Написание контрольных, курсовых, дипломных работ, выполнение задач, тестов, бизнес-планов

ПРОФЕСІОНАЛІЗМ

I. ПРОФЕСІОНАЛІЗМ

I. (A) Знання законодавства. Члени та кандидати повинні розуміти та дотримуватися всіх існуючих законів, правил та регуляторів (включаючи кодекс етики та стандарти професійної поведінки інституту CFA) будь-якого уряду, регуляторних органів , ліцензійних агентств або професійних асоціацій. У випадку конфлікту члени і кандидати повинні дотримуватися більш жорстких законів, правил та регуляторних норм. Члени та кандидати не повинні свідомо приймати участь або сприяти і повинні не брати участь у будь-яких порушеннях   законів, правил та регуляторів.

ПРИМІТКА: при  використанні терміну “члени”, візьміть до уваги, що всі стандарти обовязкові також для кандидатів.

Керівні принципи

Кодекс і стандарти проти місцевого закону

Члени повинні знати закони і регулятори, що стосуються їх професійної діяльності в усіх країнах, з якими вони співпрацюють. Члени повинні притримуватися законів та регуляторів, що стосуються їх професійної діяльності. Не порушуйте кодекс або стандарти, якщо діяльність згідно з іншими законами легальна. Завжди притримуйтесь найбільш жорстких правил  та вимог  (закон або стандарти CFA інституту).

Участь або залучення інших у порушення законів

Члени повинні відокремлюватися або відсторонювати себе від будь-якого клієнта або працівника, діяльність яких нелегальна або неетична, навіть якщо це включає відсторонення працівника (в крайніх випадках). Якщо член не може протистояти сам особам, які залучені до такої діяльності, він має уповноважити керівництво або відповідний департамент. Бездіяльність з подальшим спілкуванням може розглядатися як свідома участь.

 

Рекомендована процедура для відповідності

Члени

  • Члени повинні дотримувати всі процеси згідно зі змінами в законах, правилах та регуляторах.
  • Процедури дотримання повинні переглядатися на постійній основі, щоб бути впевненими, що вони відповідають чинному законодавству, стандартам CFA та правилам.
  • Члени повинні підтримувати поточні довідкові матеріали у доступі для співробітників для того щоб бути обізнаними у сучасних законах, правилах та регуляторів.
  • Члени повинні звернутися за консультацією до адвоката або у відділ відповідності у разі сумнівів.
  • Члени повинні документувати будь-які порушення коли вони відмежуються від забороненої діяльності і заохочують роботодавців покласти край такій діяльності.
  • Відповідно до стандартів не існує вимог звітувати про порушення до державних органів влади, але це може бути доцільним у деяких випадках відповідно до законодавства в різних країнах.
  • Члени повинні заохочувати звітувати про порушення іншими членами Кодексу та Стандартів.

Фірми

Члени повинні заохочувати свої фірми:

  • Розробляти та або прийняти кодекс етики.
  • Зробити доступною для робітників інформацію, яка висвітлює застосування законів та регуляторів.
  • Започаткувати письмові процедури для звітування про підозру порушення законів, регуляторів або політики компанії.

Члени які спостерігають за створенням або налагодженням інвестиційних сервісів чи продуктів повинні бути обізнаними та дотримуватися регуляторів та законів стосовно таких сервісів та продуктів в обох, в країні їх походження та в країнах, де вони будуть продані.-

 

Застосування Стандарту 1(А) Знання законодавства

Приклад (1-5)

Коментар (1-5)

Майкл Аллен працює в брокерській фірмі і відповідає за андеррайтинг цінних паперів. Керівництво компанії надає Аллену інформацію зазначаючи, що фінансова звітність, яку Аллен подав з регулятором завищує доходи емітента. Аллен звернувся за порадою до головного юриста брокерської фірми, який стверджує, що дуже складно для регулятора підтвердити, що Аллен був залучений до будь-яких порушень.

Хоча членам і кандидатам рекомендовано звертатися за консультацією до адвоката, опора на такі консультації не звільняє члена або кандидата від вимоги дотримуватися закону або регуляторів. Аллен повинен повідомити про цю ситуацію своєму начальнику, знайти незалежний юридичний погляд та визначити чи потрібно повідомити регулятора про помилку.

