|
Главная \ Методичні вказівки \ Методические указания и информация \ Методичні вказівки до підготовки та захисту курсових робіт для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" з дисципліни "Організація бухгалтесркього обліку"
Методичні вказівки до підготовки та захисту курсових робіт для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" з дисципліни "Організація бухгалтесркього обліку"Дата публикации: 10.09.2018 12:58
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ СТАТИСТИКИ, ОБЛІКУ ТА АУДИТУ
Кафедра теорії бухгалтерського обліку
"ЗАТВЕРДЖУЮ" Завідувач кафедри теорії бухгалтерського обліку _______________ Малюга Н.М. “_25__” _____08____ 2016 року
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПІДГОТОВКИ ТА ЗАХИСТУ КУРСОВИХ РОБІТ з дисципліни ________________"Організація бухгалтерського обліку"________________
для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня: магістр галузь знань 0305 "Економіка та підприємництво" напрям підготовки (спеціальність) 8.03050901 "Облік і аудит"
2016-2017 н.р. Розробник: кандидат економічних наук, доцент кафедри теорії бухгалтерського обліку Л. В. Шкуліпа.
Розглянуто і схвалено на засіданні кафедри теорії бухгалтерського обліку НАСОА, протокол № __1__ від 25.08.2016 року
Рекомендовано до використання у навчальному процесі радою факультету обліку і аудиту НАСОА, протокол №1 від 02.09.2016 року
ЗМІСТ
Вступ………………………………………………………………………………….4 1. Мета та завдання курсової роботи….……………………………………………6 2. Вибір теми курсової роботи …………………………….……………………….7 3. Склад, обсяг та структура курсової роботи ………...…………………….……11 4. Порядок виконання курсової роботи……………...….…………………….…..11 5. Вимоги до оформлення курсової роботи………………………………………15 6. Порядок рецензування і захисту курсової роботи………………………….....20 7. Критерії оцінювання курсової роботи………………………...……..……...…21 8. Список рекомендованої літератури......………………………………...……...22 Додаток А. Зразок оформлення титульного листа……………………...……....31 Додаток Б. Зразок завдання до курсової роботи……………...……………...…32 Додаток В. Зразок змісту (плану) курсових робіт……………………………....33 Додаток Д. Зразок оформлення списку використаних джерел………...…...….52
Вступ
Організація обліку – самостійний розділ курсу бухгалтерського обліку при підготовці магістрів, які повинні знати послідовність та порядок організації облікових процедур, починаючи від приймання та обробки первинних бухгалтерських документів і закінчуючи складанням Головної книги та балансу. Це необхідно для закріплення практичних навиків майбутнього обліковця вищої кваліфікації. Самостійна робота студента по пiдготовцi i написанню курсової роботи є однією з форм вивчення дисципліни "Організація бухгалтерського обліку". Вона дає можливості розвивати навички творчої праці та самостійного мислення, дозволяє провести дослідження, систематизувати та узагальнити знання з бухгалтерського обліку, здійснювати пошук шляхів удосконалення бухгалтерського обліку. Магістри повинні вміти організовувати свою роботу та роботу облікового апарату за чинними в Україні стандартами обліку і діючим Планом рахунків, нормативними документами та інструктивними матеріалами, що регулярно змінюються. Проведення дослідження при виконанні курсової роботи вимагає від студентів вивчення нормативних i законодавчих актів України, спеціальної літератури з організації бухгалтерського обліку, критичної оцінки практики ведення обліку та можливостей використання зарубіжного досвіду. Організація обліку, з одного боку, завершує вивчення бухгалтерського обліку, зокрема таких його видів як «Бухгалтерський облік», «Фінансовий облік – 1», «Фінансовий облік – 2», «Управлінський облік». З іншого, набуті при його вивченні знання з організації бухгалтерського обліку сприяють успішному опануванню інших фінансових та економічних дисциплін. Тому, при написанні курсової роботи з дисципліни «Організація обліку» використовуються міжпредметні зв’язки з вище перерахованими предметами. Так, в перелік тем курсової роботи входять:
1. Мета та завдання курсової роботи
Мета написання курсової роботи – дослідити сучасний стан організації бухгалтерського обліку на підприємстві та намітити напрямки перспективного розвитку бухгалтерського обліку у розрізі його раціоналізації. Основні завдання курсової роботи такі:
У процесі виконання курсової роботи студент покращує свою теоретичну та практичну підготовку; розкриває навички творчого вивчення літературних джерел, узагальнення та аналізу вихідної інформації, формулювання висновків та рекомендацій, системного викладу матеріалу. Теоретична та практична підготовка студента удосконалюється в умінні вирішувати нестандартні задачі щодо розвитку форм, методів та організації оперативного й бухгалтерського обліку, його автоматизації, контролю фінансово-господарської діяльності, які постійно виникають на практиці в сучасних умовах. Таким чином, студент здобуває навички практичного впровадження одержаних результатів.
2. Вибір теми курсової роботи
Тема курсової роботи обирається студентом із запропонованої тематики. Номер теми має співпадати із порядковим номером студента у списку академічної групи. При цьому в академічній групі однойменні теми не можуть повторюватися. Перелік тем для написання курсової роботи не є вичерпним, а тому може вiдповiдним чином коригуватися з урахуванням змін i доповнень до інструктивних матеріалів та практики ведення бухгалтерського обліку. Студент має право запропонувати власну тему за умови згоди наукового керівника та подальшої її реєстрації у встановленому порядку. Назву обраної теми студент реєструє на кафедрі теорії бухгалтерського обліку НАСОА. Курсову роботу студент готує самостійно. За якість i своєчасність підготовки курсової роботи вiдповiдає студент. Науковий керівник здійснює консультації та визначає рівень підготовки роботи i її відповідність до вимог державних стандартів освіти. Тематика курсових робіт:
Курсова робота повинна мати наступну структуру:
Загальний обсяг курсової роботи: 40–50 сторінок (без додатків). Зокрема, обсяг вступу не повинен перевищувати 1,5-2 сторінки. Орієнтовні обсяги першого розділу – 10-15 сторінок, другого розділу – 15-20 сторінок, третього розділу – 10-15 сторінок.
