість балансової вартості інвестицій.

 

SRR =, де:                                                                  (2)

I - початкові інвестиції;

Pn - чистий прибуток profit netto (середнє значення за період ILC).

Наслідок формули:

- прийняття або відхилення інвестиції залежить від її ставки прибутковості;

- підхід до формату бухгалтерської звітності, інформація завжди наявна;

- метод виглядає привабливим, але не завжди вірно відображає дійсність.

Переваги методу облікової норми прибутку:

1. Простий у розумінні.

2. Не складний при виконанні розрахунків.

3. Враховує значення рентабельності.

Недоліки методу:

1. Не враховує тимчасову вартість грошей

- розглядається тільки середня прибутковість інвестиції

- занадто велику вагу мають більш пізні грошові надходження.

2. Середня прибутковість балансової вартості використовує обліковий дохід, а не грошові надходження

- інвестиції та операційні витрати ведуть себе по-різному.

3. Немає об'єктивної підстави для цільової ставки. Деякі фірми використовують середню величину і як наслідок, фірми з високою ставкою прибутковості від існуючих проектів можуть відхилити хороші проекти.

3. Чиста поточна вартість - це різниця між сумарною поточною вартістю потоків грошових коштів (або «кеш-фло» від англ.

«Cash-flow»), дисконтованих (наведених) відповідно до обраної

ставки відсотка, та величиною початкових інвестицій (капітальних

вкладень).

Основна ідея, реалізована в методі NPV, полягає в тому, щоб

знайти співвідношення між інвестиційними витратами (капітальними

вкладеннями - відтоками) і майбутніми доходами (позитивними

грошовими потоками - притоками). Це співвідношення виражене в

скоригованій у часі (як правило, до початку реалізації проекту)

грошовій величині. Коригування за допомогою ставки дисконтування

необхідне для того, щоб врахувати не тільки зміну вартості грошей

в часі, але й фактор ризику.

 

NPV =  - , де:                                                 (3)

i - номер часного періоду в розрахунковому періоді часу n (1 = 1,2, ..., n);

n - життєвий цикл (період існування) бізнес-проекту;

CFn - грошовий потік (відплив) грошових коштів або дохід;

г - норма (ставка) дисконту;

 

Таблиця 2.3.1

Переваги і недоліки критерію NPV

 

Переваги

Недоліки

1

Порівняльна простота розрахунків

Досить велика за обсягом

величина NPV не завжди відповідає економічно доцільному варіанту капіталовкладень

2

Несуперечливий характер критерію, що дозволяє здійснювати достовірне ранжування проектів у порядку спадання (зростання) економічного ефекту

При досить високому рівні

дисконтної ставки (ціни капіталу) окремі грошові потоки надають порівняно малий вплив на обсяг NPV

3

Найкращим чином характеризує

рівень віддачі на вкладений капітал

Критерій мало придатний для порівняння інвестиційних проектів з приблизно однаковими обсягами NPV, але зі значно різними капіталовкладеннями

4

Адитивність (можливість додавання)

Не враховує неточність використаних в розрахунках вихідних даних

5

 

Сильна залежність результатів розрахунків від обраної ставки дисконту r

6

 

Не придатний для порівняння проектів з однаковою величиною NPV, але з істотно різною капіталомісткістю

7

 

Не здатний характеризувати резерв безпеки інвестиційного проекту

4. Внутрішня норма прибутковості (IRR) є досить широко використовуваним показником оцінки економічної ефективності бізнес-проекту.

IRR можна інтерпретувати як граничний рівень прибутковості (окупності) інвестицій.

Під внутрішньою нормою прибутковості (IRR) розуміють процентну ставку, при якій чиста приведена вартість бізнес-проекту дорівнює нулю. Найзручніший метод розрахунку IRR - графічний.

Вибір за графіком рішення щодо прийняття або неприйняття бізнес-проекту здійснюється згідно наступних міркувань:

1. Коли норма більше обраної інвестором ставки дисконтування (го> г), NPV проекту позитивна і, значить, проект повинен бути прийнятий.

2.Когда норма менше обраної інвестором ставки дисконтування (го <г), NPV проекту негативна і, отже, проект повинен бути відхилений.

Значення IRR може трактуватися, з одного боку, як нижній гарантований рівень прибутковості інвестиційного проекту. Якщо IRR перевищує середню вартість капіталу в даній галузі і врахований рівень інвестиційного ризику даного проекту, то інвестиційний проект можна вважати економічно ефективним.

З іншого боку, внутрішня норма прибутковості обумовлює максимальну ставку плати за залучені джерела фінансування проекту, при якій цей проект залишається беззбитковим. При оцінки ефективності спільних інвестиційних витрат це може бути, наприклад, максимальна ставка по кредитах.