 

Фірма Каміши Вашингтон рекламує свої минулі записи продуктивності, показуючи 10-річний дохід певної кількості рахунків своїх клієнтів. Тим не менш, Вашингтон знайшла, що ця сукупність рахунків не враховує показники рахунків які залишили фірму в продовж 10-літнього періоду і ці упущення призвели до невірних показників продуктивності. Вашингтон повинна використати рекламні матеріали, які включають в себе помилкову кількість продуктивності під час виконання ведення бізнесу для фірми.

 

 

Робітник інвестиційного банку працює на андеррайтингу і знайшов емітента, який видозмінив свої фінансові показники, щоб приховати операційні втрати в одному підрозділі. Ці спотворені данні включені в попередній звіт, який вже був опублікований.

  

Лора Джеймсон, громадянка США, працює на інвестиційного консультанта, який базується в США і працює в країні, де інвестиційним менеджерам заборонено приймати участь у IPO для своїх власних рахунків.

 

 

Молодший менеджер портфелю цінних паперів підозрює, що брокер, який відповідає за новий бізнес з іншою країною виділив частину платежів фірми для дослідження третій стороні і підозрює, що жодного дослідження не було проведено. Він вважає, що платежі за дослідження можуть бути недоречними та неетичними.

 

 

 

І. (В) Незалежність та об’єктивність. Члени та кандидати повинні проявляти належну старанність та розсудливість для досягнення та підтримки незалежності та об’єктивності у своїй професійній діяльності. Членам і кандидатам заборонено пропонувати, вимагати чи приймати будь-які подарунки, побічні прибутки, плату за свої послуги чи винагороду, які відповідно до обґрунтованих очікувань можуть призвести до компроментації незалежності та об’єктивності рішень, що приймаються ними або іншими. 


Керівні принципи

Не можна дозволяти зовнішнім джерелам впливати на інвестиційний процес. Скромні подарунки дозволені. Розміщення акцій в переповненому IPO на власні рахунки заборонено. Розрізняють подарунки від клієнтів та подарунки від фірм, які шукають, як можна вплинути, щоб завдати шкоди клієнтові. Про подарунки потрібно повідомити роботодавцю в будь-якому разі, або до прийняття, якщо це можливо, або згодом.

 

 

Керівні принципи

Інвестиційні банківські взаємовідносини

Не знаходьтесь під тиском продовольчих фірм та не надавайте вигідні поточним або майбутнім інвестиційно-банківським клієнтам. Мати аналітиків які працюють з інвестиційними банкірами в “дорожніх шоу” є доцільним лише тоді, коли конфлікти адекватно і ефективно управляються і вирішуються. Будьте впевненими, що є ефективні “файерволи” між дослідницьким/інвестиційним менеджментом і інвестиційною банківською діяльністю.

Публічні компанії

Аналітики не повинні зазнавати тиску для того щоб випускати сприятливі дослідження для компаній, на яких вони працюють. Не обмежуйте дослідження дискусіями з менеджментом компаній, а краще використовуйте різноманіття ресурсів, включаючи постачальників, клієнтів і конкурентів.

  • -side клієнти

Клієнти, які купують, можуть намагатися спричиняти тиск на аналітиків, які продають. Менеджери портфелю цінних паперів можуть мати великі позиції щодо простих цінних паперів, і заниження рейтингу може вплинути на продуктивність портфеля. Як менеджер портфеля, існує відповідальність поважати і заохочувати інтелектуальну чесність досліджень сторони яка продає.

Взаємовідносини керівника фонду

 

Члени, відповідальні за вибір зовнішніх менеджерів, не повинні приймати подарунки, розваги або подорожі, які можуть бути розцінені як зменшення їх об’єктивності.

Кредитні рейтингові агентства

 

Члени, які працюють на кредитні рейтингові фірми, повинні бути впевнені, що процедури попереджують небажаний вплив фірм, які випускають цінні папери. Члени, які використовують кредитні рейтинги повинні бути обізнаними щодо потенційних конфліктів інтересів і думати чи забезпечується незалежний аналіз.

Дослідження, оплачені емітентом

 

Пам’ятайте, що цей тип досліджень обтяжений потенційними конфліктами. Компенсація аналітиків для підготовки таких досліджень має бути обмежена, і перевага надається простій ставці без звернення до висновків або рекомендацій зі звіту.