Титульний аркуш. Зразок оформлення титульного листа наданий у Додатку А. Зміст. У змісті послідовно перелічуються заголовки розділів, підрозділів із зазначенням номерів сторінок, на яких вони розміщені. Орієнтовні зразки змісту (плану) курсових робіт наведені у Додатку В, які необхідно попередньо узгодити з науковим керівником. Вступ. У Вступі повинно бути дано обґрунтування актуальності теми курсової роботи. Автор роботи визначає мету, завдання курсової роботи, предмет та об’єкт дослідження. Перший розділ присвячений розкриттю сутності об’єкту дослідження, огляду літературних джерел та аналізу офіційних законодавчих і нормативних документів за отриманою темою дослідження. Наприклад: Розділі 1. Теоретичні основи організації бухгалтерського обліку. 1.1. Економічний зміст об’єкта обліку. В цьому підрозділі розкривається економічна сутність об’єкта дослідження, визнання, класифікація та завдання організації його обліку. 1.2. Організація нормативно-правового забезпечення обліку. Необхідним є дослідження організації нормативно-правового забезпечення за отриманою темою дослідження (закони, постанови, інструкції, П(С)БО). В огляді літератури студент окреслює основні етапи розвитку наукової думки за своєю тематикою, стисло висвітлює роботи попередників, уточнює невирішені питання і визначає можливі варіанти розв’язання проблеми. 1.3. Організація облікової політики підприємства з теми дослідження. У цьому підрозділі бажано дати організаційно-економічну характеристику підприємству, на матеріалах якого здійснювалося дослідження. Розглянути Наказ про облікову політику підприємства, Робочий план рахунків, що стосується теми курсової роботи. Додатки першого розділу: Наказ про облікову політику підприємства, Облікова політика підприємства, загальновиробнича та економічна інформація про підприємство. Другий розділ містить аналітичні матеріали та підходи до організації обліку на підприємстві. Матеріал другого розділу має практичне спрямування. В ньому розкривається зміст облікових процедур (згідно з темою роботи), правила їх здійснення, порядок їх оформлення тощо. Наприклад: Розділ 2. Організація бухгалтерського обліку на підприємстві (ТОВ «ХХХ»). 2.1. Організація первинного обліку. При розгляді первинної документації студент встановлює перелік документів, які застосовуються на підприємстві по темі курсової роботи, чи відповідають вони затвердженим типовим формам. При невідповідності окремих документів типовим формам слід встановити причину. Студент аналізує первинні документи, встановлює повноту і правильність заповнення, уважно вивчає порядок руху первинних документів з моменту їх складання до здачі в бухгалтерію. Відповідні первинні документи обов’язково додаються у Додатки до курсової роботи. 2.2. Організація аналітичного та синтетичного обліку по темі дослідження. В підрозділі 2.2 необхідним є опис рахунків та субрахунків бухгалтерського обліку. Розглядаються регістри синтетичного та аналітичного обліку, встановлюється їх перелік, відповідність діючим типовим формам Журналів, Відомостей. Регістри синтетичного та аналітичного обліку (Журнали, Відомості) додаються у Додатки до курсової роботи. При комп’ютеризованій формі ведення обліку в Додатки додаються копії розшифровок відповідних документів. 2.3. Організація бухгалтерського контролю за наявністю, збереженням та використанням активів та джерел утворення господарських засобів, пов’язаних з темою дослідження. В підрозділі 2.3. описується методика проведення інвентаризації капіталу, зобов’язань, активів підприємства та методика проведення поточного контролю (див. зразки в додатку В). Додатки другого розділу: первинні документи, графіки документообігу, робочий план рахунків, облікові регістри, форми звітності тощо. У третьому розділі курсової роботи розглядаються пропозиції щодо раціоналізації організації обліку відповідного об’єкта за темою дослідження. Пропозиції можуть бути як теоретичного, так і практичного характеру. Наприклад: Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку бухгалтерського обліку. 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера по темі дослідження. Основу матеріалу для розкриття питання рекомендуємо брати із Навчального посібника за редакцією В.С. Леня (К.: Центр навчальної літератури, 2006. – С. 672 – 674). Творчо розробити схему проведення робіт з атестації та раціоналізації робочих місць:
3.2. Планування перспективного розвитку організації бухгалтерського обліку. У цьому підрозділі повинні бути розкриті такі питання:
3.3. Ефективність заходів з удосконалення організації бухгалтерського обліку. У цьому підрозділі необхідно розкрити основні показники ефективності впроваджуваних заходів. На основі розрахованих показників написати висновки. Основу матеріалу для розкриття питання брати із Навчального посібника за редакцією В.С. Леня (К.: Центр навчальної літератури, 2006. – С. 681 – 683). Додатки до третього розділу: положення про бухгалтерію та посадові інструкції облікових працівників, авторські додатки, розроблені відповідно до тематики дослідження, зокрема схема проведення робіт з атестації та раціоналізації робочих місць бухгалтерії. Висновки та пропозиції витікають із завдань курсової роботи і розміщуються в тій послідовності, в якій викладені в тексті курсової роботи, у вигляді окремих пунктів, одного абзацу. Спочатку формулюються всі одержані в результаті дослідження висновки, які характеризують стан даного питання, а потім надаються пропозиції на основі вкладених вище висновків. Висновки та пропозиції відображають сутність роботи, а тому повинні бути конкретними, придатними для застосування на практиці. Список використаної літератури повинен містити назви використаних літературних джерел, розташованих в алфавітному порядку або в послідовності згадування у курсовій роботі. На кожну сторінку роботи повинно приходитися одне літературне джерело (40 - 50 літературних джерел в списку використаної літератури). Додатки – це використані при написанні курсової роботи цифрові матеріали, первинні документи, облікові регістри, форми звітності, наказ про облікову політику, положення про бухгалтерію та посадові інструкції облікових працівників, графіки документообігу, робочий план рахунків тощо. У додатках до курсової роботи можуть подаватися копії необхідних документів.