 

Таблиця 2.3.2

 

Переваги і недоліки методу розрахунку IRR

 

Переваги

Недоліки

1

Гарантує нижній рівень прибутковості інвестиційного проекту

Достатня складність при невикористанні в розрахунках комп'ютерів

2

Забезпечення незалежності результатів розрахунків від абсолютних розмірів інвестицій

Критерій малопридатний для ранжирування інвестиційних проектів за рівнем їх прибутковості

3

Вдало підходить для порівняння інвестиційних проектів з різними рівнями ризику (проекти з великим рівнем ризику мають і більшу величину IRR)

 

Відрізняється високою чутливістю (залежністю) результатів розрахунків від точності оцінки майбутніх грошових потоків

Продовження таблиці 2.3.2

4

Відрізняється досить інформативністю, об'єктивністю розрахунків, незалежністю від абсолютного розміру інвестицій

Поява додаткових складнощів при виборі найбільш доцільного варіанта проекту, якщо критерій після відповідних розрахунків приймає кілька різних значень

5

Зручний для автоматизації розрахунків за допомогою електронних таблиць

Не придатний для використання в тому випадку, коли грошові потоки є неординарними (відтоки капіталу чергуються з притоками)

6

Характеризує «резерв безпеки проекту» істотно більший, ніж критерій NPV

Через нелінійного характеру функції критерій IRR не має властивість адитивності

7

Відображає стійкість компаній до несприятливих змін (ті компанії, які мають найбільшу величину IRR, є більш привабливими для інвесторів)

Не завжди можливо однозначне виявлення найефективнішого інвестиційного проекту

8

Надає можливість правильно ранжувати інвестиційні проекти в порядку убування їх економічної ефективності

При завищеній величиною IRR частина ефективних проектів може бути проігнорована

9

Найбільш прийнятний для порівняльної оцінки не тільки альтернативних інвестиційних проектів, але і з депозитами, державними цінними паперами і т.п.

Орієнтований на ситуацію, коли реінвестування проміжних грошових потоків здійснюється за однаковою внутрішньою ставкою дохідності, хоча в реальному житті одна частина доходів може бути виплачена у вигляді дивідендів, інша інвестована в даний проект, третя частина інвестована хоча і не у високоприбуткові, але надійні проекти

10

Відображення максимальної ставки плати за залучені джерела фінансування проекту, при якій останній залишається беззбитковим

Не враховується в розрахунках неточність використовув

5. Метод визначення індексу рентабельності (прибутковості) PI є відомим розвитком методу розрахунку NPV. Однак на відміну від показника NPV, який виступає в якості абсолютної величини, індекс рентабельності (прибутковості) PI інвестицій розраховується як відносна величина.

 

 

PI =  /                                                                        (4)

 

Він відображає відомим чином ефективність використання залучених капітальних вкладень. Інвестиційний проект з відносно великим значенням індексу рентабельності є і більш надійним. Разом з тим дуже високі значення індексу рентабельності не завжди відповідають великим числовому значенню чистої приведеної вартості (NPV). Досить часто інвестиційні проекти, що мають великі значення NPV, характерізуются_небольшім за величиною індексом рентабельності.

 

Таблица 2.3.3

 

Переваги і недоліки методу розрахунку індексу рентабельності

 

Переваги

Недоліки

1

Забезпечує сприятливі можливості для формування найбільш ефективного портфеля інвестиційних проектів

Не здатний врахувати фактор масштабності інвестиційних проектів.

2

Найкращим чином характеризує економічну ефективність інвестиційних проектів (у порівнянні з NPV)

Результати розрахунків щодо альтернативних інвестиційним проектам можуть входити в протиріччя з результатами розрахунків за методом NPV

3

Дозволяє порівняти інвестиційні витрати з економічним результатом (ефектом) від їх використання

Не враховується неточність використаних в розрахунках вихідних даних

4

 

Досить великі значення індексу прибутковості не завжди відповідають високому значенню NPV і навпаки

2.4. Базисні умови поставки ІНКОТЕРМС

 

Базисні умови поставки називаються так тому, вони визначають основу ціни в залежності від того, чи включаються витрати на транспортування в ціну товару і на кому лежить ризик і відповідальність за поставку товару. Всі базисні умови можна розділити на чотири групи: E, F, C, D.

 

Таблиця 2.4.1

 

Загальна характеристика базисних умов поставки товарів ІНКОТЕРМС

Назва групи

Базисна умова

Код

Особливості

E

Відвантаження з

заводу

EXW

Договір про міжнародне перевезення відсутнє. Ризик лежить на покупцеві

 

F

Вільно у перевізника

FCA

Договір про міжнародне перевезення укладає покупець. Ризик лежить на покупцеві. Вважаэться, що продавець винокав свої ззабов’язання тільки після передачі товару перевізнику згідно з інструкціями, отриманими від покупця.

 

Вільно вздовж борту судна

FAS

Вільно на борту

FOB

C

Вартість і фрахт

CFR

Договір про міжнародне перевезення укладає продавець. Ризик лежить на покупцеві. Вартість транспортування входить в контрактну ціну товару. Продавець звільняється від відповідальності і ризиків із моменту передачі товару перевізнику у своїй країні, але несе витрати з доставки його в країну покупця.

 

 

Вартість, страхування і фрахт

CIF

Перевезення

оплачено до ...

CPT

Перевезення і страхування сплачено

до ...

