Написание контрольных, курсовых, дипломных работ, выполнение задач, тестов, бизнес-планов

Укрмова

1 варіант

  1. Обґрунтуйте / спростуйте твердження унормованість – основна ознака сучасної української літературної мови.
    1. Відредагуйте подані речення відповідно до норм літературної мови.
    2. Прочитайте текст. Визначте його жанрово-стильову належність. Дайте заголовок тексту. За вибором: а) напишіть анотацію; б) складіть план або тези.
  1. Область впливу цієї організації обмежена.
  2. Таке рішення являється помилкою.
  3. Об’єм виробництва виріс на два відсотка.
  4. Позбавившись спеціалістів, фірма понесла великі збитки.
  5. Що представляє собою сучасна економіка?

Прес-реліз – це така штука, з якої потім виходять новини. А для того, щоб журналісти нічого не наплутали, потрібно грамотно подати їм вихідну інформацію. Спробуємо розібратися, як правильно викласти інформацію про новину, тобто написати прес-реліз.

У першу чергу, Ви повинні визначитися з тим, на що саме хочете звернути увагу. У прес-релізі повинна бути одна новина. Якщо Ви спробуєте втиснути туди відразу кілька новин, це відверне увагу від найголовнішого, і потрібного ефекту досягнуто не буде.

У прес-релізі обов'язково повинні бути відповіді на питання:  Хто? Де? Коли? Про що? Для чого?

Прес-реліз пишуть на офіційному бланку компанії. Це підвищує рівень довіри до викладеної в ньому інформації. Треба чітко написати назву компанії (установи), зазначити відомості про керівника (правильна і повна назва посади, повне ім'я та прізвище), вказати правильну та повну назву послуги чи продукту і под. Якщо цей документ пишуть від імені прес-служби, то мінімізують використання оцінних суджень. Якщо ЗМІ прокоментують не сам факт, а Ваш коментар чи оцінку, може вийти ефект «поламаного телефону». Буде краще, якщо новина (новий продукт, інформаційний привід) прокоментує хтось із топ-менеджерів Вашої компанії.

Обсяг прес-релізу не повинен перевищувати одну сторінку друкованого тексту, і в ньому викладають основні факти без зайвої деталізації. Якщо є необхідність пояснити або розширити інформацію про послугу, товар (таблиці, графіки, інформаційна довідка, фотографії), можна додати окремим файлом аналітичну записку.

У прес-релізі обов'язково потрібно вказати дату та контактну особу, у якої можна дізнатися подробиці, уточнити деталі або отримати додатковий коментар. Як правило, прес-реліз, що «буяє барвами» або надрукований екзотичними шрифтами, відразу відбиває бажання його читати. Рекомендують, оформлюючи прес-реліз, використовувати Arial або Times New Roman 12-14 кегля. Ці шрифти добре читаються в електронному вигляді.

Не надсилайте прес-реліз безкоштовною електронною поштою – його можуть сприйняти як спам і знищити не читаючи.

 

2 варіант

1. Обґрунтуйте / спростуйте твердження текст, який відповідає вимогам культури мови, є якісною одиницею спілкування.

  1. Відредагуйте подані речення відповідно до норм літературної мови.

1. Невірні рішення приносять велику шкоду.

2. Поступило багато пропозицій.

3. Певну долю витрат приймає на себе власник.

4. По всім питанням дано вірну відповідь.

5. Потрібно більш серйозніше відноситися до свого здоров’я.

  1. Прочитайте текст. Визначте його жанрово-стильову належність. Дайте заголовок тексту. За вибором: а) напишіть анотацію; б) складіть план або тези.

Прес-реліз – це така штука, з якої потім виходять новини. А для того, щоб журналісти нічого не наплутали, потрібно грамотно подати їм вихідну інформацію. Спробуємо розібратися, як правильно викласти інформацію про новину, тобто написати прес-реліз.

У першу чергу, Ви повинні визначитися з тим, на що саме хочете звернути увагу. У прес-релізі повинна бути одна новина. Якщо Ви спробуєте втиснути туди відразу кілька новин, це відверне увагу від найголовнішого, і потрібного ефекту досягнуто не буде.

