|
Главная \ Методичні вказівки \ Методические указания и информация \ УПРАВЛІНСЬКІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ В АНАЛІЗІ ТА АУДИТІ
УПРАВЛІНСЬКІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ В АНАЛІЗІ ТА АУДИТІДата публикации: 15.07.2019 13:38
ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД „КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Вадима Гетьмана”
ФАКУЛЬТЕТ ОБЛІКУ ТА ПОДАТКОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
Кафедра АУДИТУ
ЗАТВЕРДЖУЮ: Проректор з науково- педагогічної роботи ____________ А.М. Колот «___» ___________2018 р.
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ З ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «УПРАВЛІНСЬКІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ В АНАЛІЗІ ТА АУДИТІ»
Київ - 2018
Розробник: Матієнко-Зубенко Ірина Ігорівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри аудиту, доцент e-mail: matienko_zubenko@ukr.net
© І.І. Матієнко-Зубенко, 2018 © КНЕУ, 2018
ЗМІСТ
ВСТУП Навчальна дисципліна «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті» призначена для другого (магістерського) рівня вищої освіти, спеціальність 071 «Облік і оподаткування», освітньої програми (спеціалізації) «Облік і аудит», вибіркової компоненти «Аудит і державний фінансовий контроль». Анотація навчальної дисципліни: Існування об’єктивної потреби створення дієвої, ефективної та життєздатної фінансової системи, і, як наслідок, покращення рівня фінансової дисципліни, що забезпечить зменшення кількості бюджетно-фінансових порушень, породжує необхідність звернути увагу на вирішення проблемних питань у сфері функціонування системи державного фінансового контролю в Україні. Ефективність заходів з посилення і реформування державного фінансового контролю, його управління значною мірою залежить від використання сучасних інформаційних систем і технологій. Наразі потрібно створити умови для розвитку і санкціонованого доступу до інформації багаторівневої автоматизованої системи управління фінансовими і матеріальними потоками держави (облік, аналіз, прогнозування, прийняття рішень) і на цій основі забезпечити раціональне використання матеріальних і фінансових ресурсів, а також стабільне і в повному обсязі надходження коштів до державного бюджету з усіх галузей народного господарства. Поліпшенню інформаційного забезпечення контролюючих органів сприятиме створення при Національному комітеті з фінансового контролю та нагляду спеціальну інформаційно-комунікаційну інфраструктуру ДФК. Основні функції такої інфраструктури в частині інформаційного забезпечення передбачають накопичення й аналіз даних статистичної, планової, облікової, звітної, оперативної, нормативно-довідникової та іншої інформації; створення уніфікованих, типових та спеціальних документів; формування системи баз даних; застосування сучасних інформаційно-аналітичних технологій; створення спеціальних підрозділів забезпечення інформацією тощо. Система комунікацій має виконувати функції, що спрямовані на забезпечення процедури взаємодії між органами ДФК, координацію їх діяльності; спільне вирішення поточних робочих питань; обмін інформацією; ініціювання інформаційних потоків із дотриманням установленого порядку її використання; механізми взаємодії з державними й недержавними організаціями та громадськістю з питань контролю. Звідси – приділення великої уваги, виявлення і рішення нагальних проблем, здатних перешкодити повноцінному розвитку контролю та аудиту в нашій країні. Міждисциплінарні зв’язки робочої програми навчальної дисципліни «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті» полягає в тому, що вона, як складова освітньої програми «Аудит і державний фінансовий контроль», є логічним продовженням курсів «Інформаційні системи і технології в обліку», «Аудиту», зокрема, в частині використання новітніх інформаційних технологій в аудиторській діяльності, і базується на фундаментальних знаннях з таких курсів, як «Державний фінансовий контроль» та «Аудит державних фінансів». Мета опанування навчальної дисципліни студентами є: надання поглиблених знань з теорії та практики побудови і використання управлінських інформаційних систем (УІС) в сфері аудиту та державного фінансового контролю. оцінювати роль управлінських інформаційних систем у сучасному конкурентному середовищі; розуміти інформаційні технології і прикладні сфери їх застосування; володіти методами та технологіями комп’ютерних систем в аналізі та аудиті за їх видами, рівнями та функціональним призначенням та прийняття управлінських рішень; знати функціональні і структурні особливості інформаційно-аналітичних систем; знати принципи розробки баз даних (БД), а також вимоги до управління і організації середовища БД; володіти навиками роботи з основними інструментальними засобами для проектування УІС в аналізі та аудиті; отримати досвід проектування і розробки демонстраційного прототипу УІС в аналізі та аудиті.