CIP

Продовження таблиці 2.4.1

 

D

Поставка на кордон

DAF

Договір про міжнародне перевезення укладає продавець. Ризик лежить на покупцеві. Вартість транспортування входить в контрактну ціну товару. Продавець звільняється від відповідальності і ризиків із моменту передачі товару перевізнику у своїй країні, але несе витрати з доставки його в країну покупця.

Поставка з судна

DES

Поставка з пристані

DEQ

Постачання без

оплати мита

DDU

Постачання з

оплатою мита

DDP

 

2.5 Роль переговорного процесу у зовнішньоекономічній діяльності

 

З точки зору мети і предмета бесіди, можна умовно виділити декілька видів переговорів.

Переговори-знайомство (або представницькі переговори), учасники яких не переслідують цілі укладання конкретних угод. Після їх завершення доцільно підготувати спільний документ. Це може бути як меморандум про зустріч, так і протокол про наміри.

 Переговори за технічними умовами майбутньої угоди або співпраці. Окремо ці переговори проводяться при закупівлях складного комплектного обладнання, при узгодженні умов виробничої кооперації, а також при укладанні ліцензійних угод. У деяких випадках при проведенні технічних переговорів його учасники можуть розбиватися на групи експертів з окремих питань.

 Переговори, предметом яких є обговорення умов конкретної угоди або укладення контракту, тобто переговори з комерційних питань.

Згідно міжнародного ділового протоколу, експортер прибуває на переговори до імпортера. Проте з цього правила можуть бути винятки: так, експортер складних машин і обладнання може запросити імпортера на переговори з метою показу йому підприємств-постачальників. Або ж постійні партнери можуть проводити переговори по черговості в одній і іншій країні.

До початку ділової зустрічі з партнерами доцільно провести певну підготовку, в ході якої слід:

- розрахувати і погодити пропоновані в даній угоді ціни;

- скласти проект контракту і погодити його з усіма учасниками переговорів від вашої фірми;

- вивчити попередню переписку з фірмою;

- вивчити досьє на фірму-партнера, приділивши особливу увагу інформації про прибуваючих представниках.

У необхідних випадках слід продумати програму перебування представників фірми в країні, можливість відвідування підприємств-постачальників або організацій-споживачів.

Практика показує, що при плануванні переговорів важливо представляти можливу реакцію партнера на ваші пропозиції і враховувати його власні очікування від цих переговорів. Тому план переговорів повинен бути достатньо гнучким, але передбачає отримання відповіді на всі непередбачені питання. Непередбачена ситуація може привести до зриву переговорів, і уникнути цього моменту вдасться тільки при завчасної підготовці альтернативних пропозицій і рішень.

 

2.6. Складання зовнішньоторговельного контракту

 

Структура і зміст контракту носять багато в чому індивідуальний характер і визначаються як специфікою предмета угоди, так і ступенем близькості контрагентів. В цілому зовнішньоторговельні контракти звичайно містять наступні основні статті, розташовувані у визначеній послідовності: преамбулу та визначення сторін; предмет договору; ціну та загальну суму контракту; якість товару; строки поставки; умови платежу; пакування та маркування товарів; гарантії; штрафні санкції та відшкодування збитків; страхування; обставини непереборної сили; арбітражне застереження.

Якщо предметом угоди є машини і обладнання, то контракти можуть включати й інші статті: технічні умови, зобов'язання з технічного обслуговування, умови відрядження спеціалістів та ін.

 

3. Приклади виконання окремих розділів курсової роботи.

 

3.1. Аналіз ефективності заміни обладнання.

Вихідні дані

Компанія аналізує чи потрібно замінити існуюче у неї обладнання, яке прослужило вже 5 років, на нову автоматизовану модель з підвищеною швидкістю роботи.

Продукція, виготовлена ​​на цьому обладнанні, як очікується, залишиться прибутковою ще, принаймні, 10 років. Ринок збуту показує, що обсяг продукції, що продається, можна збільшити на 30%.

Старе обладнання може прослужити не більше 5 років до повного фізичного зносу, в той час як нове буде працювати ще 10 років до тих пір, поки його не доведеться списати.

Первісна вартість старого обладнання становила 25000 грн., А його остаточна вартість в даний момент дорівнює 12500 грн., Тому щорічно рівномірно нараховується знос у сумі 2500 грн. На сьогоднішній день його можна продати за 14500 грн. - Покупці знайдуться. Потужність (максимальний випуск продукції) - 125000 шт.

Нове обладнання з урахуванням установки обійдеться в 31000 грн. Знос по ньому теж буде нараховуватися рівномірними порціями протягом 10 років, і тоді його, швидше за все, можна буде продати за залишковою вартістю до кінця терміну експлуатації. Потужність - 138000 шт. Витрати на матеріали і робочу силу в розрахунку на одиницю продукції знизяться (0.32 грн. - 0.28 грн.).

Компанія не бачить жодних труднощів у продажу додатково випущеної продукції за нинішньою ціною - 1.45 грн. за шт.

Приріст витрат на торгівлю - 10500 грн.

