Написание контрольных, курсовых, дипломных работ, выполнение задач, тестов, бизнес-планов

Реклама

 

Написання реферату передбачає детальний огляд літературних джерел з обраної теми, узагальнення студентом думок провідних фахівців у сфері рекламного менеджменту, ілюстрування практичними прикладами, що б підтверджувало правильність авторської думки. У рефераті має бути вступ, 3-5 параграфів основного тексту, висновки та список використаних джерел

 

Орієнтовна тематика наукових робіт

 

  1. Сутність  та значимість реклами та рекламного бізнесу в умовах ринкової економіки;
  2. Рекламний бізнес та концептуальні засади його розвитку;
  3. Реклама як бізнес і соціальний інститут
  4. Місце і роль інституту реклами в сучасному світі
  5. Реклама в системі економічних відносин
  6. Аналіз  теоретичних засад виникнення і розвитку рекламного бізнесу
  7. Механізм взаємодії реклами з іншими елементами маркетингової системи та місце реклами в їх ієрархії;
  8. Конструктивний аналіз рекламних послуг, які надають підприємства-суб’єкти рекламного бізнесу;
  9. Чинники, які впливають на розвиток рекламного бізнесу та рекламного ринку;
  10. Характеристика суб’єктів рекламного бізнесу з позиції обгрунтування їх ролі та місця на ринку реклами;

11. Ефективність дії рекламного звернення на аудиторію, ступеня його впливу на поведінку людей;

  1. Проблеми та суперечності в організації рекламної діяльності на вітчизняних підприємствах;
  2. Заходи щодо удосконалення рекламної діяльності українських підприємств-суб’єктів рекламного бізнесу;
  3. Удосконалення процесу планування та реалізації рекламних кампаній.
  4.  Удосконалення процесу творчої розробки реклами.
  5.  Удосконалення процесу використання основних засобів розповсюдження реклами з врахуванням їх специфічних особливостей і можливостей.
  6.  Аналіз рекламного ринку України.
  7. Розробка методичних підходів та моделей ефективного управління рекламною діяльністю суб’єктів  рекламного бізнесу на засадах концепції маркетингу.

19. Моделі ефективного управління рекламною діяльністю із застосуванням комп’ютерних  програм.

20. Характеристика методів і моделей  маркетингових досліджень в рекламному бізнесі.

  1. Методи ефективного впливу реклами на поведінку споживача із застосуванням маркетингових технологій.
  2. Застосування маркетингового інструментарію управління рекламним бізнесом в практичну діяльність українських підприємств-суб’єктів рекламного бізнесу.
  3. Аналіз  теоретичних засад виникнення і розвитку рекламного бізнесу.
  4. Підвищення ефективності діяльності підприємств-суб’єктів рекламного бізнесу на засадах концепції маркетингу

25. Технології медіапланування з застосуванням комп»ютерних програм

  1. 26.  Розроблення інструментарію оцінювання ефективності реклами та рекламних кампаній

27. Економіко – математичні моделі для оптимізації бюджету на рекламу залежно від можливостей підприємства та ринкових умов його функціонування;

28. Директ –мейл та його види

29. Творчий підхід до вибору засобів доставки рекламного звернення

30. Медіапланування як комплекс позитивних рішень, які сприяють ефективній рекламній кампаніїї

31. Бюджет рекламної кампанії та його вплив на медіапланування

32. Медіадослідження та їх роль в медіаплануванні

33. Реклама в засобах масової інформації: проблема вибору

34. Творчий підхід при виборі традиційних і нетрадиційних засобів доставки рекламного звернення

31. Методи нейролінгвістичного програмування в рекламі.

32 .Маніпулятивні прийоми в рекламі

33. Організація виставок та ярмарок як складова частина рекламної діяльності підприємства

34. Франчайзинг, його сутність та рекламні вигоди.

35. Поняття позиціювання товару та його використання у рекламній діяльності.

36. Дослідження поведінки покупця в результаті впливу на нього рекламних звернень.

37. Класики та сучасні творці реклами.

38. Стилі виконання рекламних звернень

39. Ціноутворення рекламних послуг.

40. Новітні засоби масової інформації.

 

Критерії оцінювання наукових робіт

Оцінка «5 балів» ставиться за умови, що студент дав правильну і вичерпну відповідь на поставлене запитання, при цьому показав високі знання понятійного апарату, чинних нормативно-правових актів, спеціальної літератури, уміння аргументувати своє ставлення до відповідних категорій, понять, залежностей, явищ тощо; доповнив свою відповідь прикладами з господарської практики та статистичними даними.

Оцінка «0 балів» ставиться за умови, що студент дав неповну відповідь на поставлене запитання в загальних виразах, показав незадовільні, знання понятійного апарату, нормативно-правових актів, спеціальної літератури, господарської практики та статистичної інформації або взагалі нічого не відповів на поставлене запитання.