Курсова робота оформлюється українською мовою із застосуванням комп’ютерної техніки на аркуші формату А4 (210 х 297 мм). Шрифт текстового редактора Word - Times New Roman розміром 14 через 1,5 (півтора) міжрядкових інтервали. Абзацні відступи розміром 1,25 см (стандартні для Word). Текст необхідно друкувати, залишаючи поля таких розмірів: лівий – 3 см, правий – 1,5 см, верхній – 2 см, нижній – 2 см. Заголовки структурних частин «ЗМІСТ», «ВСТУП», «РОЗДІЛ», «ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ», «СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ», «ДОДАТКИ» друкують великими літерами по центру тексту жирним шрифтом. Заголовки підрозділів друкуються маленькими літерами (крім першої великої) з абзацу жирним шрифтом. Крапка в кінці заголовка не ставиться. Кожний розділ слід розпочинати з нової сторінки. Підрозділ з нової сторінки не розпочинають. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ ВИТРАТ ВИРОБНИЦТВА І ВИТРАТ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Загальні підходи до організації обліку витрат Розділи курсової роботи нумерують арабськими цифрами з крапкою в кінці. Підрозділ слід нумерувати арабськими цифрами в межах кожного розділу. Заголовки розділів друкують з великої літери і з абзацного рядка. Перенесення слів в заголовках не допускається.
Нумерація сторінок курсової роботи повинна бути наскрізною:
Номер сторінки проставляється арабськими цифрами в правому верхньому куті. При оформленні Додатків нумерація сторінок не використовується. Але перед розміщенням безпосередньо документів в якості Додатків має бути окремий аркуш, на якому по середині сторінки по центру жирним шрифтом буде надруковано «ДОДАТКИ» - саме цей аркуш має містити номер сторінки, яку слід вказати в змісті курсової роботи. Цифровий матеріал у роботі необхідно подавати у вигляді таблиць. Таблиці повинні розміщуватися після посилання на них в тексті. Таблиця має мати назву та номер. Нумерують таблиці послідовно суцільною нумерацією в межах одного розділу. В правому верхньому куті над заголовком таблиці вказують «Таблиця» та її номер. У наступному рядку, по центру, вказують назву таблиці. Таблиця 3.1Документування операцій з дебіторською заборгованістю
Продовження табл. 3.1
Посилання на таблиці вказують скорочено, наприклад, «… подано в табл. 3.1» (перша таблиця третього розділу). Таблицю бажано розміщувти на одній сторінці. При перенесенні частини таблиці на іншу сторінку у верхньому правому куті вказується «Продовження табл. 3.1». Крім того, верхній рядок таблиці має містити заголовки стовпців. Ілюстрації (схеми) позначають словом «Рис.Х», нумерують послідовно суцільною нумерацією в межах розділу. Назву подають під ілюстрацією по центру. Посилання на ілюстрацію вказують скорочено, наприклад, «… наведено на рис. 2.1» (перший рисунок другого розділу). Усі ілюстрації (діаграми, графіки, схеми) називаються рисунками. Рисунки повинні розміщуватись одразу після першого посилання на них у тексті, або одразу на наступній сторінці. Кожен рисунок повинен мати назву, яка розміщується після його номера та відображає зміст ілюстрованого. Усі рисунки нумеруються послідовно арабськими цифрами.
Рис. 2.1. Організаційна структура ТОВ «ХХХ»
Формули, які є в тексті, повинні нумеруватись арабськими цифрами. Номер потрібно взяти в дужки та розмістити правому полі на рівні формули, до якої він відноситься. рррррррррррррррррррррррррррррррррМ з.сир. = Мд * tм, (2.1) де Мд - середньорічні витрати матеріалу в натуральному вимірі; tм - час термінового поповнення запасу в днях або, при стандартних інтервалах постачання, середнє відхилення від нього. При посиланні у тексті на відповідні формули необхідно вказувати її повний номер у дужках. Наприклад, у формулі (2.1) (перша формула другого розділу). Посилання на використані джерела вказують між двома квадратними дужками, наприклад, «… в роботі [7, с. 12-14]». Номер має відповідати порядковому номеру зі списку використаних джерел. Посилання даються відразу після закінчення цитати. Список використаної літератури оформлюється згідно зразку, наведеному в додатку Д. Офіційні державні та нормативно-інструктивні матеріали виділяються в такій послідовності:
Далі список використаної наукової, навчально-методичної літератури (монографії, підручники, навчальні посібники, наукові видання, статті у наукових журналах, автореферати дисертацій, іншомовні джерела, Інтернет – ресурси) наводяться за 2010-2016 рр. Додатки. Перед безпосередньо додатками повинен бути аркуш із словом "ДОДАТКИ", розташованим на середині аркуша по центру жирним шрифтом. Розміщують додатки в порядку появи посилань в тексті. Кожний додаток починається з нової сторінки. Додаток повинен мати заголовок. У правому верхньому куті рядка над заголовком друкується «Додаток» і велика літера, що позначає додаток. Додатки слід позначати послідовно великими літерами української абетки, починаючи з літери А (окрім літер Г, Ґ, Ж, Є, З, І, Ї, Й, О, Ч, Ь). Також можливий інший варіант нумерації додатків послідовно арабськими цифрами, починаючи з цифри 1. Така нумерація використовується при наявності великої кількості додатків. До курсової роботи повинні бути додані в заповненому вигляді документи, журнали, відомості, форми звітності, які складаються по даних підприємства і відносяться до теми дослідження. На останньому листі списку використаної літератури ставиться особистий підпис студента і дата закінчення роботи. При виконанні роботи забороняється дослівне списування тексту з літературного джерела, нормативних матеріалів. Якщо за текстом необхідно навести цитату, вона береться в лапки з посиланням на відповідне джерело. Список літератури оформлюється згідно з ДСТУ ГОСТ 7.1. 2006 "Система стандартів з інформації, бібліотечної та видавничої справи. Бібліографічний запис. Бібліографічний опис. Загальні вимоги та правила складання" і подається загальним списком у кінці рукопису. Приклад оформлення списку літератури за ДСТУ ГОСТ 7.1:2006 наведений у Додатку Д.