Подорожі

 

Найкраща практика для аналітика це оплачувати самостійно свої комерційні подорожі, коли вони відвідують іноформаційні заходи або тури, які спонсуються фірмами які мають бути проаналізовані.

 

Рекомендована процедура відповідності

  • Захищайте цілісність думок – будьте впевнені, що вони неупереджені.
  • Створіть суворий список і розподіліть лише фактичну інформацію про компанії по списку.
  • Обмежте статті спеціальних витрат – плату за чиєсь власне комерційне пересування і готель; обмежене використання корпоративних літаків до випадків, в яких комерційне транспортування неможливе.
  • Обмежте подарунки – лише символічні елементи. Зазвичай пов’язані з бізнесом розваги допускаються до тих пір, доки це не впливає на професійну незалежність або об’єктивність члена. Фірми повинні вивести чіткі обмеження на вартість подарунків.
  • Обмежте інвестиції робітника у акції IPO і приватні розміщення. Вимагайте попередні схвалення покупок IPO.
  • Процедура перевірки – потрібно мати ефективний нагляд та процедури перевірки.
  • У фірми повинні бути офіційні письмові правила щодо незалежності та об’єктивності досліджень.
  • Фірми повинні призначити офіцера з відповідності і забезпечувати прозорі процедури для звітування співробітниками про неетичну поведінку і порушення чинних правил.

 

Застосування стандарту І(В) Незалежність та об’єктивність

 

Приклад

Коментар

1.

Стівен Тейлор, аналітик з гірничої справи у Bronson Brokers запрошений компанією Precision Metals приєднатися до групи своїх колег у турі по гірничо-добувним підприємствам у декількох західних штатах США. Компанія організовує чартерні рейси з одної сторони в іншу і проживання в мотелі Spartan, єдина мережа готелів, що знаходиться поруч з шахтами, на 3 ночі. Тейлор дозволяє компанії Precision Metal щоб вони організували йому розміщення, як це зробили інші аналітики, але з одним вийнятком – Джон Адамс, робітник великої трастової компанії, наполягає на дотриманні політики своєї компанії і платить за номер в готелі особисто.

 

 

2.

Волтер Фріц є інвестиційним аналітиком Hilton Brokerage яка охоплює гірничо-добувну промисловість. Він прийшов до висновку, що акції компанії Metals and Mining є завищеними на нинішньому рівні, але він стурбований тим, що звіт за недостовірним дослідженням спричинить негативний влпив на відносини між Metals and Mining і їх інвестиційно-банківським підрозділом. Фактично старший менеджер Hilton Brokerage щойно прислав йому копію пропозиції, яку його фірма зробила Metals and Mining щоб підписати боргову пропозицію. Фріц повинен підготувати звіт одразу ж і стурбований, про випуск нижче бажаного рейтингу.

 

 

3.

Том Вейн - інвестиційний менджер Franklin City Employees Pension Plan. Нещодавно він закінчив успішний пошук для своєї фірми, для ефетивного управляння розподілом іноземного капіталу у диверсифікованому портфельному плані. Він пройшов стандартну процедуру шукаючи презентації з числа найбільш кваліфікованих фірм і рекомендував своєму начальству обрати Penguine Advisors, через їх досвід, чітко визначену інвестиційну стратегію і записи продуктивності, які були складені і перевірені відповідно до глобальних Стандартів інвестиційної продуктиності (GIPS) інституту CFA. Згідно з планом вибору Penguine Advisors репортер з Franklin City Record зателефонував, щоб спитати чи існують будь-які зв’язки між діями і фактом, що Penguine Advisors були одним зі спонсорів “інвестиційна ознайомча поїздка в Азію”, у який Вейн приймав безпосередню участь на початку року. Поїздка була однією з декількох яка була проведена Pension Investmet Academy, яка організувала низку зустрічей з економічними державними та корпоративними представниками у великих містах у ряді азіатських країн. Pension Investment Academy отримує грошову підтримку вартості цих поїздок від декількох інвестиційних менеджерів, включаючи Penguine Advisors; академія потім виплачує дорожні витрати декільком менеджерам по пенсійним планам впродовж поїздки і надає все необхідне харчування та проживання. Президент Penguine Advisors був одним з учасників поїздки.