Завдання (навчальні цілі) дисципліни:
Предмет навчальної дисципліни охоплює теоретичні основи організації та функціонування управлінських інформаційних систем в аудиті та державному фінансовому контролі. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен набути такі результати навчання:
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей та програмних результатів навчання відповідно до освітньо-професійної програми «Облік і аудит».
1. ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЗА ТЕМАМИ Таблиця 2
2. ПОТОЧНА НАВЧАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ Дисципліна «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті» викладається студентам магістерського рівня навчання протягом ІІ семестру. Система оцінювання знань, умінь та навичок студентів, передбачає:
Поточний контроль результатів навчальної діяльності студентів під час вивчення дисципліни здійснюється з метою перевірки знань, умінь та навичок студентів під час проведення аудиторних занять, а також для перевірки результатів виконання та захисту завдань самостійної роботи. Завданням поточного контролю з дисципліни «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті» є перевірка рівня:
При поточному контролі результатів навчання студентів під час вивчення дисципліни оцінці підлягають результати навчання, що виявляються через набуті компетентності (знання, уміння, навички тощо), а саме:
Поточний контроль за результатами виконання контрольних (модульних) робіт передбачає оцінювання теоретичних знань та практичних умінь і навичок, які студент набув після опанування навчального матеріалу з дисципліни. Контрольна (модульна) робота проводиться у формі:
Контроль вирішення практичних завдань з дисципліни «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті» здійснюється під час захисту виконаних лабораторних робіт. Результати поточної успішності студентів є показником рівня засвоєння студентами робочої навчальної програми та виконання вимог Карти навчальної роботи студентів.
2.1. КАРТА НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА з вибіркової дисципліни «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті» для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 071 «Облік і оподаткування», спеціалізації «Облік і аудит», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» Денна форма навчання
* Написання реферату на задану тему є обов'язковим до вибору. ** Заохочувальні бали. ** За рішенням кафедри студентам, які брали участь у позанавчальній науковій діяльності − участь у конференції, підготовці наукових публікацій тощо − можуть присуджуватись додаткові бали за поточну успішність, але не більше 10 балів. *** Переклад іноземних спеціальних літературних джерел здійснюється за погодженням з кафедрою.
2.2. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПОТОЧНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «УПРАВЛІНСЬКІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ В АНАЛІЗІ ТА АУДИТІ» (Денна форма навчання) Об’єктами контролю знань студентів є: 1. Рівень засвоєння теоретичних знань та правильність і повнота виконання практичних завдань на практичних заняттях. Загальна кількість лабораторних занять за навчальним планом – 16, у тому числі: 15 занять – проведення лабораторних занять за всіма темами курсу; 1 заняття – модульна контрольна робота (оцінюється окремо). Знання, уміння та навички, продемонстровані на аудиторних заняттях оцінюються від 0 до 80 балів. При контролі знань студента враховують: 1. Виконання лабораторних завдань в ППР, їх захист − 0-70 балів 2. Виконання контрольної (модульної) роботи − 0-10 балів 3. Виконання індивідуальних завдань (два завдання на вибір)…2х10 балів… 0-20 балів Всього…..− 0-100 балів
4. Додаткові бали за науково-дослідну роботу** − 0-10 балів
** За рішенням кафедри студентам, які брали участь у позанавчальній науково-дослідній діяльності − участь у конференції, підготовці наукових публікацій тощо − можуть виставлятись додаткові бали за поточну успішність, але не більше 10 балів.
Загальна оцінка з урахування додаткових балів не повинна перевищувати 100 балів. Бліцопитування призначене для визначення базових навиків з використання офісних програмних продуктів і оцінюється від 0 до 1 балу.
Кожна комплексна лабораторна робота оцінюються - від 0 до 16 балів. Робота виконується протягом кількох занять.
* Студент може отримати максимальну оцінку лише у випадку захисту комплексного лабораторного завдання. Кожна лабораторна робота оцінюються від 0 до 7 балів. Виконується протягом одного заняття.