6. Порядок рецензування і захисту курсової роботи
Виконану курсову роботу студент подає на кафедру теорії бухгалтерського обліку для реєстрації у спеціальному журналі. На титульному аркуші курсової роботи проставляють реєстраційний номер i дату реєстрації. Курсова робота передається науковому керівнику на перевірку (рецензування). При перевірці звертається увага на актуальність теми, рівень i глибину проведеного дослідження, практичну i теоретичну цінність роботи, якість її оформлення, наявність додатків. Дається загальний висновок щодо змісту та оформлення курсової роботи. При негативному висновку курсова робота повертається студенту на доопрацювання i повторно подається на перевірку. При позитивній оцінці робота допускається до захисту. Курсова робота після рецензування повертається студенту не пізніше як за тиждень до захисту курсової роботи. До захисту курсової роботи студент готовиться заздалегідь, пише доповідь, готовить таблиці, схеми, графіки, погоджує їх з керівником. У встановлений кафедрою строк студент захищає курсову роботу. Процедура захисту складається з короткої доповіді (7-10 хв.) автора та відповіді на поставлені запитання по змісту курсової роботи. Доповідь містить короткий, але чіткий виклад основних положень курсової роботи. Відповіді на питання повинні бути переконливі, теоретично обґрунтовані, а при необхідності підкріплені цифровим матеріалом. Кількість питань, які задаються студенту при захисті не обмежується.
7. Критерії оцінювання курсової роботи
Курсову роботу студент захищає перед комісією у складі двох-трьох викладачів циклової комісії за участю керівника курсової роботи, яка оцінює виконання курсової роботи та рівень знань за критеріями ECTS оцінювання (табл. 1). Таблиця 1 Шкала оцінювання курсової роботи: ECTS та національна
Оцінка захисту курсової роботи складається із оцінки відповідей на питання, якість курсової роботи, доповіді по курсовій роботі та визначається балами: «відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно». Зокрема:
- 3 "задовільно" студент отримує за подану роботу, що розкриває основний зміст досліджуваної теми, проте не відзначається науковою обґрунтованістю отриманих висновків, в оформленні та стилістиці допущено ряд суттєвих помилок; у студента виникають складнощі у захисті результатів дослідження, відсутня власна думка щодо дослідженої проблеми; - 2 "незадовільно" курсова робота виконана зі значним порушенням (невиконанням) поставлених вимог щодо змісту, стилістики та оформлення; кількість опрацьованих джерел є недостатньою для розкриття теми; у студента виникають значні складнощі у наданні відповідей на поставлені запитання або студент не може взагалі відповісти на поставлені запитання під час захисту курсової роботи; робота виконана несвоєчасно, з виявленням факту плагіату або не подана до перевірки взагалі.
8. Список рекомендованої літератури А. Нормативні акти
10. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 12 «Фінансові інвестиції»: наказ Міністерства фінансів України від 26.04.2000 р. № 91 (в редакції від 09.08.2013 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0284-00. 11. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 13 «Фінансові інструменти»: наказ Міністерства фінансів України від 30.11.2001 р. № 559 (в редакції від 09.08.2013 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1050-01. 12. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 14 «Оренда»: наказ Міністерства фінансів України від 28.07.2000 р. № 181 (в редакції від 09.08.2013 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0487-00. 13. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 15 «Дохід»: наказ Міністерства фінансів України від 29.11.1999 р. № 290 (в редакції від 09.08.2013 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0860-99. 14. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 «Витрати»: наказ Міністерства фінансів України від 31.12.1999 р. № 318 (в редакції від 09.08.2013 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0027-00. 15. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 17 «Податок на прибуток»: наказ Міністерства фінансів України від 28.12.2000 р. № 353 (в редакції від 09.08.2013 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0047-01. 16. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 18 «Будівельні контракти»: наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2001 р. № 205 (в редакції від 10.01.2012 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0433-01. 17. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 19 «Об'єднання підприємств»: наказ Міністерства фінансів України від 07.07.1999 р. № 163 (в редакції від 09.08.2013 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0499-99. 18. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 21 «Вплив зміни валютних курсів»: наказ Міністерства фінансів України від 10.08.2000 р. № 193 (в редакції від 09.08.2013 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0515-00. 19. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 22 «Вплив інфляції»: наказ Міністерства фінансів України від 28.02.2002 р. № 147 (в редакції від 09.08.2013 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0269-02. 20. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 23 «Розкриття інформації щодо пов'язаних сторін»: наказ Міністерства фінансів України від 18.06.2001 р. № 303 (в редакції від 09.08.2013 р.). - [Електронний ресурс]: – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0539-01. 21. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 24 «Прибуток на акцію»: наказ Міністерства фінансів України від 16.07.2001 № 344 (в редакції від 10.01.2012 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0647-01. 22. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва»: наказ Міністерства фінансів України від 25.02.2000 р. № 39 (в редакції від 09.08.2013 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0161-00. 23. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 26 «Виплати працівникам»: наказ Міністерства фінансів України від 28.10.2003 р. № 601 (в редакції від 10.01.2012 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1025-03. 24. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 27 «Необоротні активи, утримувані для продажу, та діяльність, що припиняється»: наказ Міністерства фінансів України від 07.11.2003 р. № 617 (в редакції від 09.08.2013 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1054-03. 25. