|
Управління персоналомДата публикации: 05.09.2017 12:28
Карта самостійної роботи студента з науки «Управління персоналом»
Заочна форма навчання
____________ **За рішенням кафедри студентам, які брали участь у позанавчальній науковій діяльності – участь у конференції, підготовці наукових публікацій тощо – можуть присуджуватись додаткові бали за поточну успішність, але не більше 10 балів.
Додаткова інформація:
Викладач Даниленко Олена Авксентіївна, доцент, канд.екон. наук danylenko.o.a@gmail.com
Адреса, телефон і режим роботи кафедри: 1-й корпус, аудиторія 319, тел. 371-61-75 з понеділка по п’ятницю з 08-30 до 16-30 та у день заочника
Індивідуальні практичні завдання для студентів заочної форми навчання
Після засвоєння теоретичного матеріалу науки і деяких практичних навичок під час контактних занять, самостійного вивчення літературних джерел студенти виконують індивідуальне практичне завдання. Для цього вони вивчають, аналізують і оцінюють практику управління персоналом за місцем роботи. Індивідуальне практичне завдання складається зі вступу та аналітичної частини.
Структура вступу є однаковою для всіх студентів, а зміст варіюється залежно від конкретних умов і результатів діяльності організації, в якій працює студент (студент обирає варіант завдання самостійно).
Зміст вступу: - повна назва організації; - вид економічної діяльності; - форма власності; - основні види продукції, що виробляються, виконувані послуги; - загальна чисельність і структура персоналу (включаючи чисельність працівників територіально відокремлених частин: філій, відділень, цехів, інститутів тощо); - показники обсягів діяльності за минулий звітний рік: товарна продукція, обсяги продажу, вартість наданих замовникам послуг, вартість виконаних науково-дослідних робіт і т.п. Для характеристики чисельності персоналу та обсягів основної діяльності використати табличні форми і доповнити їх відповідним коментарем.
Завдання для аналітичної частини сформульовано у п’яти варіантах. Студент обирає варіант завдання самостійно.
Виконане індивідуальне завдання студент друкує на комп’ютері та оформляє його у вигляді звіту. Звіт друкується на білому папері формату А4, скріплюється металевими скобками або прошивається з лівого краю. Обсяг звіту має бути не більше 25 с. У процесі підготовки аналітичної частини звіту забороняється використовувати теорію з літературних джерел (оцінюватися не буде!), а викласти матеріал за даними організації, де працює студент-заочник.
Студент зобов’язаний подати звіт на кафедру управління персоналом та економіки праці не пізніше, як за два тижні до початку екзаменаційної сесії. Звіти, подані пізніше, не перевіряються і не оцінюються. Залежно від повноти і якості змісту кожне з двох питань аналітичної частини звіту оцінюється за шкалою 10, 8, 6; 3; 0 балів. За недбале оформлення, наявність грубих граматичних і лексичних помилок загальна оцінка за звіт може бути зменшена на 5 балів. Звіт підлягає захисту в міжсесійний період за графіком «Дня заочника».
Варіанти аналітичної частини індивідуального самостійного практичного завдання Варіант 1 1.1. Описати чинний порядок і методи планування поточних і перспективних потреб у персоналі різних категорій і професійних груп. Хто в організації за це відповідає, яка використовується інформація, звідки вона береться? Виявити недоліки та розробити рекомендації щодо удосконалення процедури планування потреби у персоналі в організації. 1.2. З’ясувати, якими методами, засобами забезпечується диференціація індивідуальних трудових доходів (заробітної плати) в організації, навести конкретні приклади для ілюстрації різного рівня заробітної плати з відповідним коментарем. Виявити недоліки та розробити рекомендації щодо підвищення об’єктивності диференціації індивідуальних трудових доходів.
Варіант 2 2.1. Вивчити і описати планування і організацію розвитку персоналу (професійна підготовка, підвищення кваліфікації, перепідготовка, стажування тощо), проілюструвати це кількісними показниками. Виявити недоліки та розробити рекомендації щодо удосконалення розвитку персоналу в організації. 2.2. Вивчити та описати сучасні методи мотивації персоналу, які застосовуються в організації. Виявити недоліки та розробити пропозиції щодо їх вдосконалення.
Варіант 3 3.1. Вивчити і описати методи професійного підбору різних категорій персоналу, які застосовуються в організації, оцінити їх ефективність. Виявити недоліки та розробити рекомендації щодо удосконалення професійного підбору персоналу в організації. 3.2. Описати, якими методами, засобами регулюється використання робочого часу в організації, включити до звіту фактичний баланс використання робочого часу за минулий звітний рік. Виявити недоліки у регулюванні робочого часу та розробити рекомендації щодо підвищення ефективності його використання.
Варіант 4 4.1. Вивчити і описати порядок, форми, методи визначення посадових обов’язків, завдань, відповідальності на прикладі конкретних структурних підрозділів і посадових осіб. Навести зразки документів. Виявити недоліки та розробити рекомендації щодо удосконалення регламентації праці в організації. 4.2. Розрахувати за фактичними даними та проаналізувати показники обороту, плинності та стабільності персоналу. Дати рекомендації щодо закріплення персоналу в організації.
Варіант 5 5.1. Проаналізувати чинну систему оцінювання різних категорій персоналу: періодичність, методи, процедуру. Зробити висновки щодо її об’єктивності. Навести конкретні приклади. Виявити недоліки та розробити рекомендації щодо удосконалення організації оцінювання персоналу. 5.2. З’ясувати, чи є в організації кадровий резерв на заміщення ключових посад, як він формується; чи практикується планування трудової (ділової, службової) кар’єри. Заповнити таблицю. Виявити недоліки та розробити рекомендації щодо удосконалення формування і організації роботи з кадровим резервом та планування кар’єри. Кадровий резерв організації на заміщення ключових посад
Примітка. За наявності наукового ступеня або вченого звання дані заносяться до стовпців 5 і 10.
Теми рефератів – есе Студент обирає тему реферату (есе) самостійно
Залежно від повноти і якості реферат (есе) оцінюється за шкалою 5, 4, 3; 0 балів.
|