У прес-релізі обов'язково повинні бути відповіді на питання:  Хто? Де? Коли? Про що? Для чого?

Прес-реліз пишуть на офіційному бланку компанії. Це підвищує рівень довіри до викладеної в ньому інформації. Треба чітко написати назву компанії (установи), зазначити відомості про керівника (правильна і повна назва посади, повне ім'я та прізвище), вказати правильну та повну назву послуги чи продукту і под. Якщо цей документ пишуть від імені прес-служби, то мінімізують використання оцінних суджень. Якщо ЗМІ прокоментують не сам факт, а Ваш коментар чи оцінку, може вийти ефект «поламаного телефону». Буде краще, якщо новина (новий продукт, інформаційний привід) прокоментує хтось із топ-менеджерів Вашої компанії.

Обсяг прес-релізу не повинен перевищувати одну сторінку друкованого тексту, і в ньому викладають основні факти без зайвої деталізації. Якщо є необхідність пояснити або розширити інформацію про послугу, товар (таблиці, графіки, інформаційна довідка, фотографії), можна додати окремим файлом аналітичну записку.

У прес-релізі обов'язково потрібно вказати дату та контактну особу, у якої можна дізнатися подробиці, уточнити деталі або отримати додатковий коментар. Як правило, прес-реліз, що «буяє барвами» або надрукований екзотичними шрифтами, відразу відбиває бажання його читати. Рекомендують, оформлюючи прес-реліз, використовувати Arial або Times New Roman 12-14 кегля. Ці шрифти добре читаються в електронному вигляді.

Не надсилайте прес-реліз безкоштовною електронною поштою – його можуть сприйняти як спам і знищити не читаючи.

 

 

3 варіант

1. Обґрунтуйте / спростуйте твердження публічний виступ – це дібраний матеріал на певну тему, виголошений перед аудиторією.

  1. Відредагуйте подані речення відповідно до норм літературної мови.
  2. Прочитайте текст. Визначте його жанрово-стильову належність. Дайте заголовок тексту. За вибором: а) напишіть анотацію; б) складіть план або тези.
  1. Придбайте товари в розстрочку.
  2. Подав заяву директору Івану Петровичу Коваленко.
  3. Мова йдеться про саме важливе.
  4. Приведені показники співпадають.
  5. Можемо привести слідуючі приклади.

Прес-реліз – це така штука, з якої потім виходять новини. А для того, щоб журналісти нічого не наплутали, потрібно грамотно подати їм вихідну інформацію. Спробуємо розібратися, як правильно викласти інформацію про новину, тобто написати прес-реліз.

У першу чергу, Ви повинні визначитися з тим, на що саме хочете звернути увагу. У прес-релізі повинна бути одна новина. Якщо Ви спробуєте втиснути туди відразу кілька новин, це відверне увагу від найголовнішого, і потрібного ефекту досягнуто не буде.

У прес-релізі обов'язково повинні бути відповіді на питання:  Хто? Де? Коли? Про що? Для чого?

Прес-реліз пишуть на офіційному бланку компанії. Це підвищує рівень довіри до викладеної в ньому інформації. Треба чітко написати назву компанії (установи), зазначити відомості про керівника (правильна і повна назва посади, повне ім'я та прізвище), вказати правильну та повну назву послуги чи продукту і под. Якщо цей документ пишуть від імені прес-служби, то мінімізують використання оцінних суджень. Якщо ЗМІ прокоментують не сам факт, а Ваш коментар чи оцінку, може вийти ефект «поламаного телефону». Буде краще, якщо новина (новий продукт, інформаційний привід) прокоментує хтось із топ-менеджерів Вашої компанії.

Обсяг прес-релізу не повинен перевищувати одну сторінку друкованого тексту, і в ньому викладають основні факти без зайвої деталізації. Якщо є необхідність пояснити або розширити інформацію про послугу, товар (таблиці, графіки, інформаційна довідка, фотографії), можна додати окремим файлом аналітичну записку.