Приріст витрат на маркетинг і транспортування - 1230 грн.

Економія витрат на ремонт та налагодження - 33500 грн. - 31100 грн.

 

Таблиця 3.1.1

Вихідні дані

п/п

Найменування показника

Старе обладнання

Нове обладнання

1.

Первісна вартість, грн.

88000

100000

2.

Залишкова вартість, грн.

52800

-

3.

Термін служби, років

10

10

4.

Амортизація, грн./рік

8800

10000

5.

Ринкова(можлива) вартість , грн.

60000

-

6.

Потужність, од./рік

110000

125000

7.

Матеріальні витрати на одиницю

Виробу, грн.

0.5

0.35

8.

Кількість обслуговуючого персоналу, чол.

3

3

9.

Додаткові витрати на ремонт та налагодження, грн.

32000

30000

10.

Приріст витрат на торгівлю, грн.

-

1120

11.

Приріст витрат на транспортування і маркетинг, грн.

-

1100

 

12.

Ціна виробу, грн.

1.50

1.50

13.

Перевищення реального попиту над пропозицією, %

45

 

 

  1. I.                  Розрахунок чистих інвестицій з податковими поправками

Чисті інвестиції - приріст фондів, спрямований на фінансування

проекту. 

1) Вартість нового обладнання – 100 000 грн.; 

2) Грошові надходження від продажу старого обладнання -60 000 грн.; 

3) Дохід від продажу старого обладнання - (60000 - 52800) = 7 200 грн.; 

4) Податок на прибуток - 18% = 1 296 грн; 

5) Чисті інвестиції (I) = 100000 - 60000 + 1296 = 41 296 грн.

 

  1. II.              Аналіз витрат і доходів при заміні устаткування

 

Заміна обладнання спричиняє три важливі ефекти:

1. Оскільки ефективність нового обладнання буде вище, то виявиться економія на виробничих витратах (собівартість у матеріалах та обслуговуванні);

2. Збільшиться обсяг випуску, отже, це призведе до приросту реалізації.

Розрахуємо обсяг продукції, яка може бути продана на ринку. Згідно з вихідними даними, перевищення реального попиту над пропозицією становить 30%, отже, місткість ринку складе: 110000 + 110000 * 0.45 = 149500 од.

При заміні старого устаткування на нове, ми можемо виробити обсяг продукції рівний 125 000 од. Оскільки місткість ринку вище, то реальний попит на дану продукцію перевершує планований обсяг реалізації.

3. Зростання амортизаційних відрахувань, що включаються в собівартість, призводить до зменшення податку на прибуток.

Чистий грошовий приток (Cash Flow, CF) - чиста зміна від періоду до періоду доходів і витрат грошових коштів (після поправки на податки), викликана даними інвестиційним проектом.

 

 

Таблица 3.1.2

Розрахунок чистого грошового притоку

п/п

Найменування

показника

Старе

обладнання

Нове

обладнання

Щорічні

зміни

1.

Економія витрат на з/п за рахунок зниження часу на ремонт і наладку

32 000

30 000

2000

2.

Економія матеріалів

55 000

38 500

16 500

Разом  (1):

 

 

18 500

3.

Зростання випуску (од.):

 

 

15 000

4.

Додаткова реалізація (грн.)

 

22 500

 

5.

З/п персоналу

-

-

-

6.

Матеріали

 

5250

 

7.

Додаткові торгові витрати

 

1120

 

8.

Додаткові витрати на транспортування і маркетинг

 

1100

 

9.

Додаткова вигода

 

15030

15030

Разом (1+2):

 

 

33 530

10.

Різниця в амортизації

8800

10000

1200

11.

Всього додатковий прибуток від використання нового обладнання, що підлягає оподаткуванню

 

 

32 330

12.

Податок на прибуток (18%)

 

 

5820

13.

Чистий додатковий прибуток

 

 

26510

14.

Додавання амортизації

 

 

1200

11.

Щорічна зміна припливу грошових коштів

 

 

27710

 

Економія матеріалів для старого і нового обладнання розраховується як добуток потужності старого обладнання та відповідних витрат на матеріали і робочу силу в розрахунку на одиницю продукції.

Зростання випуску розраховується як різниця між потужністю нового і старого обладнання: 125000-110000 = 15000 од.

Додаткова реалізація - добуток обсягів зростання випуску на ціну за одиницю продукції: 15000 * 1.5 = 22500 грн.

Рядок 3 «Матеріали» розраховується як добуток зростання випуску на витрати на матеріали і робочу силу в розрахунку на од. продукції для нового обладнання: 15000 * 0.35 = 5250 грн.

Додаткова вигода дорівнює різниці між додаткової реалізацією та сумою матеріалів, додаткових торгових витрат і додаткових витрат на транспортування і маркетинг: 22500 - (5250 +1120 +1100) = 15030 грн.

Різниця в амортизації розраховується як різниця між амортизацією нового і старого обладнання: 10000 - 8800 = 1200 грн.

 

  1. III.           Визначення життєвого циклу інвестицій

Період, протягом якого інвестиційний проект буде давати дохід, являє собою життєвий цикл інвестицій.

