Написание контрольных, курсовых, дипломных работ, выполнение задач, тестов, бизнес-планов
Главная \ База готовых работ \ Стратегічне управління. Стратегічний менеджмент

Стратегічне управління. Стратегічний менеджмент

Заказ 31314 (200 грн.) 14.10.2018 14:06

Проблемна ситуація  

 

 

І. ВИХІДНІ ДАНІ

 Sanofi in consumer health  є світовим лідером в області безрецептурних препаратів. З 2008 року з цільовим придбань Sanofi in consumer health  реалізує важливу стратегію диверсифікації. Прискорення зростання споживчих охорони здоров'я також включає в себе регіональні центри розвитку в США, Європі, Азіатсько - Тихоокеанського регіону та Латинської Америки.

Портфель споживчих охорони здоров'я Sanofi in consumer health  включає всесвітньо відомі торгові мароки, які забезпечують значну частину ринку болезаспокійливих засобів  і засобів лікування кашлю та застуд. До них відносяться: Doliprane ®, Магне B6 ®, Enterogermina ®, Ессенціале ®, Маалокс ®, немає Spa ® і ® Lactacyd. Щоб продовжити розвиток цієї діяльності, Sanofi придбала наступні компанії :

- LaboratoireOenobiol у Франції.

- Kernpharm в Нідерландах.

- Chattem в Сполучених Штатах. У січні 2013 року, Chattem завершила операцію з придбання по всьому світу права на бренд Rolaids ® від McNeil Consumer Healthcare Відділ McNeil - PPC.

- Nepentes s.à в Польщі.

- BMP Sunstone в Китаї, який продає провідних брендів дитячого лікування кашлю та застуди.

- Candem Pharma в Канаді.

Форма власності – ПАТ.

В складі організаційної та виробничої структури виділено:

- голова правління Christopher A. Viehbacher

- виконавчий комітет Olivier Charmeil, Jérôme Contamine, David-Alexandre Gros, Peter Guenter, Karen Linehan

- Глобальний відділ лідерства: Dante Beccaria, François Beloeuvre.

Виробничі потужності компанії розміщені по всьому світу, але найбільше в Азії, Африці та Латинській Америці. На рис. 1.1 наведено розподіл виручки по географічним напрямкам діяльності фірми.

Рис. 1.1. Розподіл виручки по географічним напрямкам діяльності фірми

 

Найбільше виручки припадало на ринки розвиваючих країн, США та країни Західної Європи.

Завдяки їх економічного зростання, ринки, що розвиваються в даний час в більшій мірі впливає на результати діяльності Групи: у 2012 році вони зросли випереджає інші ринки, на які припадає 31,9% продажів (у порівнянні з 31,1% у США і 23,9% у Західній Європі ), колективні прогресування 8,3%. Зокрема, Латинській Америці, Азії і на Близькому Сході всі повернулися двозначні продуктивності. Продажі в країнах БРІК (Бразилія, Росія, Індія і Китай) збільшився на 12%, щоб досягти € 3896 млн в продажах. Ці чотири країни залишаються ключовими учасниками, які представляють 35% глобальних продажів на ринках,. Це зростання було найсильнішим в Китаї (+15%) і Росія (13,6%). Нарешті, в перший раз, обсяг продажів в Африці і на Близькому Сході пройшло поріг 1 млрд євро.

Протягом 2010-2012 рр. обсяг продажу фірми стабільно зростав, що наведено на рис. 1.2.

Рис. 1.2. Обсяг продажу фірми

 

Аналіз розподілу реалізації продукції засвідчив стабільність реалізації препаратів медичного призначення.

Рис. 1.3. Розподіл продукції по секторам, %

 

Компанія представлена на ринках по всьому світу, найбільша частка компанії протягом 2012 року спостерігалася в латинській Америці, Африці, Азії та Близькому Сході.

В компанії працює понад 110 тис. працівників, їх розподіл за регіонами наведено на рис. 1.4.

Рис. 1.4. Персонал компанії, %

 

Найбільше працівників фірми працює в Європі та інших країнах.

В складі структури управління в компанії функціонуються:

- загальні збори акціонерів;

- виконавча рада;

- наглядова комісія;

- ревізійна комісія;

- голова правління.

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ

 

  1. Розгляньте умови функціонування фірми
  2. Побудуйте на основі Додатку 1 багатокутники конкурентоспроможності компаній. 
  3. Визначте на основі Додатку 1 рейтинг конкурентоспроможності компаній. 

Конкурентоспроможність = Вага* Оцінка

  1.  Заповніть таблицю та розрахуйте коефіцієнт загального впливу конкурентного середовища на діяльність підприємства. Яким є рівень впливу конкурентного середовища на компанію (високим, середнім, незначним)?

5. Визначте рівень інтенсивності конкуренції на ринку СБС   (індекси Герфіндаля-Гіршмана; Розенблюта; чотирьохчастковий к-т концентрації, інтенсивність конкуренції, розрахована на основі оцінки ступеня схожості часток конкурентів; показник інтенсивності конкуренції з урахуванням рентабельності ринку; темпи зростання місткості ринку; узагальнений показник інтенсивності конкуренції). Прокоментуйте отримані результати.  

6.Здійсніть факторний аналіз динаміки ринкової частки компанії  

7. Побудуйте конкурентну карту ринку  .

8.Побудуйте матрицю SWOT-аналізу для компанії та запропонуйте адекватну конкурентну стратегію (лідирування за витратами, диференціації, зосередження тощо).  

9. Побудуйте ланцюжок створення цінності для компанії, який би дозволив максимально реалізувати на практиці запропоновану конкурентну стратегію