Написание контрольных, курсовых, дипломных работ, выполнение задач, тестов, бизнес-планов

Управлінське консультування

МЕТОДИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ПІДГОТОВКИ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ «Управлінське консультування»,

 що виконуються на матеріалах бази практики і в контексті проблематики теми дипломної роботи

 

Термін здачі у роздрукованому вигляді 24 травня до 16.00

на кафедру з фіксацією у журналі здачі індивідуальних робіт

 

БЛОК 1. ЗВІТ ПРО  ДІАГНОСТИКУ ПРОБЛЕМИ КЛІЄНТСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (15 БАЛІВ)

Мета завдання: набуття практичних навичок проведення економічної  та управлінської  діагностики  клієнтської  організації,  визначення причинно -  наслідкових  зв’язків проблем.

Діагностика проблеми підприємства виконується як заключний етап економічної діагностики діяльності підприємства, коли сформована аналітична база для висновків щодо проблемних зон функціонування і розвитку підприємства, практики управління, роботи окремих функціональних підрозділів, причин незадоволення керівництва підприємства результатами його діяльності.

В ході  виконання завдання на основі проведеної економічної діагностики підприємства потрібно:

  • дослідити проблемну симптоматику клієнтської  організації;
  • визначити ієрархію  проблем та ідентифікувати  їх причинно -  наслідкові зв’язки, за допомогою метода графу або матриці проблем виявити генеральну проблеми клієнтської організації;
  • провести декомпозицію чинників впливу на генеральну проблему методом Ішикави, виявити найвпливовіші сили і чинники впливу на утворення проблеми методом силового поля, визначити еластичність їх впливу та можливість й складність їх усунення;
  • визначити на якому рівні впливу знаходиться причина утворення проблемної ситуації ─ рівень системного менеджменту (відсутні формалізованих «правил гри» функціонування підприємства; розроблені регламентні документи не відповідають потребам менеджменту, їх якість не сприяє ефективному управлінському процесу; наявні регламенти та процедури не виконуються);
  • відповідно до виявленої проблематики провести позиційний аналіз організації  для визначення інтересів (як особисті,  так і професійні) різних  позиційних  груп по  відношенню  до визначеної  проблеми організації і можливих  варіантів  її  розв’язання;
  • оцінити  інноваційний потенціал персоналу організації в контексті можливості усунення причин виявлених проблем, заходів, які мають супроводжувати організаційні зміни, а також застосування мотиваційних механізмів, які мають бути враховані при впровадженні консалтингових рекомендацій.

 

Інформаційна база: статистична звітність підприємства, Регламенти, Положення, Процедури, опис бізнес-процесів, внутрішня управлінська звітність підприємства, результати інтерв’ю і співбесід з  персоналом клієнтської  організації

Методична база: методичний аналітичний інструментарії дослідження причинно-наслідкових зв’язків (методи силового поля, метод графів, методи Ішикави, дерева цілей), метод позиційного аналізу, спостереження, опитування, порівняння, експертної  оцінки.

Рекомендації щодо виконання індивідуального завдання: виконання індивідуального завдання виконується як заключний етап економічної діагностики діяльності підприємства, засновується на ґрунтовному аналізі проблематики організації, визначенні причинно – наслідкових  зв’язків проблем. Увагу слід приділити визначенню ознак позиційності та виявленню на їх основі позиційних груп у формальній структурі підприємства.

 

БЛОК 2. ОБҐРУНТУВАННЯ І РОЗРОБКА КОНСУЛЬТАЦІЙНИХ РЕКОМЕНДАЦІЇ (15 БАЛІВ)

Мета завдання: набуття практичних навиків генерування альтернатив вирішення управлінських проблем клієнтської  організації, визначення обмежень клієнтської організації щодо їх реалізації, обґрунтування вибору варіанту подолання управлінських проблем. 

В ході  виконання завдання  потрібно:

  • розробити портфель альтернатив розв’язання  генеральної проблеми  клієнта з урахуванням рівня інноваційності клієнта, фінансових і часових обмежень;
  • описати зміст з чітким визначенням механізму подолання проблемної ситуації, що підлягає розв’язанню;
  • обґрунтувати вибір критеріїв відбору альтернативних варіантів розв’язання проблеми клієнтської організації;
  • оцінити розроблені  альтернативи за визначеними критеріями;
  • обґрунтувати  вибір оптимального (за обраним критерієм)  варіанту розв’язання проблеми;
  • описати логіку, зміст і порядок реалізації запропонованого варіанту вирішення проблеми, визначити зміни, які мають супроводжувати впровадження запропонованих заходів за рекомендованим варіантом подолання проблеми.

 

Інформаційна база: внутрішня документація підприємства, результати проведеної діагностики проблематики клієнтської організації та інших  досліджень, внутрішня управлінська звітність, результати опитування, інтерв’ювання.

Методична база: методичний інструментарії проведення кількісної оцінки експертних оцінок, методи аналізу, спостереження, опитування, порівняння.

Рекомендації щодо виконання індивідуального завдання: виконання індивідуального завдання засновується на виборі альтернатив розв’язання проблеми на основі критеріїв, які мають  всебічно оцінювати заходи, що пропонуються. Опис змісту альтернатив має показувати механізм подолання проблем, що вирішують під час консультування. Порівняльну оцінку слід  проводити як за кількісними, так і якісними критеріям відбору. Обрана альтернатива має бути детально описана для розробки проекту її впровадження.

 

Сторінки індивідуальної роботи мають бути пронумеровані, роботи скріплені степлером або скорошивателем, без файлів!!!