Життєвий цикл інвестицій відрізняється від фізичного та моральнго терміну служби і закінчується, як тільки зникає ринок для даного продукту.

        4 років      6 років                           

                                      старе обладнання

                                    нове обладнання

                                               10 років

Спільний відрізок – це житєвий цикл інвестицій = 6 років

  1. IV.           Визначення ліквідаційної вартості обладнання

         Будь-яке вивільнення капіталу по закінченню життєвого циклу інвестиції носить назву ліквідаційної вартості. Зазвичай ліквідаційна вартість визначається в розмірі не меншому, ніж залишкова вартість, тому по-перше, це простіше, а по-друге, не виникає ніяких оподатковуваних доходів або витрат.

         Ліквідаційну вартість можна вважати доходом в останньому році життєвого циклу інвестицій, навіть якщо ви не збираєтеся продавати обладнання в цей момент часу.

Ліквідаційна вартість = Вар-ть нового обл-я - (Норма аморт-ї * ЖЦІ * Вар-ть нового обор-я) = 100 000 - (0.1 * 6 * 100 000) = 40 000 грн.

 

  1. V.               Оцінка інвестиційного проекту

Для оцінки інвестиційних проектів використовується декілька показників:

• Термін окупності;

• Облікова норма прибутку;

• Чиста поточна вартість (NPV);

• Внутрішня норма рентабельності (IRR);

• Індекс прибутковості (IP).

5.1. Термін окупності - час, необхідний підприємству для відшкодування його первісних інвестицій. Він визначається поділом первісних інвестицій на притоки грошових коштів:

PBP =  =  = 1.49 р.

5.2. Облікова норма прибутку - оцінює рентабельність методом порівняння необхідних інвестицій з майбутнім річним чистим доходом.

SRR= = 64%.

5.3. Чиста поточна вартість - різниця між поточною вартістю майбутніх грошових потоків, отриманих в результаті реалізації проекту, і вартістю початкових інвестицій.

NPV =  -

Для зручності розрахунку NPV будуємо наступну таблицю.

 

Таблиця 3.1.3

Розрахунок складових NPV при r = 18%.

Пері-од (n)

Дисконтуючий множник

Інвестиції

Чистий грошовий приток

Поточна вартість інвести-цій

Поточна

вартість

грошового

притоку

0

1

= -41 296

 

-41 296

 

1

0.847

 

27 710

 

23470.37

2

0.718

 

27 710

 

19895.78

3

0.609

 

27 710

 

16875.39

4

0.516

 

27 710

 

14298.36

5

0.437

 

27 710

 

12109.27

6

0.370

 

27 710

 

10252.7

 

(6)

0.370

40 000

 

14 800

 

Всього

 

 

 

-26 496

96901.87

 

 

= 96901 грн.;    I = 26496 грн.;    NPV = 96 901.87  – 26 496  = 70405.87 грн.

Оскільки NPV>0, то даний проект слід прийняти.

 

5.4.         Внутрішня норма прибутковості(IRR) - ставка дисконту, при якій NPV = 0.

 

IRR показує максимально допустимий рівень витрат, які можуть бути понесені при фінансуванні даного проекту, і при яких інвестиція ще не прибуткова, але вже і не збиткова (NPV = 0).

Для зручності розрахунку NPV будуємо таблицю. За даними таблиці будуємо графік для знаходження значення IRR.

Таблиця 3.1.4

Розрахунок NPV

Пері-од

Інвести-ційний грошовий приток

Дисконтуючий множник

r = 18%

Поточна вартість при

r = 18%

Дисконтуючий множник

r = 50%

Поточна вартість при

r = 50%

Дисконтуючий множник

r = 70%

Поточна вартість при

r = 70%

0

1

2

3

4

5

6

-41296

27 710

27 710

27 710

27 710

27 710

27 710

1

0.847

0.718

0.609

0.516

0.437

0.370

-41296

23470

19895

16875

14298

12109

10252

1

0.667

0.444

0.296

0.198

0.132

0.088

-41296

18482

12303

8202

5486

3657

2438

1

0.588

0.346

0.204

0.120

0.070

0.041

-41296

16293

9587

5652

3325

1939

1136

(6)

40 000

0.370

14800

0.088

3520

0.041

1640

NPV

 

 

70405

 

12792

 

-1724

 

 

Рис.3.1 Графічний спосіб встановлення внутрішньої норми рентабельності.

 

Так як внутрішня норма прибутковості (IRR = 69%) більше, ніж альтернативні витрати капіталу, виражені у формулі NPV у вигляді ставки дисконту (r = 18%), то проект варто прийняти.

5. Показник рентабельності (індекс прибутковості) являє собою відношення поточної вартості майбутніх грошових потоків і первісних інвестицій.

PI =  / , r = 18%.

= 96 901.87  грн.;    = 26 496 грн.; PI = = 3.66.