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 28 «Зменшення корисності активів»: наказ Міністерства фінансів України від 24.12.2004 р. № 817 (в редакції від 10.01.2012 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0035-05. 26. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 29 «Фінансова звітність за сегментами»: наказ Міністерства фінансів України від 19.05.2005 р. № 412 (в редакції від 09.08.2013 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0621-05. 27. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 30 «Біологічні активи»: наказ Міністерства фінансів України від 18.11.2005 р. № 790 (в редакції від 10.01.2012 р.). - [Електронний ресурс]: Верховна Рада України. - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1456-05. 28. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 31 «Фінансові витрати»: наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2006 р. № 415 (в редакції від 10.01.2012 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0610-06. 29. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 32 «Інвестиційна нерухомість»: наказ Міністерства фінансів України від 02.07.2007 р. № 779 (в редакції від 10.01.2012 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0823-07. 30. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 33 «Витрати на розвідку запасів корисних копалин»: наказ Міністерства фінансів України від 26.08.2008 р. № 1090 (в редакції від 10.01.2012 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0844-08. 31. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 34 «Платіж на основі акцій» : наказ Міністерства фінансів України від 25.01.2011 р. № 27 (в редакції від 10.01.2012 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0057-09. 32. Положення бухгалтерського обліку «Податкові різниці»: наказ Міністерства фінансів України від 25.01.2011 р. № 27 (в редакції від 09.08.2013 р.). - [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0212-11. 33. Про затвердження типових форм первинного обліку: Наказ Міністерства статистики України від 29.12.95р. № 352. 34. План рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій: Затв. наказом Мінфіну від 30.11.99р. № 291. 35. Інструкція про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій: Затв. наказом Мінфіну від 30.11.99р. №291. 36. Інструкція про інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів і розрахунків, затверджена Наказом Мінфіну України від 31.10.98 р. № 90 зі змінами та доповненнями // Все про бухгалтерський облік. - № 22 (370). - 2000. – С. 12 – 16. 37. Методичні рекомендації із застосуванням регістрів бухгалтерського обліку, затверджені Наказом МФУ від 29.12.2000 р. № 356 // Все про бухгалтерський облік. - № 24 (570). - 2001. – С. 23 – 26.
Б. Базова література
В. Періодичні видання:
Додаток А ДЕРЖАВНА СЛУЖБА СТАТИСТИКИ УКРАЇНИНАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ СТАТИСТИКИ, ОБЛІКУ ТА АУДИТУ
Кафедра теорії бухгалтерського обліку
КУРСОВа роботаз дисципліни «Організація бухгалтерського обліку» на тему:_____________________________________________________ ____________________________________________________________
Студента (ки) _____ курсу ______ групи напряму підготовки__________________ спеціальності_______________________ __________________________________ (прізвище та ініціали) Керівник:_______________________________________________________________________________ (посада, вчене звання, науковий ступінь, прізвище та ініціали)
Національна шкала ________________ Кількість балів: __________Оцінка: ECTS _____
Члени комісії____________ ___________________________________ (підпис) (прізвище та ініціали) ________________ ____________________________ (підпис) (прізвище та ініціали) ________________ ____________________________ (підпис) (прізвище та ініціали)
м. Київ – 201__ рік Додаток Б Державна служба статистики України Національна академія статистики, обліку та аудиту
Факультет обліку та аудиту
Кафедра ____Теорії бухгалтерського обліку ____________________________ Дисципліна ____ Організація обліку __________________________________ Спеціальність __Облік і аудит________________________________________ Курс_____ОА______ Група _____ ______ Семестр _ІХ_____________
ЗАВДАННЯна курсовий проект (роботу) студента Кравченко Тетяні Володимирівні 1. Тема проекту (роботи):_________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________ 2. Дата видачі завдання: ______________________________________________ 3. Вихідні дані до проекту (роботи): ____________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4. Зміст курсової роботи _____________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 5. Дата захисту курсової роботи: _______________________________________ 6. Оцінка __________________________________________________________
Студент ___________________ _________________________ (підпис) (прізвище, ім’я, по батькові) Керівник ___________________ _____Шкуліпа Л.В._______ (підпис) (прізвище, ім’я, по батькові) “___”_____________________2016 р. Додаток ВЗразок змісту (плану) курсових робіт
Тема: Організація обліку виробничих запасів Вступ стор. Розділ 1. Теоретичні основи організації бухгалтерського обліку запасів
Розділ 2. Організація бухгалтерського обліку виробничих запасів на підприємстві ТОВ «ХХ»
Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку бухгалтерського обліку запасів на ТОВ «ХХ»
Висновки та пропозиціїСписок використаної літературиДодатки Продовження Додатку В
Тема: Організація облікової політики підприємства Вступ Розділ 1.Теоретичні основи організації облікової політики підприємства. 1.1. Поняття облікової політики та основні принципи її організації 1.2. Склад та основні елементи облікової політики 1.3. Організація нормативно-правового забезпечення облікової політики. Розділ 2. Організація облікової політики на ТОВ ХХХ. 2.1. Організація розробки та затвердження облікової політики на ТОВ ХХХ 2.2. Порядок розробки робочого плану рахунків та інших додатків до облікової політики на ТОВ ХХХ 2.3. Порядок проведення змін в обліковій політиці та контролю за її дотриманням на ТОВ ХХХ Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку бухгалтерського обліку на ТОВ 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця головного бухгалтера на ТОВ 3.3. Планування перспективного розвитку організації бухгалтерського обліку на ТОВ 3.2. Ефективність заходів з удосконалення організації бухгалтерського обліку на ТОВ Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Продожвення Додатку В
