Написание контрольных, курсовых, дипломных работ, выполнение задач, тестов, бизнес-планов

РОБОЧЕ МІСЦЕ КОРИСТУВАЧА

Робоче місце – це окрема web-сторінка, яка відкривається Користувачу після авторизації в системі і вибору Компанії та Посади для виконання необхідних дій щодо ведення обліку та отримання звітних даних

 

Сторінка Робочого місця Користувача містить набір елементів, які дозволяють повноцінно працювати в системі (в рамках обмежень, встановлених Адміністратором Компанії).

 

Група посилань на сторінки сайту Облік SaaS

Випадаючий список посилань дозволяє відкрити (у новій вкладці браузера) сторінки сайту сервісу Облік SaaS без необхідності виходу з системи для перегляду різної інформації про сервіс, тарифах і контактних даних компанії сервіс-провайдера.

Дата початку звітного періоду

Дата початку звітного (поточного) періоду та її зміна впливає на можливість користувача виконувати дії зі створення, перегляду, редагуванню документів різних періодів – зазвичай, документи, створені до встановленої дати, не доступні для редагування (на встановлену дату була сформована внутрішня або офіційна звітність). Право зміни дати початку звітного періоду за замовчуванням надається тільки Головному бухгалтеру, але може бути змінено Адміністратором компанії в Налаштуваннях посади.

 

Офіційний курс НБУ

Офіційний курс долара США Національного Банку України оновлюється автоматично після офіційної публікації курсу на сайті НБУ.

 

Компанія і посада Користувача

 

Відображення назви Компанії, з урахуванням якої працює Користувач, і Посади, під якою Користувач працює. Наведення курсору миші на рядок «Компанія | Посада »викликає список, що відображає Посади в компаніях, в які заведено Користувач. При натисканні лівою кнопкою миші на рядок списку виконується вхід Користувача під обраної Посадою в середу обліку обраної Компанії, при цьому Користувачу пропонується виконати вхід в новій вкладці web-браузера, або в поточній вкладці із завершенням роботи в Посади і Компанії, обраних зараз.

 

 

Кнопка «Акаунт»

 

При натисканні кнопки «Акаунт» Користувачеві відкривається нова вкладка web-браузера з інтерфейсами налаштування параметрів відображення Робочого місця і зміни особистих даних і параметрів входу в систему (докладніше в розділі Акаунт Користувача довідки системи).

Кнопка «Бізнес-чат»

 

При натисканні кнопки «Бізнес-чат» Користувачеві відкривається форма для обміну текстовими повідомленнями в режимі реального часу з Користувачами, також що працюють з сервісом Облік SaaS (докладніше в розділі Форма Бізнес-чату і звернення до Служби Підтримки довідки системи).

Кнопка «Служба Підтримки»

 

 

При натисканні кнопки «Служба Підтримки» Користувачеві відкривається форма в окремому вікні для створення звернення фахівцям Службі підтримки системи Облік SaaS, що є окремим випадком бізнес-чату (докладніше в розділі Форма Бізнес-чату і звернення до Служби Підтримки довідки системи).

 

Кнопка «Довідка»

При натисканні кнопки «Довідка» у новій вкладці браузера Користувачеві відкривається «Довідка по Обліку», в якій Користувач може прочитати про функціонал і інструментах системи.

 

 

 

Кнопка виходу з системи

 

Натискання на кнопку «Вихід» завершує поточну сесію роботи користувача і здійснює перехід на сторінку авторизації.

 

Меню Посади (Головне меню)

Меню робочого місця – набір посилань для відкриття форм для ведення оперативного обліку і звітних форм сервісу, згрупованих за сферою застосування в операційній діяльності компанії (по розділах).

Набір елементів, доступних Користувачеві в Меню, залежить від параметрів доступу до форм, які налаштовуються Адміністратором компанії для Посади (Ролі) з якою працює Користувач.

 

Блок допоміжних панелей

 

Панелі «Допомога», «Останні документи», «Календар бухгалтера» є інформаційно-допоміжними і розташовані в окремому блоці. За замовчуванням блок допоміжних панелей присутній на робочому місці Користувача, але його відображення може бути відключене, якщо відключити відображення всього вмісту блоку в налаштуваннях робочого місця акаунта Користувача – панелей «Допомога», «Останні документи», «Календар бухгалтера».

Панель «Допомога» містить коротку інформацію про документи, звіти, довідники або журнал, який зараз відкритий на робочому місці Користувача.

Панель «Останні документи» містить переліки за п'ять останніх Проведених, Відкладених і створені користувачами в поточній компанії під обраної в даний момент посадою. Документ зі списків панелі може бути відкритий дворазовим натисканням по його назві у списку, без необхідності пошуку цього документа в журналах.

Панель «Календар бухгалтера» – календар поточного місяця з можливістю перегляду подій (здача звітності, виплата податків і зборів), на які бухгалтеру необхідно звернути увагу, а також подій, доданих Користувачем для своїх власних потреб (докладніше в розділі Календар бухгалтера довідки системи). Інформація про подію або заходах відображається при наведенні курсору на дату в календарі, що відображається синім кольором.

 

Вкладки відкритих журналів, звітів, документів, довідників

У верхній частині Робочого столу Користувачеві відображаються вкладки відкритих в даний час журналів, звітів, документів і довідників. Таким чином, Користувач може одночасно працювати з декількома формами ведення операційного обліку та отримання звітності. Вкладка відкритої форми може бути закрита натисканням на значок «хрестик» на ній – при закритті редагованого документа система запитує у Користувача підтвердження даної дії.

 

 

 

 

 

 

Кнопки відкриття вкладок «Робочий стіл», «Фінансові показники»

Кнопки призначені для відкриття додаткових вкладок «Робочий стіл», «Фінансові показники», «Мої завдання».

 

 

Робочий стіл Користувача – область для збереження і угруповання посилань для швидкого відкриття форм ведення обліку. Набір посилань на Робочому столі Користувач налаштовує сам шляхом «захоплення» елемента в Меню посади і переміщення посилання в область Робочого столу (за допомогою методу drag-and-drop) або натисканням кнопки «Додати ярлик» і вибором пункту меню в відкрилася формі.

 

Вкладка «Фінансові показники» містить інформацію про зміни фінансового стану компанії протягом семи днів до встановленої дати. На вкладці відображаються зміни Залишків коштів на розрахункових рахунках і в касі, Кредиторська і дебіторська заборгованості та заборгованість перед бюджетом, а також розшифровки показників.

 

Поряд з кнопками відкриття додаткових вкладок розташована кнопка закриття всіх вкладок робочого місця Користувача.