|
Главная \ Методичні вказівки \ Методические указания и информация \ ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОБЛІК SAAS
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОБЛІК SAASДата публикации: 11.07.2017 11:35
Програмне забезпечення «Облік SaaS» (Software as a Service – англ. програмне забезпечення як послуга) - це сервіс, що надається через Інтернет і призначений для автоматизації бухгалтерського, податкового та операційного обліку та управління бізнесом великих, середніх і малих підприємств. Ідеологія SaaS припускає, що сервіс-провайдер бере на себе всі питання, пов'язані з програмними та апаратними забезпеченням роботи сервісу. Клієнт при цьому не несе витрат на придбання та супровід програмних продуктів та серверного обладнання, а оплачує абонентську плату за використання сервісу. Особливою властивістю сервісу є можливість роботи безлічі клієнтів на основі однієї з базових конфігурацій, що надаються розробниками. У той же час, сервіс, маючи у своєму складі вбудовану середовище розробки, підтримує можливість доробок функціональності під конкретного клієнта. Сервіс розміщений на серверах найбільшого провайдера Amazon, який гарантує збереження даних і забезпечує високу відмовостійкість сервісу. Сервіс-провайдер (ТОВ «Інститут Прикладних систем і технологій» - далі ТОВ «ІПСТ») забезпечує проведення резервного копіювання даних компаній-клієнтів і можливість відновлення даних з резервних копій у разі втрати цих даних. Резервні копії зберігаються в хмарному файловому сховищі Amazon.
Мета: зареєструватися в системі в ролі Адміністратора і створити компанію, для якої буде вестися облік. Завдання:
Дані для введення:
Методичні вказівки
1. Зареєструватия на головній сторінці «Облік SaaS». Відкрити браузер і зайти на сайт https://ioblik.com/. 2. Вибрати мову відображення сайту (за замовчуванням «Російська») – при зміні мови зміниться мова відображення сайту відповідно вибору (рис. 1).
Рис. 1. Вікно вибору мови інтерфейсу 3. Натиснути посилання «Реєстрація», розташовану в блоці авторизації – буде виконаний перехід на сторінку «Реєстрація адміністратора компанії».
4. Заповнити поля форми «Введення реєстраційних даних» (всі поля є обов'язковими для заповнення), після чого натиснути кнопку «Реєстрація» – буде виконаний перехід на інформаційну форму. Далі необхідно перевірити свою електронну скриньку і при одержанні листа про підтвердження реєстрації перейти по посиланню, зазначеному в цьому листі. Якщо лист не приходить (у тому числі не потрапляє в папку «Спам» або «Небажана пошта»), необхідно повернутися на форму «Введення реєстраційних даних» натисканням кнопки «Назад» і перевірити правильність введення електронної адреси.
5. При переході по посиланню в листі буде відкритті форма «Налаштування безпеки», яку можна заповнити (необхідно вказати або номер телефону, або секретне питання і відповідь; змінити поточні настройки можна в акаунтів), після чого натиснути кнопку «Зберегти». Буде виконаний перехід на вкладку «Компанії» Аккаунта Адміністратора.
2. Створення Компанії
Дані для введення
У таблиці вкладки «Компанії» Аккаунта з'являється запис про новостворену компанії. Адміністратор компанії також отримує посаду Головний бухгалтер – вибір посади доступний при натисканні кнопки «Вибрати посаду» в правому верхньому кутку сторінки (або при вході в систему).
|