Під час виконання контрольної (модульної) роботи оцінюванню підлягають теоретичні знання та практичні навички, яких набув студент після опанування навчального матеріалу. Оцінюється виконання тестових завдань. Виконання контрольної (модульної) роботи оцінюються від: 0, 5, 8, 10 балів
У разі пропуску з поважних причин аудиторних занять студент денної форми навчання має право їх відпрацювати за графіком консультацій викладача, який веде дисципліну. Відпрацювання аудиторних занять можуть бути здійснені впродовж 2-х тижнів (14 календарних днів), починаючи з моменту, коли студент має знову приступити до занять (завершилася дія відповідної поважної причини), але не пізніше дня початку залікового тижня у відповідному семестрі. Поважними причинами пропуску студентом аудиторних занять можуть бути хвороба, виклик до суду, правоохоронних органів чи до військового комісаріату; відрядження; сімейні обставини тощо, що мають бути підтверджені документально — лікарняний, медична довідка, повістка, тощо. В електронному журналі оцінювання знань здійснюється відповідно Карті навчальної роботи студента.
3. ПОТОЧНА НАВЧАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ.
3.1. КАРТА НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА з вибіркової дисципліни «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті» для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 071 «Облік і оподаткування», спеціалізації «Облік і аудит», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» Заочна форма навчання
* * За рішенням кафедри студентам, які брали участь у позанавчальній науковій діяльності − участь у конференції, підготовці наукових публікацій тощо − можуть присуджуватись додаткові бали за поточну успішність, але не більше 10 балів
3.2. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПОТОЧНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ Критерії оцінювання знань Контроль знань студентів заочної форми навчання складається з поточного та підсумкового контролю. В електронному журналі оцінювання знань здійснюється відповідно Карті самостійної роботи студента.
Об’єктами контролю є: Відповіді на контактних заняттях (в сесійний період) 1. Міні-лекції 0 - 6 балів 2. Виконані лабораторні роботи 0 - 24 балів 2. Захист лабораторних робіт 0 - 10 балів 3. Контрольна (модульна) робота – 0 - 10 балів 0 - 50 Виконання обов’язкових позааудиторних індивідуальних завдань: 4. Домашнє індивідуальне завдання (реферат) із захистом – 0 - 20 балів; 5. Виконання індивідуального завдання (в ППР) – – 0 - 20 балів 0 - 40
Виконання індивідуальних робіт за вибором: 6. Виконання індивідуальних робіт за вибором (1-го завдання) − 0 - 10 балів 0 - 10 Разом 0-100
* За рішенням кафедри студентам, які брали участь у позанавчальній науковій діяльності − участь у конференції, підготовці наукових публікацій тощо − можуть присуджуватись додаткові бали за поточну успішність, але не більше 10 балів
Оцінювання підготовки кожного конспекту лекції від 0 до 1 балів.
Виконання кожної лабораторної роботи оцінюється за такою шкалою 0 - 4 бали.
Захист кожної лабораторної роботи оцінюється 0 - 2 бали.
Виконання і перевірка контрольної (модульної) роботи проводиться на останньому контактному занятті згідно з розкладом. Під час виконання контрольної (модульної роботи) оцінюванню підлягають теоретичні знання та практичні навички, яких набув студент після опанування навчального матеріалу. Оцінюється виконання тестових завдань. Виконання контрольної (модульної) роботи оцінюються від: 0, 5, 8, 10 балів.
4. ПОТОЧНА НАВЧАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
На навчальний 2018-2019 навчальний рік не передбачена.
5. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
5.1. Вимоги до виконання індивідуальних завдань для самостійної роботи Підготовка кваліфікованих фахівців, конкурентоспроможних на ринку праці, здатних до ефективної діяльності на рівні світових професійних стандартів не можливі без підвищення ефективності самостійної роботи студентів над навчальним матеріалом, а також стимулюванні професійного зростання студентів та формуванні творчої активності. Для забезпечення формування навичок самостійної навчальної, науково-дослідної та практичної роботи, професійно значущих якостей, знань, умінь і навичок майбутніх фахівців, розвитку та поглиблення наукових і практичних інтересів до майбутньої професійної діяльності, створення умов для гармонійного розвитку студента в умовах індивідуалізації навчального процесу навчальним планом з дисципліни «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті», передбачена самостійна робота студентів. Така робота виконується у вільний від обов’язкових занять час за розкладом. Самостійна робота дає змогу оцінити сутність засвоєння студентом теоретичних, методичних і практичних питань організації і функціонування управлінських інформаційних систем в аудиті та ДФК. Вона має творчий характер. З урахуванням змісту, цілей та завдань, що вирішуються в процесі виконання різних форм СРС, можна виділити чотири основні види самостійної роботи з дисципліни «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті», а саме: І — підготовка до поточних аудиторних занять; ІІ — пошуково-аналітична робота; ІІІ — наукова робота;
Самостійна робота студентів включає форми, які визначаються робочою навчальною програмою дисципліни «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті», зокрема:
Індивідуальні завдання є однією з форм самостійної роботи студентів, яка передбачає створення умов для якнайповнішої реалізації творчих можливостей студентів і має на меті поглиблення, узагальнення та закріплення знань, які студенти одержують в процесі навчання, а також застосування цих знань на практиці. До індивідуальних завдань належать: підготовка рефератів, есе, виконання розрахункових, графічних робіт, оформлення звітів, аналіз практичних ситуацій, підготовка реферативних матеріалів з фахових публікацій, власні дослідження до конференцій, участь в олімпіадах тощо. Індивідуальні завдання виконуються студентами самостійно під керівництвом викладача. Як правило, індивідуальні завдання виконуються окремо кожним студентом. У тих випадках, коли завдання мають комплексний характер, до їх виконання можуть залучатися кілька студентів. Форми практичної реалізації СРС, а також форми контролю представлено в таблиці 3.
Види самостійної роботи студентів та форми контролю з дисципліни «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті»
Перелік завдань для СРС, форми її організації, терміни виконання та кількість балів, які можна отримати за виконання завдань з СРС, включаються до Карти навчальної роботи студентів (див. розділ 2, 3). Вимоги до написання реферату Реферат виконується на стандартних аркушах паперу, скріплених у папку в машинописному вигляді. Вимоги до написання реферату: текст української мовою, обсягом до 20 сторінок, включаючи зміст, вступ, висновки та список літератури у текстовому редакторі MS WORD, шрифт : Times New Roman, висота —14 пт, інтервал — 1,5. Поля: верхнє —2, нижнє — 2. Праве —2,5, ліве —1,5. Титульний аркуш і вся робота оформляються згідно з установленим порядком. На титульному аркуші потрібно вказати назву університету, факультет, спеціальність, дисципліну, тему, курс, групу, прізвище та ініціали студента. План реферату повинен складатися із вступу, пунктів основної частини, висновків, списку використаної літератури. В тексті кожен пункт плану необхідно виділити. Завершений і оформлений реферат студент підписує і проставляє дату виконання. Списані роботи й такі, що не відповідають вищезазначеним вимогам, не зараховуються. У цьому випадку студент зобов'язаний написати новий реферат з урахуванням всіх зауважень. Захист реферату здійснюється на основі індивідуальної бесіди зі студентом. Результати захисту реферату є складовою частиною суми балів, необхідних для одержання поточного контролю.Захист рефератів, вибіркових та індивідуальних завдань відбуваються згідно графіку.
5.2. Критерії оцінювання результатів виконання індивідуальних завдань для самостійної роботи А).(денна форма навчання) Результати виконання і захисту завдань самостійної роботи студента При виконанні і захисті завдань самостійної роботи студента оцінці підлягають завдання, передбачені Навчальною картою самостійної роботи студентів. Кожне з двох самостійних завдань оцінюється у 0-10 балів.
* Студент може отримати максимальну оцінку лише у випадку захисту (презентації) виконаного завдання. Загальна кількість балів за виконання і захист 2-х завдань самостійної роботи студента складає 0-20- балів. Науково-дослідна діяльність студентів — виконання завдань в рамках дослідницьких проектів кафедри, участь студентів у роботі наукових конференцій, студентських наукових гуртків та проблемних груп, підготовці публікацій, участь у Всеукраїнських олімпіадах і конкурсах та Міжнародних конкурсах тощо понад обсяги завдань, які встановлені робочою навчальною програмою з відповідної дисципліни. За рішенням кафедри студентам, які брали участь у науково-дослідній роботі, можуть присуджуватися додаткові (заохочувальні) бали, але їх кількість не повинна перевищувати 10 балів за семестр. Результати оцінювання всіх складових поточного контролю фіксуються в електронному журналі обліку навчальної роботи студентів академічної групи. Результат поточного контролю результатів навчальної діяльності студентів визначається сумарно за всіма складовими поточного контролю. Загальний результат поточного контролю визначається в діапазоні 0—100 балів.