 

 

4.

Аналітик у відділі корпоративних фінансів обіцяє клієнту, що її фірма буде надавати повне покриття дослідження компанії емітента після пропозиції.

 

  

5.

Начальник робітника сказав йому підрахувати кількість акцій і організувати і підтримувати рівень купівлі.

 

 

6.

Грошовий менеджер отримав у подарунок велику цінну річ від клієнта в якості нагороди за хорошу роботу у порівнянні з попереднім періодом і повідомляє свого роботодавця про подарунок.

 

 

7.

Аналітик укладає договір про написання наукової доповіді про компанію за рахунок цієї компанії, на основі простої ставки плюс бонуси за залучення нових інвесторів в цінні папери компанії.

 

 

8.

Трастовий менеджер у банку обирає взаємні фонди для клієнтських рахунків базуючись на прибутках від плати за послуги банку спонсорами взаємних фондів.

 

 

9.

Аналітик виконуючи аналіз чутливості для цінних паперів використовує не лише сценарій відповідності з останніми тенденціями а й з історичними нормами.

 

 

 

І. (С) Навмисне спотворення фактів. Членам і кандидатам заборонено свідомо спотворювати будь-які факти стосовно інвестиційного аналізу, рекомендацій, дій чи іншої професійної діяльності.

Керівні принципи

Довіра є осноположною в інвестиційній професії. Не спотворюйте дані та не надавайте помилкові враження. Це включає в себе усні та електронні. Спотворення включає гарантування продуктивності інвестицій і плагіат. Плагіат означає використання чиєїсь роботи “звітів, прогнозів, моделей, ідей, схем, графіків, електронних таблиць” (без надання посилання на них). Опускати певну інформацію яка може вплинути на інвестиційні рішення вважається введенням в оману.

Моделі і аналіз зроблений іншими людьми у фірмі члена є власністю фірми і можуть бути використані без вказівки авторства. Звіт написаний іншим аналітиком, що працює на фірму не може бути випущений як робота іншого аналітика.

 

Рекомендована процедура відповідності

Хороший спосіб щоб уникнути спотворення фактів для фірми це забезпечення співробітників, які займаються з клієнтами або майбутніми клієнтами, письмового переліку доступних послуг фірми і опис кваліфікації фірми. Кваліфікація співробітників повинна так само бути чітко представлена. Щоб уникнути плагіату, введіть облік усіх матеріалів, які були використані для створення звітів або інших продуктів фірми і правильно цитуйте джерела (цитати та висновки) в робочих продуктах. Інформація з відомих фінансових і статистичних звітів повинна бути винесена в джерела.

Члени повинні заохочувати свої фірми встановити процедури для верифікації маркетингових претензій третіх сторін чию інформацію фірми надають своїм клієнтам.

 

Застосування стандарту І (С). Навмисне спотворення фактів

 

  •  
  •  
  1.  

Еллісон Роджерс є партнером у фірмі Rodgers and Black, маленька фірма, що надає послуги щодо інвестиційних консультацій. Вона запевняє потенційного клієнта, який щойно успадкував один мільйон долларів, що “ми можемо надати всі фінансові та інвестиційні послуги, які вам необхідні”. Rodgers and Black досить добре підготовлені, щоб забезпечити інвестиційні поради, але, насправді, не можуть надавати допомогу у розміщенні активів або повну лінійку фінансових та інвестиційних послуг.

 

 

  1.  

Ентоні МакГуайер – аналітик, який оплачується наймачем (issuer paid), найнятий публічними торгівельними компаніями, щоб просувати свої акції в електронному вигляді. МакГуайер створює веб-сайт, що сприяє його науково-дослідній роботі як, здавалося б, незалежного аналітика. МакГуайер завантажив профайл і сильну рекомендацію комжній компанії веб-сайту купувати акції, вказуючи, що очікується зростання їх вартості. Він не розкриває договірні відносини з компаніями для яких розроблено його веб-сайт, в наукових звітах які він випускає, або в заявах, які він робить про компанії в інтернет-чатах.

 

 

  1.  