У прес-релізі обов'язково потрібно вказати дату та контактну особу, у якої можна дізнатися подробиці, уточнити деталі або отримати додатковий коментар. Як правило, прес-реліз, що «буяє барвами» або надрукований екзотичними шрифтами, відразу відбиває бажання його читати. Рекомендують, оформлюючи прес-реліз, використовувати Arial або Times New Roman 12-14 кегля. Ці шрифти добре читаються в електронному вигляді.

Не надсилайте прес-реліз безкоштовною електронною поштою – його можуть сприйняти як спам і знищити не читаючи.

4 варіант

1. Обґрунтуйте / спростуйте твердження у науковому та офіційно-діловому стилях не використовують образних засобів мови.

2. Відредагуйте подані речення відповідно до норм літературної мови.

  1. Є сенс більш докладніше поговорити про діючий закон.
  2. Ми співставили факти.
  3. Насамперед хочу подякувати учасників круглого столу.
  4. Положення діючого законодавства не враховано.
  5. Він запрошений в якості консультанта.

3. Прочитайте текст. Визначте його жанрово-стильову належність.  Дайте заголовок тексту. За вибором: а) напишіть анотацію; б) складіть план або тези.

Прес-реліз – це така штука, з якої потім виходять новини. А для того, щоб журналісти нічого не наплутали, потрібно грамотно подати їм вихідну інформацію. Спробуємо розібратися, як правильно викласти інформацію про новину, тобто написати прес-реліз.

У першу чергу, Ви повинні визначитися з тим, на що саме хочете звернути увагу. У прес-релізі повинна бути одна новина. Якщо Ви спробуєте втиснути туди відразу кілька новин, це відверне увагу від найголовнішого, і потрібного ефекту досягнуто не буде.

У прес-релізі обов'язково повинні бути відповіді на питання:  Хто? Де? Коли? Про що? Для чого?

Прес-реліз пишуть на офіційному бланку компанії. Це підвищує рівень довіри до викладеної в ньому інформації. Треба чітко написати назву компанії (установи), зазначити відомості про керівника (правильна і повна назва посади, повне ім'я та прізвище), вказати правильну та повну назву послуги чи продукту і под. Якщо цей документ пишуть від імені прес-служби, то мінімізують використання оцінних суджень. Якщо ЗМІ прокоментують не сам факт, а Ваш коментар чи оцінку, може вийти ефект «поламаного телефону». Буде краще, якщо новина (новий продукт, інформаційний привід) прокоментує хтось із топ-менеджерів Вашої компанії.

Обсяг прес-релізу не повинен перевищувати одну сторінку друкованого тексту, і в ньому викладають основні факти без зайвої деталізації. Якщо є необхідність пояснити або розширити інформацію про послугу, товар (таблиці, графіки, інформаційна довідка, фотографії), можна додати окремим файлом аналітичну записку.

У прес-релізі обов'язково потрібно вказати дату та контактну особу, у якої можна дізнатися подробиці, уточнити деталі або отримати додатковий коментар. Як правило, прес-реліз, що «буяє барвами» або надрукований екзотичними шрифтами, відразу відбиває бажання його читати. Рекомендують, оформлюючи прес-реліз, використовувати Arial або Times New Roman 12-14 кегля. Ці шрифти добре читаються в електронному вигляді.

Не надсилайте прес-реліз безкоштовною електронною поштою – його можуть сприйняти як спам і знищити не читаючи.

 

5 варіант

1. Обґрунтуйте / спростуйте твердження вивчення сучасної лексикографічної бази літературної мови є одним із шляхів формування мовної компетенції.

  1. Відредагуйте подані речення відповідно до норм літературної мови.
  1. Мале підприємство підписує договори з різними установами.
  2. Прийом відвідувачів починається в дев’ять годин.
  3. Він може виступити в якості посередника.
  4. Це було сказано  в мій адрес.
  5. Тільки ведуча організація може вирішити це питання.

