Написание контрольных, курсовых, дипломных работ, выполнение задач, тестов, бизнес-планов

Реклама

Індивідуальне завданняпередбачає виконання чотирьох завдань, які виконуються на підприємствах за місцем роботи студента.

Кожне наступне завдання є логічним продовженням попереднього. Деталізацію і специфіку виконання кожного завдання студент погоджує з викладачем курсу з урахуванням профілю підприємства, можливостями збору та обробки відповідної інформації. Обсяг виконаних завдань довільний, але не менше 30 сторінок комп’ютерного набору 14 кеглем шрифтом Times New Roman через півтора інтервали.

Завдання має утримувати титульний лист (назва університету, кафедри, дисципліни, прізвище автора і наукового керівника, рік виконання), зміст, перелік використаної літератури. Кожне нове завдання виконується з нової сторінки, має назву звіту (звіту-есе) із зазначенням номеру завдання.

Виконані завдання подаються на кафедру згідно з графіком навчального процесу.

 

Завдання 1

 

Проведіть маркетингову характеристику підприємства за кількісними та якісними показниками .

Завдання 2

 

Проаналізуйте систему управління рекламною діяльністю на підприємстві. Для цього потрібно дати ґрунтовні відповіді з необхідним поясненням на такі запитання:

  • Які принципи покладено в основу організації рекламної діяльності на підприємстві?
  • За якою концепцією та моделлю побудовано організаційну структуру рекламного відділу на підприємстві?
  • Які види діяльності охоплює відділ реклами на підприємстві?
  • Які права та обов’язки покладено на працівників служби реклами  підприємства?
  • Яка кваліфікація працівників служби реклами підприємства та як саме керівництво підприємства стимулює їхню роботу?
  • Які заходи вживає підприємство для підвищення кваліфікації працівників, зайнятих у роботі служби реклами?
  • Як організована робота служби реклами підприємства з рекламними агенціями, засобами масової інформації, які заходи вживаються підприємством для підтримування стосунків з ними?
  • Наскільки ефективною є організація рекламної діяльності на підприємстві?
  • Як служба реклами здійснює взаємодію з іншими підрозділами підприємства?

Якщо служби реклами на підприємстві не існує, відповіді на ці питання мають бути покладені в основу Вашого проекту її створення.

 

Форма виконання – звіт.

Завдання 3

Проаналізувати  рекламні кампанії (заходи), які відбувалися на підприємстві, оцінити їх ефективність щодо досягнення економічних та комунікативних цілей.

Форма виконання – звіт-ессе у довільній формі з ілюстративними матеріалами у додатках.

Завдання 4

На підставі проведеного аналізу розробити пропозиції щодо поліпшення рекламної діяльності підприємства.

 

Форма виконання – звіт.

 

Оцінювання індивідуальних завдань

Індивідуальне завдання передбачає виконання чотирьох завдань, які виконуються на підприємстві за місцем роботи студента. Загальні результати поточного контролю знань за виконання індивідуального завдання за підсумком його складових форм оцінюються в діапазоні від 0 до 20 балів. За правильно виконані перші два завдання студент максимально може отримати по 5 балів, за 3-4 завдання – по 10 балів. Таким чином максимальна кількість балів – 20, мінімальна – 0.