Написание контрольных, курсовых, дипломных работ, выполнение задач, тестов, бизнес-планов

ВВЕДЕННЯ ПОЧАТКОВИХ ПАРАМЕТРІВ

Роботу в системі необхідно починати зі створення документа Ініціалізація даних компанії [60], призначеного для введення даних про підприємство для забезпечення бухгалтерського обліку.

 

Наступним кроком для забезпечення обліку в системі є введення початкових залишків на балансових та позабалансових рахунках компанії. Введення залишків виконується за допомогою документів Введення залишків для рахунків без аналітики [0], Введення залишку для рахунку з аналітикою [1], Введення залишку для рахунку з кількісним обліком [2] (крім ініціалізації залишків основних засобів). При цьому повинні бути заповнені довідники 'Номенклатура' і 'Контрагенти'.

Введення залишків за основними засобами необхідно виконувати з використанням документа Інвентарна картка [370], накопичена амортизація (вхідний знос) – документом Акт введення ОС [373].

У процесі введення початкових даних для ведення обліку в системі Користувач отримує необхідні навички роботи в Облік SaaS.

 

 

 

Лабораторна робота №3

 

ІНІЦІАЛІЗАЦІЯ ДАНИХ КОМПАНІЇ

 

Мета: ввести в систему дані, що забезпечують облік та побудову звітів, зокрема і регламентованих.

Завдання:

  1. Ініціалізація даних команії.
  2. Додавання записів у довідники (Контрагенти, Номенклатура).
  3. Вхід в систему.

 

Дані для введення

№ п/п

Форма

Поле

Значення

1

 

 

Ініціалізація даних компанії [60]

 

Назва

Ввести довільне значення (наприклад «ТОВ Нова компанія»)

2

Коротка назва

Ввести довільне значення (наприклад «ТОВ Нова компанія»)

 

Роботу в системі необхідно починати зі створення документа Ініціалізація даних компанії [60], призначеного для введення даних про підприємство для забезпечення бухгалтерського обліку. Для створення документа необхідно відкрити журнал документів Ініціалізація даних компанії [60], скориставшись пунктом меню «Бухгалтерія», після чого в журналі натиснути кнопку «Створити ...».

Для введення інформації про компанію, яка буде відображатися на формах регламентованих, а також внутрішніх і управлінських звітів, необхідно заповнити поля форми документа. Після заповнення документ необхідно провести натисканням кнопки «Зберегти і провести» і закрити документ.

 

  1. 1.      Додавання записів у довідники (Контрагенти, Номенклатура)

 

Додати Контрагента

Мета: додати записи в довідник 'Контрагенти' для забезпечення коректного введення залишків на рахунки, що мають аналітику «Контрагенти», а також для забезпечення взаємодії з клієнтами та постачальниками компанії.

Дані для введення

№ п/п

Форма

Поле

Значення

1.1

 

Додавання запису в довідник

Назва

Інвестор

1.2

Реєстр. код

1234567890

2.1

Назва

Покупець

2.2

Реєстр. код

1234567890

 

1. У меню «Торгівля» вибрати довідник 'Контрагенти' і відкрити його.

2. У панелі інструментів довідника натиснути кнопку «Додати ...».

 

  1. Заповнити поля форми додавання записи для контрагента-інвестора. Поля відмічені знаком «Астеріск» обов'язкові для заповнення. Поле «Реєстр. код »призначено для зберігання унікального державного коду підприємства: в Україні це код ЄДРПОУ для юридичних осіб або ІПН для фізичних, в РФ – ОКПО та ІПН відповідно. По завершенні заповнення форми необхідно натиснути кнопку «Додати».

 

 

У таблиці довідника 'Контрагенти' з'явиться запис контрагента.

4. Додати другий запис про контрагента-покупця.

5. Для контрагента, скориставшись функціоналом пов'язаних довідників, можна вказати додаткові параметри: розрахункові рахунки, перелік договорів, інші додаткові параметри. Пов'язані довідники можна подивитися в панелі справа таблиці, виділивши в ній запис. Для створення запису у зв'язаному довіднику (наприклад, для додавання додаткового розрахункового рахунку контрагента) необхідно натиснути кнопку «Додати ...» в панелі пов'язаного довідника, заповнити поля форми і натиснути кнопку «Додати» – розрахунковий рахунок буде доступний для вибору при реєстрації розрахунків з контрагентом.

 

Додати Номенклатуру

Мета: додати записи в довідник 'Номенклатура' для забезпечення коректного введення залишків на рахунки, що мають аналітику «Номенклатура», а також ведення обліку по товарно-матеріальних цінностей та послуг.

Дані для введення

№ п/п

Форма

Поле

Значення

1.1

 

 

 

Додавання запису в довідник

Тип ТМЦ

ОС

1.2

Артикул

104002

1.3

Назва

Ноутбук

1.4

Одиниця виміру

Штука

2.1

Група ТМЦ

послуги надані

2.2

Тип ТМЦ

Услуги

2.3

Артикул

ус01002

2.4

Назва

Аудит

2.5

Одиниця виміру

Година

 

1. У меню «Торгівля» вибрати довідник 'Номенклатура' і відкрити його.

2. Розгорнути гілку «ОС / Машини та обладнання».

3. У панелі інструментів довідника натиснути кнопку «Додати ...».

 

4. Заповнити поля форми додавання записи, відмічені знаком «Астеріск» (обов'язкові для заповнення): вибрати «Тип ТМЦ», ввести «Артикул», «Назва», встановити одиницю виміру.

У полі «Група ТМЦ» необхідно вказати номенклатурну групу, до якої включається поточна ТМЦ. Якщо в полі «Тип ТМЦ» вибрати значення «1. Група », то поточна запис довідника буде використовуватися для групування записів довідника (в ієрархії довідника групи ТМЦ відображаються у вигляді папок). По завершенні заповнення форми необхідно натиснути кнопку «Додати».

 

У таблиці довідника 'Номенклатура' з'явиться запис ТМЦ.

5. Додати в довідник номенклатурну позицію наданої послуги.

6. Для номенклатурної позиції, скориставшись функціоналом пов'язаних довідників, можна вказати додаткові параметри: умови комплектування / розукомплектування ТМЦ, ціни та інші додаткові параметри.