3. Прочитайте текст. Визначте його жанрово-стильову належність. Дайте заголовок тексту. За вибором: а) напишіть анотацію; б) складіть план або тези.

Прес-реліз – це така штука, з якої потім виходять новини. А для того, щоб журналісти нічого не наплутали, потрібно грамотно подати їм вихідну інформацію. Спробуємо розібратися, як правильно викласти інформацію про новину, тобто написати прес-реліз.

У першу чергу, Ви повинні визначитися з тим, на що саме хочете звернути увагу. У прес-релізі повинна бути одна новина. Якщо Ви спробуєте втиснути туди відразу кілька новин, це відверне увагу від найголовнішого, і потрібного ефекту досягнуто не буде.

У прес-релізі обов'язково повинні бути відповіді на питання:  Хто? Де? Коли? Про що? Для чого?

Прес-реліз пишуть на офіційному бланку компанії. Це підвищує рівень довіри до викладеної в ньому інформації. Треба чітко написати назву компанії (установи), зазначити відомості про керівника (правильна і повна назва посади, повне ім'я та прізвище), вказати правильну та повну назву послуги чи продукту і под. Якщо цей документ пишуть від імені прес-служби, то мінімізують використання оцінних суджень. Якщо ЗМІ прокоментують не сам факт, а Ваш коментар чи оцінку, може вийти ефект «поламаного телефону». Буде краще, якщо новина (новий продукт, інформаційний привід) прокоментує хтось із топ-менеджерів Вашої компанії.

Обсяг прес-релізу не повинен перевищувати одну сторінку друкованого тексту, і в ньому викладають основні факти без зайвої деталізації. Якщо є необхідність пояснити або розширити інформацію про послугу, товар (таблиці, графіки, інформаційна довідка, фотографії), можна додати окремим файлом аналітичну записку.

У прес-релізі обов'язково потрібно вказати дату та контактну особу, у якої можна дізнатися подробиці, уточнити деталі або отримати додатковий коментар. Як правило, прес-реліз, що «буяє барвами» або надрукований екзотичними шрифтами, відразу відбиває бажання його читати. Рекомендують, оформлюючи прес-реліз, використовувати Arial або Times New Roman 12-14 кегля. Ці шрифти добре читаються в електронному вигляді.

Не надсилайте прес-реліз безкоштовною електронною поштою – його можуть сприйняти як спам і знищити не читаючи.

6 варіант

1. Обґрунтуйте / спростуйте твердження високий ступінь стандартизації вислову - єдина необхідна вимога до текстів офіційно-ділового стилю.

  1. Відредагуйте подані речення відповідно до норм літературної мови.

1. Він наголосив, що вивчати, знати і керувати кадрами справа нелегка.

2. До цих пір уряд не прийняв ніяких мір.

3. Його доповідь вартує самої вищої оцінки..

4. Не дивлячись на труднощі, ми добились високих результатів.

5. Він запрошений в якості консультанта.

3. Прочитайте текст. Визначте його жанрово-стильову належність. Дайте заголовок тексту. За вибором: а) напишіть анотацію; б) складіть план або тези.

Прес-реліз – це така штука, з якої потім виходять новини. А для того, щоб журналісти нічого не наплутали, потрібно грамотно подати їм вихідну інформацію. Спробуємо розібратися, як правильно викласти інформацію про новину, тобто написати прес-реліз.

У першу чергу, Ви повинні визначитися з тим, на що саме хочете звернути увагу. У прес-релізі повинна бути одна новина. Якщо Ви спробуєте втиснути туди відразу кілька новин, це відверне увагу від найголовнішого, і потрібного ефекту досягнуто не буде.

У прес-релізі обов'язково повинні бути відповіді на питання:  Хто? Де? Коли? Про що? Для чого?