 

Висновок по розділу: так як термін окупності приблизно дорівнює 1.5 рокам, NPV = 70405.87 грн. (Що більше 0), а індекс прибутковості дорівнює 3.66 (що більше 1), то даний проект слід прийняти за всіма параметрами. Також облікова норма прибутку дорівнює 64%, а IRR = 69%.

 

3.2. Визначення ціни контракту з урахуванням ІНКОТЕРМС і повторна оцінка проекту

Угода на придбання та поставку даного обладнання укладається на умовах «СІФ» (Правила «Інкотермс» 2010 р.).

 

Вартість, страхування і фрахт

(... Назва порту призначення)

 

 

 

Базисні умови

Упаковка (150 євро)

Завантаження на транспортний засіб (250 євро)

Доставка основному перевізнику (350 євро)

Екпортне мито  5%

Страхування (300 євро)

Навантаження на основний транспорт (250 євро )

Транспортні витрати (2400 євро)

Імпортне мито  5%

НДС на імпорт 18%

Розвантаження  (200 євро)

Доставка на фірму (300 євро)

Розвантаження на склад (100 євро)

CFAS

++

 

+

 

+

+-

--

 

-

+-

--

--

--

 

-

 

-

 

 

VI.           Визначення ціни контракту

Ціна нового обладнання: 100 000 грн.= 5263,15євро, (1 євро = 19 грн.)

Ціна контракта: 5263,15+150+250+350 = 6013,15 євро

Експортне мито(інвойсна вартість + всі витрати до моменту експортної митниці): 6013,15 * 0,05% = 300,66 євро

Імпортне мито(інвойсна вартість+всі витрати до моменту імпортної митниці): (6013,15+300,66+300+250+2400+200 )*0,05= 473,19 євро

НДС: 0,18 *( 6013,15 + 300,66+300+250+2400+200 +473,19) = 1788,66 євро

Витрати покупця: 300,66+300+250+2400+200+473,19+1788,66 +300+100= 6112,5 грн.

Повна нова вартість обладнання: ціна контракту + витрати покупця = 6013,15+ 6112,5= 12125.65 євро= 230388 грн

 

VII.       Аналіз витрат і доходів з урахуванням транспортних витрат

Чисті інвестиції = 230388 –– 60 000 + 1296 =  171684 грн.

Ліквідна вар-ть= Вар-ть нового обл-я – (Норма аморт-ї * ЖЦИ * Вар-ть нового обл-я) =230388 –(0.1*6*230388) = 92156 грн.

 

Таблиця 3.2.1

Розрахування чистого грошового притоку

п/п

Найменування показника

Старе обладнання

Нове обладнання

Щорічні зміни

 

 

Разом (1+2):

 

 

33520

10.

Різниця в амортизації

8800

23038

14238

11.

Всього додатковий прибуток від використання нового обладнання, що підлягає оподаткуванню

 

 

19282

12.

Податок на прибуток (18% - для 2015 р.)

 

 

3471

13.

Чистий додатковий прибуток

 

 

15811

14.

Додавання амортизації

 

 

14238

15.

Щорічне зміна притоку грошових коштів (13 +14)

 

 

30049

6.1. Термін окупності - час, необхідний підприємству для відшкодування його первісних інвестицій. Він визначається поділом первісних інвестицій на притоки грошових коштів:

PBP =  =  = 5,71р. = 68 мес.

6.2. Облікова норма прибутку - оцінює рентабельність методом порівняння необхідних інвестицій з майбутнім річним чистим доходом.

SRR= = 9,2%.

6.3. Чиста поточна вартість - різниця між поточною вартістю майбутніх грошових потоків, отриманих в результаті реалізації проекту, і вартістю початкових інвестицій.

NPV =  -

Таблица 3.2.2

Розрахунок складових NPV при r = 18%.

Період (n)

Дисконтуючий множний

Інвести-циї

Чистий грошовий приток

Поточна вартість інвестиції

Поточна вартість грошового притоку

0

1

2

3

4

5

6

1

0.847

0.718

0.609

0.516

0.437

0,370

-171684

 

 

 

 

 

 

 

30049

30049

30049

30049

30049

30049

-171684

 

 

 

 

 

 

 

 

25451

21575

18299

15505

13131

11118

 

(6)

0.370

92156

 

34098

 

Разом

стовбці

 

 

 

-137586

105079

= 105079,= 137586 грн.; NPV = 105079 – 137586 = -32507 грн.

6.5 Показник рентабельності (індекс прибутковості) являє собою відношення поточної вартості майбутніх грошових потоків і первісних інвестицій.

PI =  / , r = 18%.

PI = = 0,76 грн

 

Висновок: Оскільки NPV <0, то даний проект не слід приймати. За високих транспортних витрат купувати це обладнання не слід. Підприємство знайшло вихід з даної ситуації. По-перше, була збільшена ціна продукції на 25%, що спричинило за собою зниження обсягів виробництва на 10%, а по-друге, була знайдена компанія, що надає транспортні послуги по більш низькій ціні - 1000 Є. (запропонуйте інші варіанти, які зможуть вплинути на проект)

 

  1. VII.        Коригування вихідних даних з урахуванням зміни ціни та обсягу продукції, що випускається

Таблица 3.2.3

Кориговані вихідні дані

п/п

Найменування показника

Старе обладнання

Нове обладнання

1.

