Написание контрольных, курсовых, дипломных работ, выполнение задач, тестов, бизнес-планов

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОБЛІК SAAS

Програмне забезпечення «Облік SaaS» (Software as a Service – англ. програмне забезпечення як послуга) - це сервіс, що надається через Інтернет і призначений для автоматизації бухгалтерського, податкового та операційного обліку та управління бізнесом великих, середніх і малих підприємств.

Ідеологія SaaS припускає, що сервіс-провайдер бере на себе всі питання, пов'язані з програмними та апаратними забезпеченням роботи сервісу. Клієнт при цьому не несе витрат на придбання та супровід програмних продуктів та серверного обладнання, а оплачує абонентську плату за використання сервісу.

Особливою властивістю сервісу є можливість роботи безлічі клієнтів на основі однієї з базових конфігурацій, що надаються розробниками. У той же час, сервіс, маючи у своєму складі вбудовану середовище розробки, підтримує можливість доробок функціональності під конкретного клієнта.

Сервіс розміщений на серверах найбільшого провайдера Amazon, який гарантує збереження даних і забезпечує високу відмовостійкість сервісу. Сервіс-провайдер (ТОВ «Інститут Прикладних систем і технологій» - далі ТОВ «ІПСТ») забезпечує проведення резервного копіювання даних компаній-клієнтів і можливість відновлення даних з резервних копій у разі втрати цих даних. Резервні копії зберігаються в хмарному файловому сховищі Amazon.

 

 

Лабораторна робота №1

РЕЄСТРАЦІЯ АДМІНІСТРАТОРА; СТВОРЕННЯ КОМПАНІЇ

 

Мета: зареєструватися в системі в ролі Адміністратора і створити компанію, для якої буде вестися облік.

Завдання:

  1.  Зайти на сайт ТОВ «ІПСТ» і зареєструватися в системі.
  2.  За наведеними даними створити компанію, яка буде вести «хмарний» облік.

 

Дані для введення:

№ п/п

Форма

Поле

Вартість на

1

 

 

 

 

 

Введення реєстраційних даних

Ім'я користувача (технологія)

Введіть довільним значенням, яке складається як мінімум 6 символів (цифр і букв)

2

Пароль

Введіть довільним значенням, яке складається як мінімум 6 символів (цифр і букв)

3

Підтвердження паролю

Введіть значення, які вводяться в поле «пароль»

4

Адреса електронної пошти

Введіть адресу електронної пошти для підтвердження реєстрації листів

5

Прізвище ім'я по батькові

Введи своє прізвище ім'я (по батькові)

6

 

 

Параметри безпеки

Секретне питання

Виберіть «введіть таємне запитання»

7

Введіть таємне запитання

Введіть текст питання (такі, як «питання?»)

8

Відповідь на секретне запитання

Введіть текст відповіді (наприклад «відповідь!»)

 

Методичні вказівки

 

1. Зареєструватия на головній сторінці «Облік SaaS». Відкрити браузер і зайти на сайт https://ioblik.com/.

2. Вибрати мову відображення сайту (за замовчуванням «Російська») – при зміні мови зміниться мова відображення сайту відповідно вибору (рис. 1).

 

Рис. 1. Вікно вибору мови інтерфейсу

3. Натиснути посилання «Реєстрація», розташовану в блоці авторизації – буде виконаний перехід на сторінку «Реєстрація адміністратора компанії».

 

 

4. Заповнити поля форми «Введення реєстраційних даних» (всі поля є обов'язковими для заповнення), після чого натиснути кнопку «Реєстрація» – буде виконаний перехід на інформаційну форму. Далі необхідно перевірити свою електронну скриньку і при одержанні листа про підтвердження реєстрації перейти по посиланню, зазначеному в цьому листі. Якщо лист не приходить (у тому числі не потрапляє в папку «Спам» або «Небажана пошта»), необхідно повернутися на форму «Введення реєстраційних даних» натисканням кнопки «Назад» і перевірити правильність введення електронної адреси.

 

5. При переході по посиланню в листі буде відкритті форма «Налаштування безпеки», яку можна заповнити (необхідно вказати або номер телефону, або секретне питання і відповідь; змінити поточні настройки можна в акаунтів), після чого натиснути кнопку «Зберегти».

Буде виконаний перехід на вкладку «Компанії» Аккаунта Адміністратора.

 

 

 

2. Створення Компанії

 

Дані для введення

№ п/п

Форма

Поле

Вартість на

1

 

Заснування компанії

Скорочена назва

Введіть довільним значенням (наприклад «компанія»)

2

Повна назва організації

 

 

  1. На вкладці «Компанії» Аккаунта натиснути кнопку «Створення компанії»

 

  1. На формі «Створення компанії» ввести дані компанії і натиснути кнопку «Зберегти».

 

 

У таблиці вкладки «Компанії» Аккаунта з'являється запис про новостворену компанії. Адміністратор компанії також отримує посаду Головний бухгалтер – вибір посади доступний при натисканні кнопки «Вибрати посаду» в правому верхньому кутку сторінки (або при вході в систему).