Клод Браунінг кількісний аналітик корпорації Double Alfa повертається з великими враженнями з семінару. На цьому семінарі Джек Джореллі, загальновідомий кількісний аналітик в національній брокерській фірмі, обговорював одну з його нових моделей в деталях, і Браунінг був заінтригований цією новою концепцією. Він вирішив протестувати цю модель, зробивши декілька незначних механічних змін, але зберігаючи загальну концепцію, поки він не отримав досить позитивні результати. Браунінг швидко оголосив своїм керівниам в Double Alfa, що він виявив нову модель і, що клієнти і майбутні клієнти також мають бути поінформовані про цю позитивну знахідку, а також про поточні докази, що Double Alfa постійно розробяє інновації і має можливість збільшувати свою вартість.

 

 

  1.  

Пол Островські працює в інвестиційній фірмі з двома власниками. Фірма Островські підписалася на послуги великої інвестиційно-дослідницької фірми, яка надає дослідницькі звіти, які можуть бути перероблені меншими фірмами для своїх клієнтів. Фірма Островські розповсюджує ці звіти клієнтам як свою власну роботу.

 

 

  1.  

Член припустився помилки під час підготовки маркетингових матеріалів і невірно визначив величину активів своєї фірми.

 

 

  1.  

Маркетинговий відділ в реалізованій літературі зазначає, що аналітик отримав ступінь МВА, але він не отримав. Аналітик та інші члени розповсюджували цей матеріал більше року.

 

 

  1.  

Член описує лише відсотки за іпотечними облігаціями, як гарантованими урядом США, оскільки це є вимогою щодо грошових потоків в спільному фонді гарантованих іпотечних кредитів, хоча платежі і ринкова вартість акцій не гарантована.

 

 

  1.  

Член описує депозитний сертифікат як гарантований.

 

 

  1.  

Член використовує визначення, яке він знайшов онлайн для таких термінів, як дисперсія та коефіцієнт варіації при підготовці маркетингових матеріалів.

 

 

  1.  

Кандидат читає про дослідницьку роботу у фінансовій публікації і включає інформацію в дослідницький звіт, зазначаючи оригінальне джерело звіту, але не фінансового видання.

 

 

 

І. (D) Неправомірна поведінка. Членам і кандидатам заборонено вдаватися до будь-яких професійних дій, які є нечесними, шахрайськими чи обманними, а також вчиняти будь-яку дію, яка матиме негативний вплив на їхню професійну репутацію, добропорядність або компетенцію.

Керівні принципи

  1. Institute перешкоджає неетичній поведінці у всіх аспектах життя членів та кандидатів. Не зловживайте професійною програмою поведінки інституту CFA, шукаючи застосування цього Стандарту щоб врегулювати особисті політичні або інші суперечки, що не стосуються професійної етики.

 

Рекомендована процедура відповідності

Фірми заохочуються прийняти ці правила і процедури:

  • Розробити і прийняти кодекс етики і роз’яснити, що неетична поведінка є не толерантною.
  • Надати робітникам список потенційних порушень і санкцій, включаючи звільнення.
  • Перевірити рекомендації потенційних робітників.

 

Застосування стандарту І(D) Неправомірна поведінка

 

  •  
  •  
  1.  

Саймон Сасерман – трастовий інвестиційний робітник в банку, в маленькому заможному місті. Він насолоджується ланчами кожного дня зі своїми друзями кожного дня в заміському клубі, де його клієнти бачать його з великою кількістю напоїв. Повернувшись на роботу після ланчу, він явно перебуває в стані алкогольного сп’яніння, коли приймає інвестиційні рішення. Його колеги вирішили вирішувати будь-які бізнес-питання з Сасерманом зранку, оскільки вони не довіряють його судженням після обіду.

 

 

  1.  

Кармен Гарсія керує взаємним фондом присвяченим соціально-відповідальному інвестуванню. Вона також є активістом екологом. В результаті її участі в мирних протестах, Гарсія була арештована за численні випадки незаконного проникнення до великих нафто-хімічних заводів, які звинувачуються у нанесенні шкоди навколишньому середовищу.

 

 

  1.  

Член навмисно включає рахунок який не входить у витрати компанії за поїздку.

 

 

  1.  

Член говорить клієнтові, що він може отримати гарну угоду щодо машини через свого тестя, але натомість надає йому погану угоду і бере частину комісії з купівлі автомобіля.