Первісна вартість, грн.

88000

100000

2.

Залишкова вартість, грн.

52800

-

3.

Термін служби, років

10

10

4.

Амортизація, грн./рік

8800

10000

5.

Ринкова(можлива) вартість , грн.

60000

-

6.

Потужність, од./рік

110 000

112500

7.

Матеріальні витрати на одиницю

Виробу, грн.

0.5

0.35

8.

Кількість обслуговуючого персоналу, чол.

3

3

9.

Додаткові витрати на ремонт та налагодження, грн.

32000

30000

10.

Приріст витрат на торгівлю, грн.

-

1120

11.

Приріст витрат на транспортування і маркетинг, грн.

-

1100

12.

Ціна виробу, грн.

1.875

1.875

13.

Перевищення реального попиту над пропозицією, %

45

 

 

  1. VIII.    Визначення ціни контракту з урахуванням зменшення транспортних витрат

 

Аналіз витрат і доходів з урахуванням зміни транспортних витрат, ціни та обсягу продукції, що випускається

7.1.

7.2.

7.3.

  1. IX.             

 

Таблица 3.2.4

Розрахунок корегованого чистого грошового притоку

 

 

Таблица 3.2.5

Розрахунок складових NPV при r = 18%.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.4.

7.5.

Висновок:

3.3. План переговорів з іноземним контрагентом

 

Завдання основних етапів переговорів.

Вступний:

- Створити доброзичливий і позитивний клімат;

- Познайомитися з іншою стороною;

- Пояснити, що для вас важливі добрі відносини з іншою стороною;

- З'ясувати основні принципи;

- Намагатися на цьому етапі не зачіпати основні проблеми.

2. Подання ідей

- Чітко позначити свою позицію;

- Підтримувати свою точку зору;

- Уважно вислухати пропозиції іншої сторони і переконатися, що ви правильно їх зрозуміли;

- При необхідності нагадати свою позицію.

3. Пошук рішення:

- Зібрати необхідні дані;

- Намагатися зрозуміти дійсні потреби іншого боку;

- Знайти альтернативні рішення;

- Перевірити, наскільки альтернативні рішення задовольняють обидві сторони.

4. Завершення:

- Узгодження потреб і способу їх задоволення;

- Представити компромісне рішення «якщо ви дасте нам Х, то ми дамо Y»;

- Намагатися тільки в разі крайньої необхідності чинити тиск на іншу сторону.

 

3.4. Проект международного контракта на приобретение оборудования

Контракт № 340

2 грудня 2012 р.

Компанія «Montini and Sons Engineering Co. Ltd. », розташована за адресою: 5 Beltini Avenue, Rome, Italy і є Продавцем за цим контрактом, в особі Генерального директора г-на Дейвіда Монтіні, який діє на підставі Статуту компанії, з одного боку,І

Фірма «Меркурій», іменована далі «Покупець», розташована за адресою: Україна, м. Севастополь, вул. Пушкіна, 30, надана Генеральним директором Самохіним Віктором Олександровичем, діючим на підставі Статуту фірми, з іншого боку,

Компанія «Montini and Sons Engineering Co. Ltd. »І Фірма« Меркурій »,  спільно згадувані далі як «Сторони»,

 

Уклали цей контракт про наступне:

1. Предмет контракту

1.1. Предметом контракту є придбання Покупцем у Продавця наступного обладнання, іменованого надалі «Товар»: проїзна мийка для вантажних автомобілів Kärcher RBD 5200, згідно Специфікації на поставку Товару (Додаток № 1 до цього Контракту).

2. Якість Товару

2.1. Продавець поставляє Товар, відповідний діючим стандартам та підтверджує якість Товару сертифікатом виробника.

3. Ціна та загальна вартість Контракту

3.1. Загальна вартість цього Контракту становить 9025 EURO.

3.2. Ціна Товару наведена в Додатку № 1 до цього Контракту.

3.3. Ціна Товару є фіксованою і не підлягає зміні.

3.4. Валюта платежу - EURO.

4. Терміни та умови оплати

4.1. Розрахунки між Сторонами за Товар у відповідності зі Специфікацією (Додаток № 1 цього Контракту) здійснюються на умовах передоплати.

5. Терміни та умови поставки

5.1. Поставка Товару у відповідності зі Специфікацією (Додаток № 1) здійснюється протягом 30 днів від дати виконання Покупцем фінансових зобов'язань перед Продавцем.

5.2. Поставка Товару здійснюється на умовах CIF, згідно з правилами «Інкотермс» у редакції 2000 року, в терміни, зазначені у Статті 5.1 цього Контракту.

5.3. Датою передачі Товару Покупцеві вважається дата завантаження Товару на основний транспортний засіб.

6. Упаковка, транспортування і маркування

6.1. Продавець забезпечує упаковку Товару та його завантаження на транспортний засіб.

6.2. Упаковка Товару повинна бути маркована належним чином.