Тема: Організація документообігу облікових процедур на вітчизняних та закордонних підприємствах Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації документообігу облікових процедур 1.1. Поняття документу, діловодства та документування 1.2. Організація нормативно-правового забезпечення документування операцій та документообігу в Україні та за кордоном 1.3. Організація облікової політики підприємства з документування операцій на вітчизняних та закордонних підприємствах Розділ 2. Організація документування господарських операцій на підприємстві. 2.1. Складання, приймання та перевірка первинних документів 2.2. Організація документообігу 2.3. Організація вилучення та утилізації документів Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку бухгалтерського обліку. 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера 3.2. Планування перспективного розвитку організації бухгалтерського обліку 3.3. Ефективність зарубіжних заходів з удосконалення організації бухгалтерського обліку Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Продожвення Додатку В
Тема: Організація роботи облікового апарату
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації роботи облікового апарату. 1.1. Призначення та функції бухгалтерії 1.2. Кваліфікаційні та етичні вимоги до працівників обліку 1.3. Побудова облікового апарату Розділ 2. Регламентація обов’язків облікових працівників. 2.1. Планування діяльності бухгалтерії 2.2. Посадові інструкції бухгалтерів 2.3. Порядок передачі справ новопризначеному бухгалтеру Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку бухгалтерського обліку. 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера 3.2. Планування перспективного розвитку організації бухгалтерського обліку 3.3. Ефективність заходів з удосконалення організації бухгалтерського обліку Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Продожвення Додатку В
Тема: Організація бухгалтерського контролю
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації бухгалтерського контролю. 1.1. Поняття внутрішньогосподарського контролю 1.2. Завдання внутрішньогосподарського контролю 1.3. Суб’єкти та об’єкти внутрішньогосподарського контролю Розділ 2. Внутрішньогосподарський контроль на підприємстві. 2.1. Методи здійснення внутрішньогосподарського контролю 2.2. Види бухгалтерського контролю 2.3. Організація та здійснення бухгалтерського контролю Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку бухгалтерського обліку. 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера 3.2. Планування перспективного розвитку організації бухгалтерського обліку 3.3. Ефективність заходів з удосконалення організації бухгалтерського обліку Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Продожвення Додатку В
Тема: Організація процесу проведення інвентаризації та обліку її результатів на підприємстві
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи процесу проведення інвентаризації. 1.1. Загальні положення та правове забезпечення організації інвентаризації 1.2. Основні етапи організації та проведення інвентаризації на підприємстві 1.3. Відповідальність за порушення порядку проведення інвентаризації Розділ 2. Організація процесу проведення інвентаризації на підприємстві. 2.1. Особливості інвентаризації товарно-матеріальних цінностей 2.2. Інвентаризація незавершеного виробництва, незавершеного капітального будівництва, незавершеного ремонту 2.3. Особливості ревізії каси Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку бухгалтерського обліку. 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера 3.2. Планування перспективного розвитку організації бухгалтерського обліку 3.3. Ефективність заходів з удосконалення організації бухгалтерського обліку Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Продожвення Додатку В
Тема: Організація обліку основних засобів
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації бухгалтерського обліку основних засобів. 1.1. Визнання, класифікація основних засобів та основні завдання організації їх обліку 1.2. Організація нормативно-правового забезпечення обліку основних засобів 1.3. Організація облікової політики підприємства з обліку основних засобів Розділ 2. Організація бухгалтерського обліку основних засобів на підприємстві. 2.1. Організація первинного обліку операцій з основними засобами 2.2. Організація обліку надходження, експлуатації та вибуття основних засобів 2.3. Організація бухгалтерського контролю за використанням основних засобів Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку бухгалтерського обліку основних засобів. 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера з основних засобів 3.2. Планування перспективного розвитку організації бухгалтерського обліку основних засобів 3.3. Ефективність заходів з удосконалення організації бухгалтерського обліку основних засобів Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Продожвення Додатку В
Тема: Організація обліку амортизації основних засобів на ТОВ ХХХ
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації обліку амортизації основних засобів. 1.1. Економічна сутність основних засобів та основні завдання організації їх амортизації в обліку 1.2. Організація нормативно-правового забезпечення обліку амортизації основних засобів 1.3. Організація облікової політики з обліку амортизації основних засобів на підприємстві Розділ 2. Організація обліку амортизації основних засобів на ТОВ ХХХ. 2.1. Організація первинного обліку амортизації основних засобів на ТОВ 2.2. Організація обліку поточного та первинного обліку амортизації основних засобів на ТОВ ХХХ 2.3. Організація контролю за правильністю нарахування амортизації основних засобів на ТОВ ХХХ Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку обліку амортизації основних засобів на ТОВ ХХХ 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера з обліку основних засобів на ТОВ ХХХ 3.2. Розробка робочих інструкцій первинних документів та технологічної картки виконавця облікового процесу з обліку амортизації основних засобів на ТОВ ХХХ 3.3. Планування та ефективність заходів з удосконалення організації бухгалтерського обліку основних засобів Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки Продожвення Додатку В
Тема: Організація обліку нематеріальних активів
