Написание контрольных, курсовых, дипломных работ, выполнение задач, тестов, бизнес-планов

ПРИНЦИПИ ОБЛІКУ В СИСТЕМІ

Сервіс Облік SaaS призначений для обліку господарських операцій підприємства та формування звітності.

Принципи ведення обліку, закладені в системі, дозволяють вести як бухгалтерський облік у відповідності з національними стандартами (Україна), так і управлінський облік, відповідно до потреб бізнесу. Таким чином, до складу рішення закладені бухгалтерський план рахунків, податкові рахунки, а також рахунки для ведення внутрішнього (управлінського) обліку (в Корпоративної конфігурації).

 

Склад рахунків, настройки аналітичного, валютного та кількісного обліку дозволяють враховувати вимоги законодавства, а також їх зміни. А можливість завдання множинних аналітик для рахунків дозволяє формувати детальну і різнопланову звітність про операційну діяльність підприємства.

Облік у системі ведеться шляхом реєстрації фактів господарської діяльності за допомогою введення в систему операційних документів. Система підтримує поняття проведених і відкладених операційних документів. При проведенні документів формуються бухгалтерські проводки між рахунками плану із зазначеними для цих рахунків аналітиками. Для специфічних операцій, які є винятками передбачених системою бізнес-процесів, можливе використання документа Список балансових проводок [4].

Оборотно-сальдова відомість дозволяє побачити результати поточної операційної діяльності в розрізі бухгалтерських рахунків, а супутні звіти модуля ОСВ дозволяють проводити аналіз бухгалтерської інформації в різних розрізах.

У зв'язку з переходом на електронну форму подання звітності розробники сервісу Облік SaaS працюють над інтеграцією системи зі спеціалізованими програмними додатками подачі електронної звітності. Також всі звіти системи можна отримати у форматі Excel-файлів.

Практичне завдання: Введення початкових залишків

Ввести початкові залишки

Мета: ввести початкові залишки на дату.

 

Дані для введення

№ п/п

Форма

Поле

Значение

1.1

Введення залишку для рахунку з аналітикою [1]

Балансовий рахунок

401 Статутний капiтал

1.2

Аналітика

Інвестор

1.3

Сума

1000

2.1

 

 

Введення залишку для рахунку з кількісним обліком [2]

Балансовий рахунок

281 Товари на складi

2.2

ТМЦ

Ноутбук

2.3

Позабалансовий рахунок

01.01 Основной склад

2.4

Кількість

1

2.5

Сума

1000

 

Введення початкових залишків на позабалансові рахунки виконується документами Введення залишку для рахунку з аналітикою [1], Введення залишку для рахунку з кількісним обліком [2].

Введення залишку для рахунку з аналітикою [1] призначений для введення залишків (сальдо на дату початку обліку в Облік SaaS) на рахунках з аналітикою обліку (у довіднику 'Балансовий план рахунків' мають значення в стовпці «Корінь дерева аналітики»). Рахунок, на який вводяться залишки, вибирається в заголовку документа. Там же встановлюється ознака залишку в дебеті рахунку – у випадку, якщо на одному рахунку є залишки як у дебеті, так і в кредиті (з різними об'єктами аналітичного обліку), то для такого рахунку необхідно створювати два документи - введення залишків в дебет і введення залишків в кредит.

У таблиці документа необхідно вибрати об'єкт аналітичного обліку і ввести суму залишку по об'єкту аналітики. При проведенні документа створюються проводки з рахунком 000 (при дебетовом сальдо – Дт000 КтСчета, при кредитовом сальдо – ДтСчета Кт000) і відповідною аналітикою.

Введення залишку для рахунку з кількісним обліком [2] призначений для введення залишків (сальдо на дату початку обліку в Облік SaaS) на рахунках з аналітикою «ТМЦ» і кількісним урахуванням (у довіднику 'Балансовий план рахунків' мають значення в стовпці «Кількісний облік»). Рахунок, на який вводяться залишки, вибирається в заголовку документа. У заголовку документа є елементи, на які варто звернути увагу:

1. Не ініціювати внебалансо – ознака, при установці якого при проведенні документу не будуть створюватися позабалансові проводки (застосовується при експорті даних про залишки по складах під час міграції облікових даних компанії з використанням автоматизованих процедур).

2. Не ініціювати баланс – ознака, при установці якого при проведенні документу не будуть створюватися балансові проводки, а будуть створені тільки проводки на позабалансові рахунки (застосовується у разі, якщо введення залишку на балансовий рахунок був виконаний за допомогою документів Введення залишків для рахунків без аналітики [0] або Введення залишку для рахунку з аналітикою [1]).

3. Сформувати – формування табличній частині по даним, внесеним під час міграції облікових даних компанії з використанням автоматизованих процедур.

Дані про залишки вводяться в таблицю документа, при цьому в довідник 'Номенклатура' необхідно завести ТМЦ, інформацію про залишки яких необхідно ввести (це можна зробити як завчасно в самому довіднику, так і відкривши довідник з поля «ТМЦ» таблиці документа).

Всі рахунки з кількісним обліком є активними, тому при проведенні документа створюються проводки ДтСчета Кт000 за балансовим рахунком, і Дт0 КтВбСчет по позабалансовому, аналітикою в обох випадках є вбрання ТМЦ.