Б). (заочна форма навчання)
ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ У МІЖСЕСІЙНИЙ ПЕРІОД Домашнє індивідуальне завдання для студентів заочної форми навчання являє собою підготовку, написання та захист реферату (див. „Вимоги до написання рефератів”) оцінюються в межах від 0 до 20 балів. Результати захисту реферату та його презентація є складовою частиною суми балів, необхідних для одержання заліку.
Передбачено обов’язковий захист реферату та вибіркових індивідуальних завдань, які виконуються студентом заочної форми навчання в міжсесійний період. При формуванні оцінки за ці види завдань, які виконуються студентом заочної форми навчання в міжсесійний період, заплановано її поділ на дві частини: бали за виконане завдання та бали за захист даного завдання. Більшу частину загальної оцінки (більше 60%) складає оцінка за захист виконаного завдання.
Індивідуальне завдання в ППР являє собою самостійне виконання завдань в ПП «Галактика Експрес». Оцінювання виконується в межах від 0 до 20 балів.
Індивідуальні завдання для самостійного виконання у міжсесійний період видаються на початку навчального семестру. Групові або індивідуальні консультації з дисципліни «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті» у міжсесійний період проводяться за графіком проведення індивідуально-консультативної роботи кафедри і за розкладом проведення «Дня заочника». Графік проведення індивідуально-консультативної роботи кафедри та розклад проведення Дня заочника доводяться до відома студентів на початку кожного навчального семестру. Виконані індивідуальні завдання з дисципліни «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті» студенти заочної форми навчання здають на кафедру або пересилають електронною поштою викладачу не пізніше, ніж за два тижні до початку чергової сесії. Дата надходження робіт фіксується на кафедрі в спеціальному журналі, або в електронній скриньці викладача. Студенти зобов’язані захистити індивідуальні завдання під час сесії або в День заочника в ході співбесіди з викладачем. Максимальну кількість балів, яку студент може отримати за поточну успішність на контактних заняттях складає 50 балів і за завдання в міжсесійний період — 50 балів. Результат поточного контролю результатів навчальної діяльності студентів навчається сумарно за всіма складовими поточного контролю. Результат поточного контролю визначається в діапазоні 0—100 балів.
У разі пропуску з поважних причин аудиторних занять студент заочної форми навчання має право їх відпрацювати за графіком консультацій. Відпрацювання аудиторних занять можуть бути здійснені впродовж 2-х тижнів (14 календарних днів), починаючи з моменту, коли студент має знову приступити до занять (завершилася дія відповідної поважної причини), але не пізніше дня початку залікового тижня у відповідному семестрі. Поважними причинами пропуску студентом аудиторних занять можуть бути хвороба, виклик до суду, правоохоронних органів чи до військового комісаріату; відрядження; сімейні обставини тощо, що мають бути підтверджені документально — лікарняний, медична довідка, повістка, тощо.
6. ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ 6.1 Критерії оцінювання результатів вивчення дисципліни
Підсумковий контроль результатів навчальної діяльності студентів здійснюється для оцінювання знань, умінь та навичок студентів з дисципліни і проводиться у формі заліку. Оцінювання результатів навчальної діяльності студентів з дисципліни «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті» денної форми навчання здійснюється виключно на підставі результатів поточного контролю. Оцінювання результатів навчальної діяльності студентів з дисципліни «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті» заочної форми навчання здійснюється на підставі результатів поточного контролю в період сесії і оцінювання завдань, виконаних в міжсесійний період. Результат підсумкового контролю оцінюються в діапазоні від 0 до 100 балів (включно). Студенти, які за результатами підсумкового контролю у формі заліку набрали від 0 до 59 балів (включно), після належної підготовки мають право повторно скласти залік у формі виконання індивідуальної контрольної роботи. Індивідуальна контрольна робота складається з 10 завдань, кожне з яких оцінюється за вимогами, що є аналогічними вимогам до екзаменаційного білета. До видів завдань індивідуальної контрольної роботи включені теоретичні завдання. Шкала оцінювання одного завдання індивідуальної контрольної роботи Відповідь студента на кожне із завдань контрольної роботи, залежно від рівня її повноти й коректності, оцінюється різною кількістю балів:
Залік оформляється під час останнього заняття семестру. Кількість балів, що студент набрав за результатами виконання завдань, що передбачені Картою самостійної роботи (від 0 до 100 балів), вноситься до залікової відомості і є основою для визначення загальної успішності студента з дисципліни «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті».