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації бухгалтерського обліку нематеріальних активів. 1.1. Поняття, класифікація, визнання та оцінка нематеріальних активів 1.2. Організація нормативно-правового забезпечення обліку нематеріальних активів 1.3. Організація облікової політики підприємства з обліку нематеріальних активів Розділ 2. Організація бухгалтерського обліку основних засобів на підприємстві. 2.1. Організація документування операцій з нематеріальними активами 2.2. Організація синтетичного та аналітичного обліку нематеріальних активів 2.3. Організація обліку амортизації нематеріальних активів 2.4. Інвентаризація нематеріальних активів Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку бухгалтерського обліку нематеріальних активів. 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера нематеріальних активів 3.2. Планування перспективного розвитку організації бухгалтерського обліку нематеріальних активів 3.3. Ефективність заходів з удосконалення організації бухгалтерського обліку нематеріальних активів Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Продожвення Додатку В Тема: Організація обліку інших необоротних матеріальних активів ХХХ Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації обліку інших необоротних матеріальних активів. 1.1. Економічна сутність інших необоротних матеріальних активів та основні завдання організації їх в обліку 1.2. Організація нормативно-правового забезпечення обліку інших необоротних матеріальних активів. 1.3. Організація облікової політики підприємства з обліку інших необоротних матеріальних активів. Розділ 2. Організація обліку інших необоротних матеріальних активів на ХХХ. 2.1. Організація документування операцій з іншими необоротними матеріальними активами на підприємстві 2.2. Організація синтетичного та аналітичного обліку інших нематеріальних активів на ТОВ ХХХ 2.3. Організація підсумкового обліку інших нематеріальних активів на ХХХ 2.4. Організація контролю за обліком інших необоротних матеріальних активів на ТОВ… Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку обліку інших необоротних матеріальних активів на ТОВ 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера з обліку інших матеріальних активів на ТОВ 3.2. Планування перспективного розвитку організації обліку інших матеріальних активів на підприємстві 3.3. Ефективність заходів з удосконалення організації обліку необоротних матеріальних активів на ТОВ ХХХ Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки Продожвення Додатку В
Тема: Організація обліку грошових коштів
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації бухгалтерського обліку грошових коштів. 1.1. Економічний зміст та основні завдання організації обліку грошових коштів 1.2. Організація нормативно – правового забезпечення бухгалтерського обліку грошових коштів 1.3. Організація облікової політики підприємства з обліку грошових коштів Розділ 2. Організація бухгалтерського обліку грошових коштів на підприємстві 2.1. Документування операцій з руху грошових коштів 2.2. Організація синтетичного та аналітичного обліку грошових коштів 2.3. Загальні положення організації контролю за здійсненням касової та фінансової дисципліни Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку бухгалтерського обліку грошових коштів. 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера грошових коштів 3.2. Планування перспективного розвитку організації бухгалтерського обліку грошових коштів 3.3. Ефективність заходів з удосконалення організації бухгалтерського обліку грошових коштів Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Продожвення Додатку В Тема: Організація обліку реалізації готової продукції (товарів і послуг) на ТОВ ХХХ Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації обліку реалізації готової продукції (товарів і послуг) на підприємстві. 1.1. Економічний зміст та основні завдання організації обліку реалізації готової продукції (товарів і послуг) на підприємстві 1.2. Організація нормативно–правового забезпечення обліку реалізації готової продукції (товарів і послуг) на підприємстві 1.3. Організація облікової політики підприємства з обліку реалізації готової продукції (товарів і послуг) на підприємстві Розділ 2. Організація обліку реалізації готової продукції (товарів і послуг) ХХ 2.1. Організація первинного обліку реалізації готової продукції (товарів і послуг) на підприємстві 2.2. Організація поточного та підсумкового обліку реалізації готової продукції (товарів і послуг) на ТОВ ХХХ 2.3. Організація контролю за наявністю та рухом готової продукції (товарів і послуг) на ТОВ ХХХ Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку обліку реалізації готової продукції (товарів і послуг) на ТОВ ХХХ 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера з обліку реалізації готової продукції (товарів і послуг) на підприємстві 3.2. Планування перспективного розвитку організації обліку реалізації готової продукції (товарів і послуг) 3.3. Ефективність заходів з удосконалення організації обліку реалізації готової продукції (товарів і послуг) Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки Продовження Додатку В
Тема: Організація обліку дебіторської заборгованості
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації бухгалтерського обліку дебіторської заборгованості. 1.1. Визнання, класифікація, оцінка дебіторської заборгованості та основні завдання організації їх обліку 1.2. Організація нормативно-правового забезпечення бухгалтерського обліку дебіторської заборгованості 1.3. Організація облікової політики підприємства з обліку дебіторської заборгованості Розділ 2. Організація бухгалтерського обліку на підприємстві. 2.1. Організація документування операцій з дебіторською заборгованістю 2.2. Особливості організації обліку дебіторської заборгованості 2.3. Інвентаризація розрахунків по дебіторській заборгованості Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку бухгалтерського обліку дебіторської заборгованості. 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера дебіторської заборгованості 3.2. Планування перспективного розвитку організації бухгалтерського обліку дебіторської заборгованості 3.3. Ефективність заходів з удосконалення організації бухгалтерського обліку дебіторської заборгованості Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Продовження Додатку В
Тема: Організація обліку фінансових інвестицій
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації бухгалтерського обліку фінансових інвестицій. 1.1 Визнання, класифікація, фінансових інвестицій та основні завдання організації їх обліку 1.2 Організація нормативно-правового забезпечення бухгалтерського обліку фінансових інвестицій 1.3 Організація облікової політики підприємства з обліку фінансових інвестицій Розділ 2. Організація бухгалтерського обліку фінансових інвестицій на підприємстві. 2.1. Документування операцій з обліку фінансових інвестицій 2.2. Організація синтетичного та аналітичного обліку фінансових інвестицій 2.3. Інвентаризація фінансових інвестицій Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку бухгалтерського обліку фінансових інвестицій. 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера фінансових інвестицій 3.2. Планування перспективного розвитку організації бухгалтерського обліку фінансових інвестицій 3.3. Ефективність заходів з удосконалення організації бухгалтерського обліку фінансових інвестицій Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Продовження Додатку В