6.3. Форми супровідних документів повинні бути узгоджені сторонами перед відвантаженням.

7. Гарантії

7.1. Продавець гарантує, що:

- Товар відповідає вищим світовим технічним стандартам для такого роду устаткування в момент відвантаження Товару;

- Товар повністю відповідає опису, технічної сертифікації та положенням Контракту і відповідає всім стандартам та вимогам якості в країні Продавця;

- Обсяг поставки Товару та технічна документація повністю відповідають Контракту і Додатків до нього.

7.2. Продавець зобов'язується надати сертифікат на Товар.

8. Форс-мажорні обставини

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань, що випливають із цього Контракту, якщо таке невиконання є наслідком форс-мажорних обставин, за умови, що ці обставини безпосередньо вплинули на виконання даного Контракту. У цьому випадку термін виконання зобов'язань за Контрактом відсувається пропорційно часу дії обставин Форс-мажору.

8.2. Сторона, на території якої сталися обставини непереборної сили, зобов'язана протягом 7 днів з дня їх виникнення повідомити іншу Сторону про ступінь руйнувань, характері, початок та закінчення дії обставин Форс-мажору в письмовій формі. Ці сповіщення мають бути завірені місцевої Торговою Палатою.

8.3. Якщо час дії форс-мажорних обставин продовжується і затримує відвантаження більше 6 місяців, кожна зі Сторін має право розірвати Контракт повністю або частково.

9. Штрафні санкції

9.1. У разі несвоєчасної доставки Товару Покупцю з вини Продавця - за винятком форс-мажорних обставин - на нього накладається пеня на користь Покупця в розмірі 0.1% за кожний день прострочення.

9.2. Розмір штрафних санкцій не повинен перевищувати 2% від загальної вартості Контракту.

10. Арбітраж

10.1. Покупець і Продавець використовують всі можливості для залагодження суперечок і розбіжностей, які можуть виникнути з Контракту і пов'язані з його виконанням, шляхом взаємоприйнятних угод. Усі спори, що виникають стосовно цього Контракту повинні вирішуватися в присутності трьох арбітрів, призначених відповідно до Арбітражними Правилами щодо примирення Міжнародної Торгової Палати, чиє рішення має бути остаточним, і слухання арбітражу повинні проводитися відповідно з вищезазначеними Правилами.

10.2. Витрати по арбітражу розподіляються самим арбітражем. Рішення арбітражу є остаточним і обов'язковим для обох сторін.

11. Інші умови

11.1.Любие зміни і доповнення до цього Контракту повинні бути узгоджені обома Сторонами, оформлені в письмовому вигляді і підписані повноважними представниками обох Сторін.

11.2.Контракт набирає чинності з дати його підписання обома Сторонами і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань один перед одним.

 

 

 

12. Юридические адреса сторон и банковские реквизиты

 

 Продавець:                          Покупець:

«Montini and Sons                ООО «Меркурий»

Engineering Co. Ltd.»           Украина,47000, м.Севастополь, вул.Пушкіна, 30

5 Beltini Avenue, Rome, Italy,     ОКПО 32874602

RN 63492042                  Р/с 87350963782904            

BN 834628399480              В/с 44538423694920 – EURO В КБ “ПриватБанк”                                                                                 

                              МФО 838405                       

 

 

 

ЛІТЕРАТУРА

 

 

  1. Дроздова Г.М. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності підприємства: Навчальний посібник. – Київ: ЦУЛ, 2002.- і72 с.
  2. Гофман Н.Ф., Маховикова Г.А. Основы внешнеэкономической деятельности. – СПб: Питер, 200і. – 208 с.:ил.- (Серия «Учебные пособия»).
  3. Покровская В.В. Организация и регулирование внешнеэкономической деятельности: Учебник. – М.: Юристъ, 2002. – 456 с.
  4. Внешнеэкономическая деятельность предприятий/ Под ред.О.П.Гребельника, - К.: КНТЕУ, 1996.
  5.  Менеджмент внешнеэкономической деятельности/ред. Кириченко А. К.,1998. С.40-50.
  6.  Управління зовнішньоекономічною діяльністю /За заг.ред. А.І.Кредісова.-К:ВІРА-Р, 2002 – 552 с.
  7.  Кузнецов Н.В. Регулирование внешнеэкономической деятельности в Украине (практическое пособие). –К.Сплайн.1998.
  8. Дегтярева О.И., Полянова Т.Н., Саркисов С.В. Внешнеэкономическая деятельность: Учеб. пособие. – 2 - е изд. – М.:Дело, 2000. – 320 с.

Додаток А.

 

 

 

 

Додаток Б.

Додаток 1 до Контракту № 340

від 2 грудня 2012 г.

 

Специфікація на поставку Товара

Найменування

Кількість

Вартість 1 од., EURO

Загальна вартість,EURO

Проїзна мийка для вантажних автомобілів Kärcher RBD 5200

1

9025

9025

Разом:

9025

 

 

Продавець:                                             Покупець:

 

ген. директор                                           ген. директор

 

г-н Дэйвид Монтини                                     г-н Самохін В.А.