Переведення даних 100-бальної шкали оцінювання в 4-бальну та шкалу за системою ECTS здійснюється в наступному порядку:
Результат підсумкового контролю у формі заліку фіксується в заліковій відомості в термін, який становить для студентів денної форми навчання — не пізніше 2-х робочих днів після проведення останнього аудиторного заняття з дисципліни.
Результат підсумкового контролю у формі заліку фіксується в заліковій відомості в термін, який становить для студентів заочної форми навчання — за розкладом сесії.
6.2. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ЗАВДАНЬ, ЩО ВИНОСЯТЬСЯ НА КОНТРОЛЬ
А).пРИКДЛАД ЗАВДАНЬ ДЛЯ МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (денна і заочна форми навчання)
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДВНЗ «КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТімені Вадима Гетьмана» ФАКУЛЬТЕТ ОБЛІКУ ТА ПОДАТКОВОГО МЕНДЖМЕНТУ Кафедра АУДИТУ Дисципліна: «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті» МОДУЛЬНЕ ЗАВДАННЯ Варіант №___
1. Принципи створення і функціонування інформаційних систем у державному управлінні. 2. Державне регулювання у сфері документообігу. 3. Функція «Фінансовий аналіз» − це_____________________________________________ 4. Функція «Планування аудиту» в ПП «КІТ:Аудит» – це___________________________ 5. Автоматизована інформаційна система «Місцеві бюджети (районний рівень)» – це _ 6. АІС «Діловодство» – це _______________________________________________ 7. АРМ «АСК- Інформація» – це ___________________________________________ 8. АРМ «Субсидії» – це ___________________________________________________ 9. ІАС «Моніторинг судових справ» – це __________________________________ 10. Інформаційна одиниця — це: 1. міра виміру обсягів інформації; 2. елемент структури економічної інформації; 3. інформаційна символіка; 4. оцінка кількості носіїв інформації. 11. Локальна комп’ютерна мережа: 1. з’єднує вузли мережі, що зазвичай знаходяться в одній будівлі; 2. мала комп’ютерна мережа, що об’єднує не більше 10 комп’ютерів; 3. комп’ютерна мережа особливого призначення; 4. різновид глобальних комп’ютерних мереж.. 12. Які задачі розв’язуються за допомогою ПК, об’єднаних до локальної мережі? 1. вільне розповсюдження інформації; 2. передавання файлів; 3. об’єднання комп’ютерів; 4. спільний доступ до інформації та файлів. 13. Особливість реквізиту як інформаційної сукупності полягає в тому, що: 1. він не підлягає поділу на одиниці інформації; 2. він визначає характеристики місцезнаходження інформації; 3. він є елементом інформаційної структури вищого рівня; 4. він є сукупністю записів для об'єктів одного типу. 14. Безпека УІС - це:
15. Економічна інформація (ЕІ) − це:
16. Принцип розвитку при створенні УІС аналізу та аудиту передбачає можливість:
17. Метод класифікації − це:
18. Принцип розвитку при створенні УІС в аналізі та аудиті передбачає можливість:
19. Метод класифікації − це:
20. Бізнес-процес – це: 1. Послідовність дій, яка регулярно повторюється, і спрямована на отримання заданого результату, що є цінним для організації. 2. Унікальна неповторна послідовність дій, яка спрямована на отримання заданого результату, що є цінним для організації. 3. Унікальний комплекс взаємопов’язаних заходів (робіт, задач), які спрямовані на досягнення певної мети в умовах часових і ресурсних обмежень. 4. Технологія обробки даних банку.
Укладач ________________
б). ПРИКЛАД ЗАВДАНЬ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ (денна і заочна форми навчання)
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДВНЗ «КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТімені Вадима Гетьмана» ОБЛІКОВО-ЕКОНОМІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ Кафедра АУДИТУ Дисципліна: «Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті»
ІНДИВІДУАЛЬНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА Варіант №_____
Затверджено на засіданні кафедри аудиту протокол № __ від «___» _________ 201_р. Зав кафедри аудиту О.А. Петрик Укладач ________________
7.1. Основна література
1.Бацюсь Т. Проблеми удосконалення системи державного фінансового контролю в Україні [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://naub.oa.edu.ua/2015/....
|