Написание контрольных, курсовых, дипломных работ, выполнение задач, тестов, бизнес-планов

Управлінське консультування

 

Індивідуальне завдання № 1 з дисципліни

«Управлінське консультування»

(максимальна оцінка 10 балів)

 

 

Мета виконання індивідуального завдання: сформувати у студентів навички ідентифікації консалтингового продукту та формування його методології відповідно до виявленої проблематики підприємства і теми дипломної роботи. Виконання цієї роботи дозволить студентам обґрунтувати тему дипломної роботи, детально аргументувати на які саме результати буде спрямоване дослідження та яким шляхом цей результат буде отримано.

Опис консалтингового продукту подавати за такою структурою:

  1. Назва консалтингового продукту (напрям дослідження дипломної роботи, який має буде сфокусованим[1])
  2. Стисла ідентифікація консалтингового продукту та сфера функціональна сфера управління до якої він належить
  3. Перелік проблем клієнтської організації, на подолання яких спрямований продукт
  4. Обґрунтування доцільності та можливості реалізації консалтингового продукту на підприємстві (готовність менеджменту підприємства, її керівництва до змін в цьому напряму,  наявність управлінської звітності для аналізу та обґрунтування рекомендацій,  доступність до інформаційної бази для проведення аналітичної складової дослідження, обґрунтування рекомендації та обчислення економічної ефективності Проекту змін)
  5. Методологія консалтингового продукту (концепції, методи і технології, які покладені в основу, або утворені вперше)
  6. Результати, що очікуються внаслідок реалізації рекомендацій (що буде предметом захисту та оцінювання).
  7. Короткий опис змін, які будуть наслідком впровадження запропонованих рекомендацій
  8. Межі продукту (часові, організаційні, проектні), які дають можливість зрозуміти масштаб перетворень, департаменти та відділи, які будуть задіяні у проекті розробки рекомендацій та їх впровадженні

 

Індивідуальна робота має бути підготовлена до 10 травня.

Обсяг роботи до 5000 знаків ( до 5 сторінок)

Максимальна оцінка -10 балів



[1] В назвах консалтингового продукту не допускаються назви -удосконалення конкурентоспроможністю, підвищення ефективності, результативності, прибутковості та ін