Прес-реліз пишуть на офіційному бланку компанії. Це підвищує рівень довіри до викладеної в ньому інформації. Треба чітко написати назву компанії (установи), зазначити відомості про керівника (правильна і повна назва посади, повне ім'я та прізвище), вказати правильну та повну назву послуги чи продукту і под. Якщо цей документ пишуть від імені прес-служби, то мінімізують використання оцінних суджень. Якщо ЗМІ прокоментують не сам факт, а Ваш коментар чи оцінку, може вийти ефект «поламаного телефону». Буде краще, якщо новина (новий продукт, інформаційний привід) прокоментує хтось із топ-менеджерів Вашої компанії.

Обсяг прес-релізу не повинен перевищувати одну сторінку друкованого тексту, і в ньому викладають основні факти без зайвої деталізації. Якщо є необхідність пояснити або розширити інформацію про послугу, товар (таблиці, графіки, інформаційна довідка, фотографії), можна додати окремим файлом аналітичну записку.

У прес-релізі обов'язково потрібно вказати дату та контактну особу, у якої можна дізнатися подробиці, уточнити деталі або отримати додатковий коментар. Як правило, прес-реліз, що «буяє барвами» або надрукований екзотичними шрифтами, відразу відбиває бажання його читати. Рекомендують, оформлюючи прес-реліз, використовувати Arial або Times New Roman 12-14 кегля. Ці шрифти добре читаються в електронному вигляді.

Не надсилайте прес-реліз безкоштовною електронною поштою – його можуть сприйняти як спам і знищити не читаючи.

 

7 варіант

1. Обґрунтуйте / спростуйте твердження літературна мова є вищою формою національної мови.

  1. Відредагуйте подані речення відповідно до норм літературної мови.

1. Виховна робота носить формальний характер.

2. А ось результати бажають бути кращими.

3. Невірні рішення приносять велику шкоду справі.

4. Придбайте товар в розстрочку.

5. Цей працівник був на хорошому рахунку.

3. Прочитайте текст. Визначте його жанрово-стильову належність. Дайте заголовок тексту. За вибором: а) напишіть анотацію; б) складіть план або тези.

Прес-реліз – це така штука, з якої потім виходять новини. А для того, щоб журналісти нічого не наплутали, потрібно грамотно подати їм вихідну інформацію. Спробуємо розібратися, як правильно викласти інформацію про новину, тобто написати прес-реліз.

У першу чергу, Ви повинні визначитися з тим, на що саме хочете звернути увагу. У прес-релізі повинна бути одна новина. Якщо Ви спробуєте втиснути туди відразу кілька новин, це відверне увагу від найголовнішого, і потрібного ефекту досягнуто не буде.

У прес-релізі обов'язково повинні бути відповіді на питання:  Хто? Де? Коли? Про що? Для чого?

Прес-реліз пишуть на офіційному бланку компанії. Це підвищує рівень довіри до викладеної в ньому інформації. Треба чітко написати назву компанії (установи), зазначити відомості про керівника (правильна і повна назва посади, повне ім'я та прізвище), вказати правильну та повну назву послуги чи продукту і под. Якщо цей документ пишуть від імені прес-служби, то мінімізують використання оцінних суджень. Якщо ЗМІ прокоментують не сам факт, а Ваш коментар чи оцінку, може вийти ефект «поламаного телефону». Буде краще, якщо новина (новий продукт, інформаційний привід) прокоментує хтось із топ-менеджерів Вашої компанії.

Обсяг прес-релізу не повинен перевищувати одну сторінку друкованого тексту, і в ньому викладають основні факти без зайвої деталізації. Якщо є необхідність пояснити або розширити інформацію про послугу, товар (таблиці, графіки, інформаційна довідка, фотографії), можна додати окремим файлом аналітичну записку.

У прес-релізі обов'язково потрібно вказати дату та контактну особу, у якої можна дізнатися подробиці, уточнити деталі або отримати додатковий коментар. Як правило, прес-реліз, що «буяє барвами» або надрукований екзотичними шрифтами, відразу відбиває бажання його читати. Рекомендують, оформлюючи прес-реліз, використовувати Arial або Times New Roman 12-14 кегля. Ці шрифти добре читаються в електронному вигляді.

Не надсилайте прес-реліз безкоштовною електронною поштою – його можуть сприйняти як спам і знищити не читаючи.