Тема: Організація обліку зобов’язань
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації бухгалтерського обліку зобов’язань. 1.1 Визнання, класифікація, оцінка зобов’язань та основні завдання організації їх обліку 1.2 Організація нормативно-правового забезпечення бухгалтерського обліку зобов’язань 1.3 Організація облікової політики підприємства з обліку зобов’язань Розділ 2. Організація бухгалтерського обліку зобов’язань на підприємстві. 2.1. Організація документування операцій із зобов’язаннями 2.2. Організація синтетичного та аналітичного обліку зобов’язань 2.3. Організація обліку забезпечення зобов’язань поза балансом 2.4. Організація бухгалтерського контролю зобов’язань Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку бухгалтерського обліку зобов’язань. 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера зобов’язань 3.2. Планування перспективного розвитку організації бухгалтерського обліку зобов’язань 3.3. Ефективність заходів з удосконалення організації бухгалтерського обліку зобов’язань Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Продожвення Додатку В
Тема: Організація обліку праці та її оплати
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації обліку праці та її оплати. 1.1. Завдання та принципи організації обліку праці та її оплати 1.2. Організація нормативно-правового забезпечення бухгалтерського обліку праці та її оплати 1.3. Організація облікової політики підприємства з обліку праці та її оплати Розділ 2. Організація бухгалтерського обліку праці та її оплати на підприємстві. 2.1. Особливості організації обліку оплати праці 2.2. Організація обліку відпусток, їх розрахунок та оплата 2.3. Організація обліку відрахувань та утримань із заробітної плати працівників 2.4. Організація бухгалтерського контролю за використанням праці і фонду її оплати Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку бухгалтерського обліку праці та її оплати. 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера обліку праці та її оплати 3.2. Планування перспективного розвитку організації бухгалтерського обліку праці та її оплати 3.3. Ефективність заходів з удосконалення організації бухгалтерського обліку праці та її оплати Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Продовження Додатку В
Тема: Організація обліку власного капіталу
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації обліку власного капіталу. 1.1 Поняття, класифікація власного капіталу та основні завдання організації його обліку 1.2 Організація нормативно-правового забезпечення бухгалтерського обліку власного капіталу 1.3 Організація облікової політики підприємства з обліку власного капіталу Розділ 2. Організація бухгалтерського обліку власного капіталу на підприємстві. 2.1. Організація обліку статутного капіталу 2.2. Організація обліку неоплаченого, пайового, додаткового, вилученого та резервного капіталу 2.3. Інвентаризація власного капіталу Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку бухгалтерського обліку власного капіталу. 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера обліку власного капіталу 3.2. Планування перспективного розвитку організації бухгалтерського обліку власного капіталу 3.3. Ефективність заходів з удосконалення організації бухгалтерського обліку власного капіталу Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Продовження Додатку В
Тема: Організація обліку витрат виробництва і витрат діяльності
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації обліку витрат виробництва і витрат діяльності. 1.1. Загальні підходи до організації обліку витрат 1.2. Організація нормативно-правового забезпечення бухгалтерського обліку витрат виробництва і витрат діяльності 1.3. Організація облікової політики підприємства з обліку витрат виробництва і витрат діяльності Розділ 2. Організація бухгалтерського обліку витрат виробництва і витрат діяльності на підприємстві. 2.1. Особливості організації обліку витрат виробництва 2.2. Особливості організації обліку витрат діяльності 2.3. Типові помилки по організації обліку витрат виробництва і витрат діяльності Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку бухгалтерського обліку витрат. 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера обліку витрат 3.2. Планування перспективного розвитку організації бухгалтерського обліку витрат 3.3. Ефективність заходів з удосконалення організації бухгалтерського обліку витрат Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Продовження Додатку В
Тема: Організація обліку доходів і фінансових результатів
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації обліку доходів і фінансових результатів. 1.1. Загальні підходи до організації обліку доходів і фінансових результатів 1.2. Організація нормативно – правового забезпечення бухгалтерського обліку доходів і фінансових результатів 1.3. Організація облікової політики підприємства з обліку доходів і фінансових результатів Розділ 2. Організація бухгалтерського обліку доходів і фінансових результатів на підприємстві. 2.1. Організація первинного обліку доходів і фінансових результатів 2.2. Організація синтетичного і аналітичного обліку доходів і фінансових результатів 2.3. Типові помилки по організації обліку доходів і фінансових результатів Розділ 3. Раціоналізація праці у бухгалтерії та планування перспективного розвитку бухгалтерського обліку доходів і фінансових результатів. 3.1. Паспортизація та атестація робочого місця бухгалтера обліку праці доходів і фінансових результатів 3.2. Планування перспективного розвитку організації бухгалтерського обліку доходів і фінансових результатів 3.3. Ефективність заходів з удосконалення організації бухгалтерського обліку доходів і фінансових результатів Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Додаток Д
Зразок оформлення списку використаних джерел
Навчальне видання
Шкуліпа Людмила Володимирівна
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до підготовки та захисту курсової роботи з дисципліни «Організація бухгалтерського обліку» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 8.03050901 «Облік і аудит» освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр»
|